Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

101. Data: 2006-04-25 08:01:19

Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "Lag" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tylko mezczyzni (o kobietach nic mi nie wiadomo) sa sklonni do
takiego myslenia, do kazirodztwa, pedofili? Co z nimi nie tak? To
chore...

102. Data: 2006-04-25 08:10:17

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Lag<l...@t...pl>
ps.com

> Dlaczego tylko mezczyzni (o kobietach nic mi nie wiadomo) sa sklonni
> do takiego myslenia, do kazirodztwa, pedofili? Co z nimi nie tak? To
> chore...

Jeśli chodzi o kazirodztwo i pedofilię, słyszałem o przypadkach
współdziałania mężczyzn i kobiet w wykorzystywaniu seksualnym dzieci.
Nie pamiętam jak się nazywali, ale była taka osławiona para przestępców w
Anglii, która właśnie to robiła.

Paweł

103. Data: 2006-04-25 08:21:22

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet w news:e2jac2$m50$1@news.onet.pl:

> O! :)

Bez trudu potrafię sobie wyobrazić, że może być z nim
jeszcze gorzej niż napisałam. Przedstawiłam wersję
minimum - żeby było bez zgadywania co przemilczał.

Natek

104. Data: 2006-04-26 07:50:48

Od: "Lag" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> współdziałania mężczyzn i kobiet w wykorzystywaniu seksualnym dzieci.
> Nie pamiętam jak się nazywali, ale była taka osławiona para przestępców w

NIe twierdze ze nie ma odosobnionych przypadkow ale skali zjawiska nie
da sie porownac;) procentowo nawet chyba...

105. Data: 2006-04-26 08:47:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
>Bez trudu potrafię sobie wyobrazić, że może być z nim
>jeszcze gorzej niż napisałam. Przedstawiłam wersję
>minimum - żeby było bez zgadywania co przemilczał.

OK, ale sama napisalas, ze tych "wersji minimum"
nie da sie zanegowac/odrzucic, a jesli tak, to sa
to opinie w jakis sposob skonczone, a wiec - jesli
sa za bardzo minimum - "wybielajace".

Chce tylko, abys zdawala sobie z tego sprawe. :)
Akurat dobry "pretekst", aby Ci to ~wytknac... ;)
co nie znaczy oczywiscie ze tylko teraz tak robisz.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

106. Data: 2006-04-26 08:52:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIe twierdze ze nie ma odosobnionych przypadkow
> ale skali zjawiska nie da sie porownac;)
> procentowo nawet chyba...

A czy nie sprzyja takiej patologii cos co moznaby
nazwac przyzwoleniem kobiet przypadkiem?

Kobiety bywaja nie mniej chore od mezczyzn, co nie
jest rownoznaczne, ze konkuruja z mezczyznami
z powodzeniem pod tym wzgledem na kazdym jednym
polu.

107. Data: 2006-04-26 09:30:47

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> A czy ten swiat zorganizowany wedlug normnieswiadomego czlowieka, swiat
> pelen przemocy i patologii uwazasz za normalny?

Seks z wlasnym dzieckiem tez jest patologia. Jak jestes chory to
przynajmniej nie przekonuj innych ze sa chorzy. To wariat mowi: "jestem
zdrowy, to wy jestescie chorzy!".. Jestes czlowiekiem nowych czasow, ktory
nie ma zadnego celu, zadnych norm i do wszystkiego sobie dorobi ideologie,
zeby tylko znalezc usprawiedliwienie dla swoich odchylen.

Ann

108. Data: 2006-04-26 09:46:49

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobiety podswiadomie, z powodu braku poczucia wlasnej wartosci,
zaczynaja
> traktowac seks jako "srodek platniczy" za opieke mezczyzny. I tp juz
jest
> zalazek "prostytucji malzenskiej". I nie jest to zjawisko wystepujace
> wyjatkowo lecz powszechnie. Ujawnione wyjatki tylko potwierdzaja
regule.

Wiesz co? Istnieje jeszcze cos takiego jak milosc, szacunek, przywiazanie,
pozadanie.. Ty sprowadzasz seks w malzenstwie do prostytucji. Zalosne.. To
strasznie smutne, ze nigdy zadna kobieta Cie nie pozadala. Widac byles
kiepski w lozku.

Ann

109. Data: 2006-04-26 10:28:10

Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ann napisał(a):

> [...]
> pozadanie.. Ty sprowadzasz seks w malzenstwie do prostytucji. Zalosne.. To
> strasznie smutne, ze nigdy zadna kobieta Cie nie pozadala. Widac byles

właśnie sprowadziłaś seks do czystej fizyczności, ale to NTG :)

110. Data: 2006-04-26 10:51:17

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
> właśnie sprowadziłaś seks do czystej fizyczności, ale to NTG :)

Prostytucja kojarzy mi sie raczej z czysta fizycznoscia. I do tego sie
odnioslam. Facet ma jakis uraz na tym punkcie i dlatego sobie tworzy
jakies wydumane, chore teorie probujac usprawiedliwic swoja nieudolnosc w
lozku.
Skoro on moze sobie wymyslac to i ja. A co! :-)

Pozdrawiam
Ann

Tajemnica, wladza, przemoc.
Tajemnica, wladza, przemoc.