Niebezpieczne związki. Zabawa w miłość?

1. Data: 2004-04-20 12:22:40

Temat: Niebezpieczne związki. Zabawa w miłość?
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1159308&KAT
=239

Leszek

2. Data: 2004-04-20 16:30:46

Temat: Re: Niebezpieczne związki. Zabawa w miłość?
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c634na$ahu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1159308&KAT
=239

Dzięki Leszku za link.
Artykuł daje dużo do myślenia.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-04-21 07:47:31

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki Leszku za link.
> Artykuł daje dużo do myślenia.

Artykul jak artykul, ale te komentarze sa przerazajace

Leszek :(

4. Data: 2004-04-21 22:14:31

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Artykul jak artykul, ale te komentarze sa przerazajace

O komentarzach to bym drugi artykuł napisał :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2004-04-21 23:57:41

Od: marder <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Apr 2004 00:14:31 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
napisał(a):

> O komentarzach to bym drugi artykuł napisał :)

Na komentarze na Onecie już dawno temu przestałem zwracać uwagę. Wystarczy
poczytać kilka zamieszczonych tam komentarzy, obojętnie przy jakim
artykule, aby poczuć głęboki niesmak. O ile mi wiadomo, w serwisie
satyrycznym joemonster.org cyklicznie zamieszczane są artykuły z co
"smakowitszymi" komentarzami właśnie z Onetu.
Pozdrawiam
marder

6. Data: 2004-04-22 07:25:07

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> satyrycznym joemonster.org cyklicznie zamieszczane są artykuły z co
> "smakowitszymi" komentarzami właśnie z Onetu.

Hyhyhy

Czy to wyraża w jakiś sposób jakie mamy społeczeństwo?
No przynajmniej te które zabiera głos na różnych forach internetowych :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2004-04-22 07:50:13

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 22-kwietnia-2004 o godzinie 09:25:07 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Czy to wyraża w jakiś sposób jakie mamy społeczeństwo?
>No przynajmniej te które zabiera głos na różnych forach internetowych :)

Ja myślę, że jak najbardziej pokazuje to średni poziom ludzi. Internet
nie jest już narzędziem elity i coraz bardziej to widać.

Komentarze na Onecie są żenujące, ale jest to objawem żenującego
poziomu wiekszości ludzi na świecie. Ludzie nie rozumieją podstawowych
zasad rządzących światem, nie rozumieją nawet prostych związków
przyczynowych. Podobno gdzies w Nowej Gwinei jest plemie, które nie
doszło do odkrycia związku przyczynowo skutkowego między aktem
seksualnym a zachodzeniem w ciążę. Myślę, że choć u nas większość
ludzi taki związek widzi, to na tym ich widzenie związków przyczynowo
skutkowych się kończy.

Efektem są komentarze, które są szczególnie ciekawe przy informacjach
politycznych, ale nie tylko.

Adam Pietrasiewicz

ciekawe
ROK NIEPEŁNOSPRAWNYCH w Ciechanowie