Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

71. Data: 2006-04-23 19:04:00

Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli ojciec wszedł w tę grę, ponosi odpowiedzialność NA RÓWNI.

Ja nie wszedlem w te gre - zostawilem ja sama z problemem ktory wywolala bo
mnie po prostu wyrzucila. I musi sama poniesc odpowiedzialnosc za patologie,
ktore sprowokuje w przyszlosci wsrod naszych dzieci.

> Nawiasem mówiąc, skonfrontowałam właśnie moje poglądy z rzeczywistością.
> Jeśli ojciec mojego syna postulowałby inicjowanie go seksualne, to z
> pewnością zadbałabym o to, by ich kontakt był rzadki i kontrolowany. I to
> jedyny taki przypadek.

I w ten sposob sprawujesz seksualna wladze nad obydwoma. Obydwoma
manipulujesz. I to Ci sprawia wlasnie satysfakcje. Syna przeciwstawiasz ojcu a
z ojca robisz wroga syna.

LeoTar
Zapraszam na http://www.geocities.com/leotar/

72. Data: 2006-04-23 19:22:06

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> Tu Cie boli! Wszystkie Twoje kobiety udawały. Może byłeś tak kiepski, że
> nie
> były w stanie skutecznie tego przed Toba ukryć, stąd opinia jakoby
> wszystkie udawały rozkosz ;-)

Widze, ze sprowadzasz seks tylko do wyrobnictwa i chędozenia.:)
Nie bede Ci w takim podejsciu przeszkadzal.

> Gdybyś odbył inicjację seksualną ze swoją córką to nie matka, tylko Ty
> byłbyś kłamcą sugerując swojej córce wypaczone/pozbawione emocji podejście
> do seksu. Które kłamstwo byłoby mniej groźne - wspomniane wyżej czy
> podczas
> rozmowy? A gdyby córka skopiowała Twoje fałszywe zachowanie względem
> swojego późniejszego partnera? Kogo byś stworzył? Właśnię tą małżeńską
> prostytutke o której wspominasz...

Za malo wiesz, jak widze, o kobietach aby twierdzic ze nie uprawiaja
powszechnie prostytucji w malzenstwach. Jak sie podszkolisz to wroc do
dyskusji.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

73. Data: 2006-04-23 19:32:34

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Problem polega na tym, ze zycie uzaleznia, np.: przestan oddychac, bo
> oddychasz caly czas i to jest uzaleznienie, lub nie jedz, bo jak jesz to
> tez jest uzaleznienie. A sprawa druga ze czlowiek nigdy nie bedzie w pelni
> wolny a jedynie moze miec namiastke wolnosci, bo sa czynniki ktorych
> obejsc nie mozna a czynnikami tym sa prawa przyrody np.: Chce latac machac
> rekami i latac, ale tak sie nie da i juz powstaje ograniczenie, a
> ogranicza mnie sama sila ciezkosci.

Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

> A co do kobiet to z twoich wywodow wynika, ze masz uraz psychiczny po tym
> jak zona zrobila Cie w jajo i od tego momentu kazda kobieta to Twoj wrog,
> ale nie kazda kobieta jest taka jak twoja zona.

Zle mnie rozumiesz. Ja nie uwazam kobiet za swoich wrogow, a mojej eks-
jestem nawet bardzo wdzieczny. Ja tylko mowie jak i dlaczego tak wlasnie
funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

> twierdzisz ze czlowiek jest uzalezniony od kobiety, bo go urodzila, ale
> jak facet by urodzil to rodzaj ludzki bybly uzalezniony od faceta,

To ze kobieta mnie urodzila nie znaczy wcale, ze ma jakiekolwiek wyjatkowe
prawa w stosunku do mnie. Jestem wolnym osobnikiem i nikt nie ma prawa
ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

> a jakby wymyslili robota ktory tworzy ludzi to ludzie od niego byliby
> zalezni. taksamo ty jestes uzalezniony np od tego ze jestes Polakiem, bo
> jestes na lasce i nielasce tego kraju, idac do sklepu placisz pieniedzmi i
> co jestes od nich uzalezniony, po co chodzisz do pracy zeby zarabiac
> pieniadze, czy to nie jest uzaleznienie?

Jestem z urodzenia przede wszystkim czlowiekiem. I z urodzenia jestem wolny.
Jezewli ktos stara sie ograniczyc moja wolnosc to dopuszcza sie
przestepstwa. I to on jest przestepca a nie ja.I nie jestem na niczyjej
lasce albo nielasce gdyz pracuje dla tego kraju, w ktorym przyszlo mi zyc. I
nikt nie robi mi laski, ze za prace otrzymuje pieniadze, gdyz taka jest
organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

> Ludzie sa uzaleznieni od wielu rzeczy i dzieki temu funkcjonuja.

Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
patologicxznej formy w inna.

74. Data: 2006-04-23 19:34:14

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu węsze jakiś układ! ;-)

A niepotrzebnie. Wystarczy sobie uzmyslowic DLACZEGO tak sie dzieje a
problem znika.

75. Data: 2006-04-23 19:53:39

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar , <e2gk8k$47j$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> Widze, ze sprowadzasz seks tylko do wyrobnictwa i chędozenia.:)
> Nie bede Ci w takim podejsciu przeszkadzal.

To wszystko wywnioskowałes z jednego zdania? :D

> Za malo wiesz, jak widze, o kobietach aby twierdzic ze nie uprawiaja
> powszechnie prostytucji w malzenstwach. Jak sie podszkolisz to wroc do
> dyskusji.:)

Przepraszam najmocniej MISZCZU! Już mnie nie ma, uciekam w podskokach :D Ale
mój post przecież nie dotyczył prostytucji kobiety w małżeństwie tylko
Twojego zakłamania względem córki!!! A Ty ciągle atakujesz te biedne
kobiety :)

--
Marek Browarek

76. Data: 2006-04-23 19:55:20

Od: Marek Browarek <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar , <e2gkvc$5r9$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> A niepotrzebnie. Wystarczy sobie uzmyslowic DLACZEGO tak sie dzieje a
> problem znika.

Człowiek to taka prymitywna istotka dla której problem nie istnieje jeśli go
nie odczuwa. A jak pewnie widzisz po wielu odpowiedziach na Twoje posty
jest bardzo wielu reprezentatnów takiego podejścia ;)

--
Marek Browarek

77. Data: 2006-04-23 20:00:09

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnosze wrazenie, ze gdybys Pan nie cierpial z powodu nalezytego
wychowania
> seksualnego to moje wypociny nie wzbudzalyby w wasci takiej slepej
> nienawisci. Gdyby to nie byl panski problem to przelecialoby to przez
acana
> bez najmniejszego echa. A tak, widac, ze cos jest na rzeczy co dotyczy
> uzaleznienia od kobiety/matki.

Leosiu, Pustułeczko, bo Ci kukułka wydziobie to ostatnie jaje... ja na
miejscu Twojej żony też bym odszedł, z takim mózgiem to trzeba się
urodzić, żeby pleść takie androny... widzisz, nie przelatuje to przeze
mnie bez echa, albowiem układ treści (nie treść sama, bo jest mi
obojętne, czy będziesz namawiał do inicjacji, jedzenia gówna czy wiary w
Jezusa) jest tak opłakany i argumentacja tak debilna, że aż dziwię się,
że to mógł homo sapies napisać bez drżenia ręki... chociaż z drugiej
strony może to i dobrze, że akurat Ty głosisz te hasła, przynajmniej
nikt ich nie weźmie poważnie ;o)

Miłych snów, Głupolu najmilszy

Paweł

78. Data: 2006-04-23 20:15:57

Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawa przyrody nie sa niezmienne lecz sa pochodna stanu swiadomosci
> czlowieka. I zmieniaja sie wraz ze zmianami naszej swiadomosci zbiorowej.

Z tego rozumuje, ze jakby czlowiekowi i spoleczenstwu przeprogramowac mozgi
i wmowic im ze umieja latac machajac rekami to by polecieli?

> [...]
> funkcjonuja. I zmierzam do zmiany sposobu ich funkcjonowani, do wyzwolenia
> ich z ponizajacej prostytucji malzenskiej.

Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

> [...]
> ograniczac mojej wolnosci. A jezeli to robi to jest to patologia. To samo
> dotyczyloby mezczyzny gdyby to on mnie urodzil.:)

Racja!

> [...]
> organizacja tego spoleczenstwa. Jezeli ktos traktuje to jako powod do
> uzaleznienia mnie od siebie to popelnia przestepstwo.

A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?
A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w komorce
to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nei zamkniesz
to ty bedziesz przestepca.
Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

> Czas najwyzszy aby skonczyc z uzaleznieniami, ktore ewoluuja z jednej
> patologicxznej formy w inna.

Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest naturalne
ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem statnym a w
satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

Pozdro!

79. Data: 2006-04-23 21:12:59

Od: "woocashewski" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego dajecie sie mu trollowac :)

olejcie... sam uschnie...

80. Data: 2006-04-23 21:16:13

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci <news:1145826779.412942.216820@u72g2000cwu.googlegro
ups.com>
woocashewski <w...@g...com> pisze:

> dlaczego dajecie sie mu trollowac :)
> olejcie... sam uschnie...

Tym bardziej, ze rzeki postów na dokladnie te same tematy plynely przez
usenet circa 7-8 lat temu.
Proponuje przejrzec archiwa newsów, zanim ktos zdecyduje sie na "dyskusje" z
tym czlowiekiem.
Dla ulatwienia - nick ma identyczny od lat.

--
Nixe

Tajemnica, wladza, przemoc.
Tajemnica, wladza, przemoc.