« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2009-06-16 11:34:41
Temat: Niech się reklamodawcy opamiętająRozumiem, że telewizja jest potężnym medium, mającym zdecydowanie największy
wpływ na opinię publiczną. Firmy ponoszą ogromne koszty za możliwość
wyświetlania własnych reklam, a im większa oglądalność i lepszy czas
antenowy, tym ceny stają się już wręcz astronomiczne. Niemniej zauważyłam,
że zatraca się pojęcie tzw. kontekstowości reklam emitowanych w telewizji i
w kinach. Do pewnego stopnia jest to dla mnie zrozumiałe, ale w niektórych
przypadkach przechodzi to już ludzkie pojęcie. Ostatnio wybrałam się z
córką.....
Przeczytaj całość - http://akreo.tv/blogComents/0/0/71
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2009-06-16 22:53:51
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętają
Użytkownik "AkreoTV" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:h1804t$i0h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Rozumiem, że telewizja jest potężnym medium, mającym zdecydowanie
największy
> wpływ na opinię publiczną. Firmy ponoszą ogromne koszty za możliwość
> wyświetlania własnych reklam, a im większa oglądalność i lepszy czas
> antenowy, tym ceny stają się już wręcz astronomiczne. Niemniej zauważyłam,
> że zatraca się pojęcie tzw. kontekstowości reklam emitowanych w telewizji
i
> w kinach. Do pewnego stopnia jest to dla mnie zrozumiałe, ale w niektórych
> przypadkach przechodzi to już ludzkie pojęcie. Ostatnio wybrałam się z
> córką.....
Przeczytałem, obejrzałem filmik, i odniosłem wrażenie, że celem ich jest
reklama właśnie. Filmik oceniam jako pełen truizmów, nie zawierający treści,
o których nie wiedział by przeciętny człowiek. Taka typowa reklama- coś jak
opisywany prez Ciebie zlepek migawek filmowych mających na celu
zainteresowanie potencjalnego widza filmem. Niestety- pretensje, które sama
masz do reklamodawców- IMO można kierować do Ciebie- za wrzucanie na grupę
dyskusyjną coś, co się popularnie nazywa spamem.
Kolejna rzecz- Twój post o reklamodawcach i sam jego tytuł wręcz mnie
zniesmaczył. Odebrałem to jako taki "wysyp" frustracji. "Niech się
reklamodawcy opamiętają"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakbyś
napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało konstruktywne.
pozdrawiam
Chiron
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2009-06-17 06:31:30
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętajšNiestety- pretensje, które sama
> masz do reklamodawców- IMO można kierować do Ciebie- za wrzucanie na grupę
> dyskusyjnš co, co się popularnie nazywa spamem.
>
> Kolejna rzecz- Twój post o reklamodawcach i sam jego tytuł wręcz mnie
> zniesmaczył. Odebrałem to jako taki "wysyp" frustracji. "Niech się
> reklamodawcy opamiętajš"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakby
> napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało
> konstruktywne.
> pozdrawiam
>
> Chiron
>
Bardzo dziekuję za Twoją opinię i faktycznie muszę się zgodzić.
Prawdą jest, że ten tekst był napisany pod wpływem emocji., co też później
przełożyło się
na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już
wyciągnęłam wnioski i przepraszam
wszystkich grupowiczów za ten wybryk.
Pozdrawiam
Iwona
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2009-06-17 07:26:06
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętajšAkreoTV pisze:
> Niestety- pretensje, które sama
>> masz do reklamodawców- IMO można kierować do Ciebie- za wrzucanie na
>> grupę
>> dyskusyjnš co?, co się popularnie nazywa spamem.
>>
>> Kolejna rzecz- Twój post o reklamodawcach i sam jego tytuł wręcz mnie
>> zniesmaczył. Odebrałem to jako taki "wysyp" frustracji. "Niech się
>> reklamodawcy opamiętajš"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakby?
>> napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało
>> konstruktywne.
>> pozdrawiam
>>
>> Chiron
>>
>
> Bardzo dziekuję za Twoją opinię i faktycznie muszę się zgodzić.
> Prawdą jest, że ten tekst był napisany pod wpływem emocji., co też
> później przełożyło się
> na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
> I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już
> wyciągnęłam wnioski i przepraszam
> wszystkich grupowiczów za ten wybryk.
wow :)
--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
http://twitter.com/trenR
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2009-06-17 08:27:25
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętają
Użytkownik "AkreoTV" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
news:h1a3ca$19a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Niestety- pretensje, które sama
> > masz do reklamodawców- IMO można kierować do Ciebie- za wrzucanie na
grupę
> > dyskusyjną coś, co się popularnie nazywa spamem.
> >
> > Kolejna rzecz- Twój post o reklamodawcach i sam jego tytuł wręcz mnie
> > zniesmaczył. Odebrałem to jako taki "wysyp" frustracji. "Niech się
> > reklamodawcy opamiętają"- to dla mnie brzmi mniej więcej tak, jakbyś
> > napisała: "niech już wreszcie przestanie padać!". Takie- mało
> > konstruktywne.
> > pozdrawiam
> >
> > Chiron
> >
>
> Bardzo dziekuję za Twoją opinię i faktycznie muszę się zgodzić.
> Prawdą jest, że ten tekst był napisany pod wpływem emocji., co też później
> przełożyło się
> na ten nieszczęsny post wysłany na grupę dyskusyjną.
> I można to potraktować dokłałdnie jako niepotrzebny spam, ale już
> wyciągnęłam wnioski i przepraszam
> wszystkich grupowiczów za ten wybryk.
>
Wybryk? Wcale tak tego nie odebrałem. Napisałaś pod wpływem emocji i
przepraszasz za swoje emocje? Hmmmm. W takim razie i mnie wypada przeprosić
za irytację, jaką wywołało przeczytanie \twojego postu o reklamodawcach.
Chociaż gdzieś tam we mnie powstaje myśl, że przecież mamy prawo do swoich
emocji...
Nawiązując jeszcze do tych nieszczęsnych reklamodawców:-) - czy to nie jest
tak, że oni mają prawo robić to, co robią- a my powinniśmy (jeśli nam się to
nie podoba) się im przeciwstawiać?
pozdrawiam
Chiron
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2009-06-17 09:34:37
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętajš>
> Wybryk? Wcale tak tego nie odebrałem. Napisałaś pod wpływem emocji i
> przepraszasz za swoje emocje? Hmmmm. W takim razie i mnie wypada
> przeprosić
> za irytację, jaką wywołało przeczytanie \twojego postu o reklamodawcach.
> Chociaż gdzieś tam we mnie powstaje myśl, że przecież mamy prawo do swoich
> emocji...
Właściwie to nie przepaszam za emocje, tylko za wysłanie postu, który mógł
zostać uznany za spam.
Bycie uznanym za tzw. "spammera" nie jest odczytywane pozytywnie, ani na
grupie dyskusyjnej,
ani w którymkolwiek innym miejscu.- delikatnie mówiąc.
> Nawiązując jeszcze do tych nieszczęsnych reklamodawców:-) - czy to nie
> jest
> tak, że oni mają prawo robić to, co robią- a my powinniśmy (jeśli nam się
> to
> nie podoba) się im przeciwstawiać?
>
Tu masz rację i dlatego też staran się temu sprzeciwiać. Oczywiście reklama
może być w porządku pod warunkiem, że jest kierowana do właściwiej grupy. A
jeżeli chodzi o niewłaściwe reklamy, które przypadkiem trafiają do dzieci to
jestem trochę bardziej wyczulona.
Iwona
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2009-06-17 10:08:40
Temat: Re: Niech się reklamodawcy opamiętajšAkreoTV pisze:
> Właściwie to nie przepaszam za emocje, tylko za wysłanie postu, który
> mógł zostać uznany za spam.
I chyba został odczytany prawidłowo, po wzięciu pod uwagę Twojej nagłej
aktywności na innych grupach dyskusyjnych.
Ewa
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |