Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

Data: 2006-04-23 20:15:57
Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e2gks8$5ki$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
> czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

Z tego rozumuje, ze jakby czlowiekowi i spoleczenstwu przeprogramowac mozgi
i wmowic im ze umieja latac machajac rekami to by polecieli?

> Zle mnie rozumiesz. Ja nie uwazam kobiet za swoich wrogow, a mojej eks-
> jestem nawet bardzo wdzieczny. Ja tylko mowie jak i dlaczego tak wlasnie
> funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
> ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

> To ze kobieta mnie urodzila nie znaczy wcale, ze ma jakiekolwiek wyjatkowe
> prawa w stosunku do mnie. Jestem wolnym osobnikiem i nikt nie ma prawa
> ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
> dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

Racja!

> Jestem z urodzenia przede wszystkim czlowiekiem. I z urodzenia jestem
> wolny. Jezewli ktos stara sie ograniczyc moja wolnosc to dopuszcza sie
> przestepstwa. I to on jest przestepca a nie ja.I nie jestem na niczyjej
> lasce albo nielasce gdyz pracuje dla tego kraju, w ktorym przyszlo mi zyc.
> I nikt nie robi mi laski, ze za prace otrzymuje pieniadze, gdyz taka jest
> organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
> uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?
A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w komorce
to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nei zamkniesz
to ty bedziesz przestepca.
Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

> Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
> patologicxznej formy w inna.

Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest naturalne
ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem statnym a w
satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

Pozdro!

--
<<>> Gozdek <<>>
S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB