"Nie wierz ludziom po 30-stce..."

51. Data: 2007-06-13 06:24:24

Temat: Re: "Nie wierz ludziom po 30-stce..."
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 23:43, Fragile <e...@i...pl> wrote:
> (...)

No to mamy wyjasnione. Krew cie zalala.
Ide na truskawki, mniam :-)

XL - wiosenna.

52. Data: 2007-06-13 06:29:30

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 17:59, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> U ytkownik <i...@w...pl> napisa w wiadomo
cinews:1181647713.648859.234730@j4g2000prf.googlegro
ups.com...

> Eeee...nie o to mi idzie... ;)
> mo e jednak o pewien brak nie wiadomego autentyzmu
> utracon niewinno naiwnej wiary w ludzi i siebie
> i ryzyko wyrachowanych dzia a wobec nie wiadomych
> ???

Czyli jednak o to wszystko, co napisalam na poczatku :-)
Wiesz co? Dobrze robi na to 20 km na rowerze - przedwczoraj maz tak
mnie zgonil, ze ho ho, po lasach i lakach, gdzie nie ma sladu
cywilizacji, procz szachownicy pol i lak wlasnie skoszonych... A
okolice mamy piekne - dopiero zaczynam doceniac. I wplyw tego piekna
na moja talie ;-)
Cos pesymizmem od Ciebie wionelo...

53. Data: 2007-06-13 06:30:19

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 18:16, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> U ytkownik <i...@w...pl> napisa w wiadomo
cinews:1181661642.263556.29220@x35g2000prf.googlegro
ups.com...

> Mowie Ci, pamiec roztworów to potega. Dlatego mezczyzna i kobieta tak
> sie do siebie upodabniaja po ...stu latach wspolnego zycia ;-)
>
> ---
> A ju po jednorazowym po-dzieleniu si
> wy-dzielinami zaczynaj chorowa
> na te same schorzenia ;)

Po to sie bralo slub chyba, aby dzielic radosci i smutki?
;-)

54. Data: 2007-06-13 06:32:48

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 18:37, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

s.com...

> ikselka - wiosenna hehehehe!
> --
>
> Bluzgacz
> GG:5015
> alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywnahttp://zjezdzalnia.wordpress.com-
> "blog" fanow zjezdzania na recznym

Dla ciebie - super i ekstra wiocenna, badz pewien.
Ile schudles od wczoraj? - oj, nerwy, nerwy... Podenerwuj troche i
mnie, to lepiej bedzie na mnie lezala moja wystrzalowa mala czarna -
niedlugo mam imieniny, moze zlozysz mi zyczenia 13 lipca? Ernest
jestem :-)

55. Data: 2007-06-13 06:37:47

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 19:16, Fragile <e...@i...pl> wrote:

ps.com...

> Tylko która to ju wiosna ikselki ;)
>
> --
> Fragile

Zycze Ci, bys bedac w moim wieku wygladala jak ja. Uwierz, to sa dobre
zyczenia dla kazdej kobiety.

56. Data: 2007-06-13 09:27:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 12 Cze, 18:16, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> wy-dzielinami zaczynaj chorowa
> na te same schorzenia ;)

Po to sie bralo slub chyba, aby dzielic radosci i smutki?

Ślub jest do tego "dzielenia się" absolutnie zbędny... ;)

57. Data: 2007-06-13 09:36:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> cywilizacji, procz szachownicy pol i lak wlasnie skoszonych... A
> okolice mamy piekne - dopiero zaczynam doceniac. I wplyw tego piekna

Nie odemnie..tylko od głosicieli tytułowej tezy, którzy sami zazwyczaj grubo
po 30dziestce [ostatnio tę sentencję wygłosił dziadzio Geremek] jakby
chcieli swój autorytet podbudować podlizywaniem się młodzieniaszkom... ;)

58. Data: 2007-06-13 09:40:25

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 11:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> ;-)
>
> ---
> lub jest do tego "dzielenia si " absolutnie zb dny... ;)

Jestem strasznie zacofana i staromodna, mysle jednotorowo, juz mi tak
zostanie, trudno :-)))
Mnie sie tam moj slub podobal, moze niedlugo powtorzymy :-P
Sie by boszczo ucieszyl dopiero, bo cos ma malo slubow ostatnio, a
jeszcze mniej chrztow...

59. Data: 2007-06-13 09:46:10

Od: opix <o...@q...nl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

kompletna bzdura -nie liczy sie ile masz lat ale na ile lat sie czujesz

znam młodych co są starcami mentalnymi których los pokarał długim dożywaniem
do emerytury i znam emerytów którzy zagoniliby na smierc nastolatków swoja
zywotnoscią

jak sie ma lat 40 i otwarty umysł to jeszce mozna wiele osiągnąć bo
doświadczenie zyciowe jest równie ważne jak poczucie młodości

mam znajomych którzy zakadali firmy mając 40 lat i dobrze im sie powodzi i
sa stabilni -tymczasem młodzi zakładają firmy nachapią nadziobią i wielu po
30 juz nie istnieje a zmienia styl życia na lumpiarski i płaca nieudanymi
zwiazkami

--
===opix

60. Data: 2007-06-13 09:51:10

Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O,,,,,, z nostalgia wraca mi Lenon

Porownujac stare a nowe
trzeba stanowczo stwierdzic ze nadal,,,,,

--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia

Pozdrowienia
matusm

co wolno ludziom?
Siostra? - jesteś tu?