Nie wierze ze zmieni sie na lepsze.

1. Data: 2009-03-18 08:59:28

Temat: Re: Nie wierze ze zmieni sie na lepsze.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:00318d52-4978-4e31-8d99-f3f6204c2564@l16g2000yq
o.googlegroups.com...
Z sondażu "Rzeczpospolitej" wynika, że 43 proc. Polaków chce aby
powstało więcej filmów i seriali o współczesnej polskiej historii.
Bitwa o Monte Cassino, odzyskanie niepodległości w 1918 roku i
powstanie warszawskie - to tematy filmów, które najchętniej
obejrzelibyśmy

http://wiadomosci.onet.pl/1936861,11,item.html

J-23 Flegiell von Trop

PS. Niestety jak na razie, wspolczesna produkcja to badziewne
tasiemcowe seriale o pani z panem i z inna pania, a tamta pani to ma
dziecko z innym zupelnie panem, ktory jednak kocha te ruda co
aktualnie jest z lysiejacym bondynem, ale chetnie bylaby z wysokim
brunetem... itede itepe. Ogolnie wielkie G...

Wynika to z tego, że wszystkie filmy od 1944 roku są zaparchacone.
Innymi słowy - dosyć już tego Wajdy...
I parchów z HolyŁódzia.

3. Data: 2009-03-19 07:42:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> [...]
> aktualnie jest z lysiejacym bondynem, ale chetnie bylaby z wysokim
> brunetem... itede itepe. Ogolnie wielkie G...

A o czym to świadczy,że polacy chcą non stop odwoływać się do
historii,świadczy to o tym ,że polak współczesny czuje się prymitywem
i swoje nadwątlone poczucie wartości chce uzasadnić historią i tak
wkoło wojtek,polacy wstydzą się tak bardzo siebie ,że zamiast skupić
się na współczesności odlatuj w martwe abstrakcje i to jest kolejne
ograniczanie tego co można teraz zrobić.

4. Data: 2009-03-19 09:23:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> powstanie warszawskie - to tematy film?w, kt?re najch?tniej
> obejrzeliby?my
>
> http://wiadomosci.onet.pl/1936861,11,item.html
>
> J-23 Flegiell von Trop
>
> PS. Niestety jak na razie, wspolczesna produkcja to badziewne
> tasiemcowe seriale o pani z panem i z inna pania, a tamta pani to ma
> dziecko z innym zupelnie panem, ktory jednak kocha te ruda co
> aktualnie jest z lysiejacym bondynem, ale chetnie bylaby z wysokim
> brunetem... itede itepe. Ogolnie wielkie G...
>
> Wynika to z tego, ?e wszystkie filmy od 1944 roku s? zaparchacone.

Nie,to polacy robią filmy,a u ciebie widać dokładny mechanizm-ja się
zesram i zwale na innych-czyli to polacy są winni że filmy to dno,a
nie Żydzi,więc na polaków trzeba szukać lekarstwa.

dzia.

5. Data: 2009-03-19 09:45:06

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:
> [...]
> aktualnie jest z lysiejacym bondynem, ale chetnie bylaby z wysokim
> brunetem... itede itepe. Ogolnie wielkie G...

Ty to nazywasz badziewiem, a zdaniem poprzedniego prezesa TVP te głupawe
serialiki to hity.. Mało tego - zagroził zaprzestaniem produkcji tych
tasiemców w wypadku zniesienia abonamentu..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

6. Data: 2009-03-19 10:29:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
o.googlegroups.com...

Nie dziwi mnie to.
W ostatnich latach nastapiła zmiana w Polsce, m.in.przez dojscie PiS do
wladzy.
Stara formuła III RP okazala sie pusta, pataologiczna.
Wczesniej, elity III RP staraly sie zrobic wszystko zeby zdusic poczucie
tozsamosci Polaków.
Byly to glownie "elity" zwiazane Michnikowszczyzna, czyli postkomunistyczną
lewica,
tez roznej masci wspolpracownicy SB czy nuworysze ktorzy wdarli sie na
europiejskie salony na kolanach.

Wystarczy wspomniec ze przez ostatnie 20 lat, czyli od 1989 roku, nie bylo
zadnych produkcji
dotyczacych b ciekawej historii Polski XX wieku. A 20 lat to prawie 1/2 tego
ile trwal cały PRL!!

Zmiana nastąpiła dopiero podczas filmu "Katyń". Niestety, zaraz potem
historie w postaci filmu "Westerplatte"
chcieli krecic dla nas Niemcy i Ukraińcy, hehe, komedia, nie musze mowic ze
w scenariuszu nasi
zolnierze wyszli tam zle. Najlepiej niech sobie Niemcy lepiej kreca wlasna
historią
o swoich zbrodniach wojennych, Einsatzgruppach, masowych egzekucjach, o
doktorze Mengele itp.

Teraz, gdy ta europa juz tak nie blyszczy, nawet zalatuje smrodkiem, a
Michnikowszczyna coraz mniej przekonuje,
teraz ta polska tozsamosc zaczyna byc milej widziana.
Na razie pieśni chwalebne o naszych bohaterach pisza Szwedzi (Sabaton o
Bitwie pod Wizną),
a przecietny, wytresowany przez TV mlodziak, raczej wstydzi sie swojej
historii i siebie,
i jest w pozycji "na kolanach" do Madrych Panów z Zachodu. Ale to sie
zmienia.

Pozdr,
Duch

7. Data: 2009-03-19 10:47:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> historii i siebie,
> i jest w pozycji "na kolanach" do Madrych Pan�w z Zachodu. Ale to sie

Komunizm-podporządkować jednostke masie-Patryjotyzm-poświęcić
jednostke dla masy,1i2-brak tożamości,czyli nie wyrzażanie problemów
współczesnego człowieka,brak możliwości namacania się naszych obecnych
problemów. Zachód -współczesnośc-dużo pięknych i aktualnych
filmów.Komunizm było lepiej od obecnej posuchy,gdyż ludzie nie chcieli
poić własną krwią tego systemu,wiec powstały filmy jak Miś,Rejs
itd.Patryjotyzm-ucieczka
w historie-największe zubożenie i największa posucha-ludzie jak
laleczki-bezosobowość,czyli nic ciekawego do powiedzenia.

8. Data: 2009-03-19 14:40:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 10:45:06 +0100, jadrys napisał(a):

> Ty to nazywasz badziewiem, a zdaniem poprzedniego prezesa TVP te głupawe
> serialiki to hity.. Mało tego - zagroził zaprzestaniem produkcji tych
> tasiemców w wypadku zniesienia abonamentu..

Nie ma obawy, nie przestaną: nie mieliby co powtarzać w kółko w czasie
wakacji oraz przez połowę tygodnia.

9. Data: 2009-03-19 14:47:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 15:40:43 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie ma obawy, nie przestaną: nie mieliby co powtarzać w kółko w czasie
> wakacji oraz przez połowę tygodnia...

...każdego.

10. Data: 2009-03-19 19:59:30

Od: "Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> aktualnie jest z lysiejacym bondynem, ale chetnie bylaby z wysokim
> brunetem... itede itepe. Ogolnie wielkie G...

Filmy na faktach a szczegolnie o wojnach i powstaniach i przewrotach
politycznych sa tez nudne w chuj. wedle madrej zasady 'if it's true, it's
crap-uru' :)

Efekt,jaki wywiera polskie ciało w Ameryce
facelia na chwasty
Problem z. Downa
jak zapostuluje michał?
VRATI SE, VRATI...