Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

61. Data: 2006-04-23 18:23:49

Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e2gfao$7lm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jezeli nie widzisz kobiecej manipulacji to... Twoja sprawa. Zyj tak
> dalej.:)

Mna kobieta manipuluje i mi to nie przeszkadza, bo gdyby nie manipulowala i
nie mobilizowala do pewnych dzialan, stalbym sie jak Ci panowie co
codziennie okupuja budke z piwem.

Pozdro!

--
<<>> Gozdek <<>>
S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

62. Data: 2006-04-23 18:27:42

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> Niestety ale jemu zalezy tylko na tym, zeby zanurzyc narzac plciowy w
> dziecku.

Mylisz sie Pan - gdyby tak bylo to bym to juz dawno zrobil i nikt nie bylby
w stanie przeszkodzic mi.

> A najgorsze jest to, ze po lekturze wyplodow takiego... no kurza melodia
> chce byc polityczny, ale nie potrafie.... ZWYRODNIALCA, przecietny
> czlowiek moze zaczac obawiac sie bliskosci ze swoimi dziecmi - takiej
> normalnej, ludzkiej bliskosci.

Dziecko nie odroznia "normalnej" i "nienormalnej" bliskosci. Dla dziecka to
sa po prostu fakty. I jezeli jestes uczciwy - a mam nadzieje ze taki
jestes - w stosunku do swoich dzieci to niczego nie musisz sie obawiac. Ale
przyjrzyj sie dobrze stosunkowi matki do dzieci, jak je traktuje jak swoja
wlasnosc.

> Ktos, dla kogo seksualnosc jest istota problematyki wychowawczej dziecka,
> jest po prostu POPAPRANY.

Z zyciem seksualnym zwiazane jest przetrwanie gatunku, a wiec jest to
najwazniejsza sfera naszego zycia. Chyba ze uwazasz popaprane pomysly
feministek na zycie z probowki za cos co moze zastapic zycie seksualne w
reprodukcji gatunku.

> LeoTar wytknal mi sporo rzeczy, nie zgadzam sie z jego ocena moich
> argumentow, wytknal mi rzekome bledy - a sam nie widzi jednego: dzieci
> nie wolno uczyc zachowan seksualnych przed dojrzewaniem, a tym bardziej
> zainteresowywac ich tym tematem i czynnoscia jego zglebiania.

Wystarczy potraktowac dziecko po partnersku a od razu dowiesz sie czego
dzieci oczekuja od rodzicow. Przeczytaj sobie list mojej corki, ktory
niedawno opublikowalem i dobrze pomysl, a wnioski nasuna Ci sie same.
A zachowan seksualnych dzieci nie trzeba uczyc, ale tez nie wolno im
zakazywac tego poznania. "Zakazany owoc" pociaga bardzo i dzieci po swojemu
staraja sie zglebiac tajemnice rodzicielskiej alkowy. Robienie tajemnicy ze
zycia seksualnego rodzicow to budowanie barier miedzy dziecmi i rodzicami,
to ponizanie dzieci pod niczym niepopartym pretekstem, ze tak trzeba. A w
rzeczywistosci to kobiety nie chca ujawniac przed dziecmi manipulacji jakich
dopuszczzaja sie w stosunku do mezczyzn w trakcie wspolzycia - dzieci
natychmiast by to wyczuly. Za tajemnica malzenskiej alkowy stoi falsz i
obluda kobiet uprawiajacych malzenska prostytucje. Zakazujac ujawnienia
zycia seksualnego swoim dzieciom chca one niejako ustrzec je przed
"zepsuciem" a w gruncie rzeczy nie chca ujawnic swojej manipulacji.

> Pozniej rosna kaleki, ktore albo maja problemy z okresleniem, albo
> wychodza
> na ulice i wrzeszcza ze sa gejami,

Gejami staja sie dlatego, ze z powodu braku wychowania seksualnego nie maja
poczucia wlasnej wartosci i NIE UFAJA plci przeciwnej. Homoseksualizm to
skutek blednego, zakazowego wychowania.

> albo ze sa dumne ze swojej waginy.

Bo w obowiazujacym systemie wychowawczym to rzeczywiscie wagina dominuje i
kobietki maja sie czym szczycic. Bo za pomoca waginy sa w stanie
ubezwlasnowolnic mezczyzn.

> Seksualnosc jest do cholery tematem prywatnym, intymnym.

A ja uwazam, ze jest to sprawa publiczna, gdyz publiczna sprawa sa
przestepstwa dokonywane na tle seksualnym. A niestety, jest ich coraz
wiecej, albo coraz wiecej z nich jest ujawnianych.

> Wywlekanie tego na wierzch w postaci jawnej jest kalaniem piekna,

A coz takiegto pieknego jest w kopulacji. Chyba ze za piekna uwazasz iluzje
budowana przed mezczyzna przez kobiete, ktora chce nad nim zapanowac
uzywajac seksualnego tricku i hipnozy.

> a rozwalanie odkrywania tego piekna poprzez wlasna intruzje w dojrzewanie
> dziecka jest po prostu ordynarnym pedofilskim zboczeniem.

Nie uzywaj armaty tam, gdzie nie jest potrzebna.:)

> Ja przynajmniej swoje dzieci mam zamiar uswiadomic co do piekna milosci
> dwojga ludzi i realizacji tego piekna poprzez seks - ale dopiero, jak
> bedziemy w stanie o tym rozmawiac ze zrozumieniem.

A kiedy to nastapi? Ile lat na przygotowanie do tego sobie dajesz?
Obys sie nie spoznil....:)

> Swoja droga, wracajac do tematyki grupy, propagowanie tresci pedofilskich
> powinno byc w taki sam sposob karalne, jak propagowanie tresci
> faszystowskich... Nie wiem, co jest bardziej szkodliwe.

Faszyzm tez mial swoje zrodlo w ... seksualnej dominacji kobiety nad
mezczyzna. Pedofilia to rowniez domenma kobiet. Powinienes wyciagnac
wnioski.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

63. Data: 2006-04-23 18:31:37

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Mna kobieta manipuluje i mi to nie przeszkadza, bo gdyby nie manipulowala
> i nie mobilizowala do pewnych dzialan, stalbym sie jak Ci panowie co

Wolisz takie uzaleznienie to Twoja sprawa. Ja tam wybieramWolnosc od
uzaleznien.:)

64. Data: 2006-04-23 18:36:31

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> LeoTar<l...@w...pl>

> [...]

> Widywałem manipulacjE (i mechanizmy obronne, i ograniczenia, i taktyki)
> różnego pochodzenia, ale kobiecej wszechmanipulacji o takich źródłach, jak
> podajesz do wierzenia, zaiste nie :)

Bo w manipulacje seksem wprzegnela Cie juz Twoja matka gdy manipulowala
miedzy Toba a Twoim ojcem. Dlatego jestes slepy na babska manipulacje.

> Paweł
>
> PS: Umrzesz w przeświadczeniu o prawdziwości swoich teorii, bo nikt ich
> nigdy nie przetestuje :)

Jestem o to spokojny. Albo teoria zostanie wdreozona albo kiedys dojdzie do
sytuacji jak w biblijnej przypowiesci o Locie i jego corkach. Albo gatunek
homo sapiens ewoluuje do innej formy a sam zaginie. Sadze jednak, ze
wybierze to pierwsze rowiazanie - jest na tyle doskonaly.:)

65. Data: 2006-04-23 18:37:31

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> no dobra tato, a kwestie adopcyjne?

Masz na mysli co z dziecmi adoptowanymi?

66. Data: 2006-04-23 18:40:05

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar<l...@w...pl>

[...]
> Dziecko nie odroznia "normalnej" i "nienormalnej" bliskosci.

Doświadczyłeś "nienormalnej" bliskości z dzieckiem lub ją obserwowałeś, że
tak twierdzisz, czy podpowiada Ci to wyłącznie Twoja wiara?

[...]
> A zachowan seksualnych dzieci nie trzeba uczyc, ale tez nie wolno im
> zakazywac tego poznania. "Zakazany owoc" pociaga bardzo i dzieci po
> swojemu staraja sie zglebiac tajemnice rodzicielskiej alkowy.

A to ciekawe, bo np. ja nie starałem się ich zgłębiać bezpośrednio, a co
najwyżej odniosłem nabywaną wiedzę na temat seksu na swoich rodziców - w
zupełności wystarczyła mi wiedza, że "aha, oni też to muszą/musieli robić"
:). A nawet jeśli słyszałem czasem zza drzwi sypialni odgłosy łóżkowych
harców, nie odczuwałem potrzeby podglądania :)
I chorerka, wydaje mi się to normalne :)

> Robienie tajemnicy ze zycia seksualnego rodzicow to budowanie barier
> miedzy dziecmi i rodzicami, to ponizanie dzieci pod niczym
> niepopartym pretekstem, ze tak trzeba.

Człowiek to w ogóle jedyny gatunek, który w normalnych okolicznościach
uprawia seks bez uczestnictwa osób trzecich.
To też chciałbyś zmienić? :)

> [...]
> seksualnego swoim dzieciom chca one niejako ustrzec je przed
> "zepsuciem" a w gruncie rzeczy nie chca ujawnic swojej manipulacji.

Stary, naprawdę istnieją kobiety, które po prostu lubią iść do łóżka dla
seksu i czułości :)
To że Twoja była małżonka miała inaczej, o niczym nie świadczy :)

> A coz takiegto pieknego jest w kopulacji.

Biedaku, Ty też nie lubisz seksu?

Paweł

67. Data: 2006-04-23 18:46:51

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konflikt jest miedzy rodzicami ale to MATKA wciagnela w te gre dzieci. I
> ona ponosi za to odpowiedzialnosc.

Jeżeli ojciec wszedł w tę grę, ponosi odpowiedzialność NA RÓWNI.

Nawiasem mówiąc, skonfrontowałam właśnie moje poglądy z rzeczywistością.
Jeśli ojciec mojego syna postulowałby inicjowanie go seksualne, to z
pewnością zadbałabym o to, by ich kontakt był rzadki i kontrolowany. I to
jedyny taki przypadek.

Margola

68. Data: 2006-04-23 18:55:16

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar , <e2gdou$2li$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> Dlatego, ze wspolzycie seksualne od czasow naszej pramatki ewy zdominowane
> jest przez manipulacje kobiety, ktorego celem jest hipnotyzowanie
> mezczyzny. Tak bu nie zauwazyl, ze jest wykorzystywany. Stad emocje
> towarzyszace mezczyznie, w ktorych kobieta niewiele uczestniczy a tylko
> udaje. To mozna wyeliminowac jesli kobieta poczuje, ze uwolnienie jej od
> malzenskiej prostytucji daje jej wolnosc.

Tu Cie boli! Wszystkie Twoje kobiety udawały. Może byłeś tak kiepski, że nie
były w stanie skutecznie tego przed Toba ukryć, stąd opinia jakoby
wszystkie udawały rozkosz ;-)

Gdybyś odbył inicjację seksualną ze swoją córką to nie matka, tylko Ty
byłbyś kłamcą sugerując swojej córce wypaczone/pozbawione emocji podejście
do seksu. Które kłamstwo byłoby mniej groźne - wspomniane wyżej czy podczas
rozmowy? A gdyby córka skopiowała Twoje fałszywe zachowanie względem
swojego późniejszego partnera? Kogo byś stworzył? Właśnię tą małżeńską
prostytutke o której wspominasz...

- Kiepski byłem?
- A wiesz seks taki bezemocjonalny jest...
- DZIWKA!

;D

--
Marek Browarek

69. Data: 2006-04-23 18:56:48

Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolisz takie uzaleznienie to Twoja sprawa. Ja tam wybieramWolnosc od
> uzaleznien.:)

Problem polega na tym, ze zycie uzaleznia, np.: przestan oddychac, bo
oddychasz caly czas i to jest uzaleznienie, lub nie jedz, bo jak jesz to tez
jest uzaleznienie. A sprawa druga ze czlowiek nigdy nie bedzie w pelni wolny
a jedynie moze miec namiastke wolnosci, bo sa czynniki ktorych obejsc nie
mozna a czynnikami tym sa prawa przyrody np.: Chce latac machac rekami i
latac, ale tak sie nie da i juz powstaje ograniczenie, a ogranicza mnie sama
sila ciezkosci.
A co do kobiet to z twoich wywodow wynika, ze masz uraz psychiczny po tym
jak zona zrobila Cie w jajo i od tego momentu kazda kobieta to Twoj wrog,
ale nie kazda kobieta jest taka jak twoja zona.
twierdzisz ze czlowiek jest uzalezniony od kobiety, bo go urodzila, ale
jak facet by urodzil to rodzaj ludzki bybly uzalezniony od faceta, a jakby
wymyslili robota ktory tworzy ludzi to ludzie od niego byliby zalezni.
taksamo ty jestes uzalezniony np od tego ze jestes Polakiem, bo jestes na
lasce i nielasce tego kraju, idac do sklepu placisz pieniedzmi i co jestes
od nich uzalezniony, po co chodzisz do pracy zeby zarabiac pieniadze, czy to
nie jest uzaleznienie? Ludzie sa uzaleznieni od wielu rzeczy i dzieki temu
funkcjonuja.

POzdro!

70. Data: 2006-04-23 18:56:49

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar , <e2gdes$1hi$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Pokaz mi rodzine, w ktorej nie toczylaby sie walka o dominacje. To sie
> tylko wydaje, ze wszystko jest w przadku. Im bardziej nieswiadomy
> mezczyzna tym bardziej rodzina wyglada na "szczesliwa" a w rzeczywistosci
> jest tylko sprawniej manipulowana przez kobiete. A "zaplanowane" ciaze
> sluza przede wszystkim potrzebom emocjonalnym kobiet a nie stworzonych
> dzieci. Chyba nie masz zadnego doswiadczenia z rodzinami twierdzac, ze sa
> jakowes szczesliwe. To jest zludzenie stwarzane przez kobiety, ktore
> czerpia satysfakcje ze sprawowania kontroli nad emocjami rodzin.

Ja tu węsze jakiś układ! ;-)

--
Marek Browarek

Tajemnica, wladza, przemoc.