"Nie wierz ludziom po 30-stce..."

21. Data: 2007-06-11 14:20:55

Temat: Re: "Nie wierz ludziom po 30-stce..."
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
news:1181570422.463723.246250@g4g2000hsf.googlegroup
s.com...
On 11 Cze, 15:40, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

s.com...
> [...]
ps.com...

> Przeciez sam to o niej mówi es, to chyba "na powa nie" :-)

> Tego to ja Ci nie powiem, to juz tylko ona - zycze Ci, abys mogl
> spytac osobiscie, choc to podobno ciezka sprawa...
>
> Nigdy nie mów nigdy - biologia ma tu najwiecej do powiedzenia.

Czy my myslimy o tej samej osobie aby?
;-)

O dowolnej parze.

22. Data: 2007-06-11 21:24:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Myslisz, ze Sky wlasnie przekroczyl 30-tke i tak go rozmarzylo z tego
> powodu? No, moze cos w tym jest. Akurat to wiek, kiedy sie czlowiek
> pierwszy raz powazniej nad soba zastanawia. Ja mam to juz za soba, na
> szczescie, a do wlasciwych wnioskow doszlam wtedy z.t.p. w jednej
> sesji i ich sie trzymam: jestem id... no, nie dopowiem tym razem,
> niechce troche skromnosci... Skaju, Ty tez jestes idealny - nie
> zastanawiaj sie zbyt dlugo nad ta trzydziestka, przekrocz ten Rubikon
> zwyciesko!
> ;-)

Nie jestem idea-lny, jestem bo-sky ;)
30dziecha już mi się nieco zdążyła przejeść,
właściwie czas zacząć myśleć
że życie zaczyna się po... :D

Hasło z tematu jakoś tak mnie ostatnio zastanowiło
-no bo trudno zaprzeczyć że coś w nim jednak jest :)

> Czemu koniecznie syna? Trojka dzieci to nie byle co, a czy ma syna -
> to drugorzedna kwestia. Moze ma trzech? - no, co bys wtedy powiedzial?
> Mialby 3 trafienia na 3, i musialbys zamilknac w podziwie...
> :-P

"Omne trinum perfectum"
Wolałbym trzy córki...
choć każdego syna cenię jak siebie ;)

23. Data: 2007-06-12 11:28:33

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 23:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Has o z tematu jako tak mnie ostatnio zastanowi o
> -no bo trudno zaprzeczy e co w nim jednak jest :)

Ano jest, jest :-)
Rubikon, granica. Przed trzydziestk jest si dwudziestokilkulatkiem,
a po trzydziestce - prawieczterdziestolatkiem.
Roznica ogromna, co by nie mowic. A prawieczterdziestolatek to
omalocopiecdziesieciolatek. Czyli - trzydziestka to ucho igielne,
zwezenie klepsydry, czarna dziura... Co osiagnales do tego momentu,
mozesz juz dalej tylko stracic lub pomazac, ale wiele juz nowego nie
zdzialasz, a jesli, to musisz sie dobrze nagimnatykowac. Musisz sie
zastanowic nad soba drugi raz w zyciu - od chwili ukonczenia 18 lat,
ale wtedy to sie nie mialo czasu na myslenie.
:-))))))))))))))))

24. Data: 2007-06-12 11:35:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

> [...]
> zastanowic nad soba drugi raz w zyciu - od chwili ukonczenia 18 lat,
> ale wtedy to sie nie mialo czasu na myslenie.

Witam!

Mozliwe, ze u kobiet - u mezczyzn nie zniszczonych przez kobiety nie ma
zadnej czarnej dziury, dla mezczyzny jest to wiek okolo 42 lat (bardzo
sprawdza sie twierdzenie o zmianach co 7 lat, wiec przegiecie wystepuje w
wieku 35 lat, ale lagodnie - o ile nie pali sie, nie pije, nie zyluje w
wyscigu szczurów, krzywa schodzic zaczyna silniej w wieku 49 lat. Ale jak
zwykle - warunki srodowiskowe, intesywnosc zycia, ruchliwosc, no i geny maja
tu wplyw na tangens...

25. Data: 2007-06-12 13:54:12

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 13:35, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> (...)
> zwykle - warunki srodowiskowe, intesywnosc zycia, ruchliwosc, no i geny maja
> tu wplyw na tangens...

...kata (fonet.: 'konta'; pisze bez ogonkow, bo mi gina znowu)
nachylenia do osi horyzontalnej?
;-)

E tam, Ty znowu taki powazny. A tu pozartowac by trzeba, bo
trzydziestka w dal odplynela, wiec moze ja zartami przywolamy choc na
te jedna chwile. A te 7 lat - niby prawda, ale nie ma sie co zbytnio
na to powolywac. To tylko okres calkowitej wymiany komorek - ale
przeciez nie w jednej chwili, tylko statystyczny okres, w ktorym
osiagamy komplet nowych. O pamieci komorkowej slyszales? To zdolnosc
kodowania informacji w roztworach (m.in.) i przekazywania ich wraz z
nimi... Super sprawa dla nas, bo mamy ciaglosc - nowe komorki od razu
z.t.p. sa wprowadzone w temat :-)Przypuszcza sie, ze np. przeszczepy
serca (uk ad wspolczulny i przywspolczulny) powoduja przekazanie wielu
informacji o zyciu i ciele dawcy do ciala (i mozgu!) biorcy... Wtedy
to moze byc problem...
A my cieszmy sie ciagloscia, dlatego te 7 lat - to tylko statystyka i
ja sobie tym glowy nie zaprzatam. Z powodu ciaglosci informacji w
moich wymienionych juz ... razy komorkach czuje sie na skonczone
18 :-)

26. Data: 2007-06-12 14:09:47

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Wypierniczaj
--

Bluzgacz
GG:5015

27. Data: 2007-06-12 14:10:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> ...kata (fonet.: 'konta'; pisze bez ogonkow, bo mi gina znowu)
> nachylenia do osi horyzontalnej?
> ;-)

Wiedzialem, ze znasz matematyke i spodziewalem sie przylapac na
belfrowaniu - udalo sie!

> [...]
> ja sobie tym glowy nie zaprzatam. Z powodu ciaglosci informacji w
> moich wymienionych juz ... razy komorkach czuje sie na skonczone

Niestety mózgu nikt nie przeszczepia a tam jest zapisany obraz i historia
calego zycia biologicznego - stad bóle fantomowe - po utracie czesci
ciala...
Np. trauma dnia 8-go...
Albo jak w piosence ... "cos, co wazy mniej niz gram..."

28. Data: 2007-06-12 14:16:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message

> <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> Wypierniczaj

No wlasnie - trauma dnia 8-go...... i miszugenec. Widac kiepaly mohelowi sie
pomylily...

29. Data: 2007-06-12 15:20:42

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 16:10, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

ps.com...

> maja

> Wiedzialem, ze znasz matematyke i spodziewalem sie przylapac na
> belfrowaniu - udalo sie!

Wiedzialam, ze chcesz mnie przylapac, wiec dalam sie przylapac, a poza
tym dawno sobie nie belfrowalam :-)

> Niestety mózgu nikt nie przeszczepia a tam jest zapisany obraz i historia
> calego zycia biologicznego - stad bóle fantomowe - po utracie czesci
> ciala...

Mowie Ci, pamiec roztworów to potega. Dlatego mezczyzna i kobieta tak
sie do siebie upodabniaja po ...stu latach wspolnego zycia ;-)

30. Data: 2007-06-12 15:21:32

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 16:09, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

> [...]

Tlusty pasztecie, jak schudniesz kolejne 15 kg to z toba pogadam. A
teraz - idz jesc salate.

co wolno ludziom?
Siostra? - jesteś tu?
XL - ce