Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.

81. Data: 2006-04-24 04:25:11

Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:e2gqqu$qlj$1@news.mm.pl...

> Tym bardziej, ze rzeki postów na dokladnie te same tematy plynely
przez
> usenet circa 7-8 lat temu.
> Proponuje przejrzec archiwa newsów, zanim ktos zdecyduje sie na
"dyskusje" z
> tym czlowiekiem.
> Dla ulatwienia - nick ma identyczny od lat.

Właśnie sobie poczytałem przed północą... jednak dobrze odczytałem.
Mania prześladowcza z urazem w dzieciństwie, cyklofreniczna w formie...
eh... nudne i pospolite :o(

Pzdr
Paweł

82. Data: 2006-04-24 05:30:41

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Browarek" <bbiner[at]wp.pl@NO.SPAM> napisał w wiadomości

> Człowiek to taka prymitywna istotka dla której problem nie istnieje jeśli
> go
> nie odczuwa. A jak pewnie widzisz po wielu odpowiedziach na Twoje posty
> jest bardzo wielu reprezentatnów takiego podejścia ;)

Masz racje.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

83. Data: 2006-04-24 07:34:11

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie odczuwa. A jak pewnie widzisz po wielu odpowiedziach na Twoje posty
> jest bardzo wielu reprezentatnów takiego podejścia ;)

Ale wystarczy mu problem uswiadomic by zaczal drazyc samodzielnie o co
chodzi.;)

84. Data: 2006-04-24 07:38:50

Od: "Leszek" <l...@p...fn> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Jeśli już, to "Jest Pan..."

Taki "Pan" to mnie kiedyś na wakacjach na wsi w nogę ugryzł;)))

Pzdr
Leszek

85. Data: 2006-04-24 07:48:34

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wszystko wywnioskowałes z jednego zdania? :D

Nie tylko z tego zdania.

Jak wyzej. Kobiety roztaczaja przed mezczyznami miraze seksualne a te
chudopacholki swiecie w to wierza. Kobiety uprawiaja seks "na chlodno", bez
podniecania sie emocjonalnego, a napedzaja jedynie emocje mezczyzn.

Prostytutke zrobi z niej matka, bo corka wzoruje sie na zachowaniach matki a
nie ojca. Ojciec moze sluzyc jako wzorzec mezczyzny i ten na ktorym corka
porownuje sie z matka.

> Przepraszam najmocniej MISZCZU! Już mnie nie ma, uciekam w podskokach :D
> Ale
> mój post przecież nie dotyczył prostytucji kobiety w małżeństwie tylko
> Twojego zakłamania względem córki!!! A Ty ciągle atakujesz te biedne
> kobiety :)

Zapytaj je czy czuje sie atakowane czy tez odczuwaja, ze staje w ich
obronie.

86. Data: 2006-04-24 07:57:52

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale pomysl, ze tak dzieje sie w rodzinach patologicznych, w normalnych
> rodzinach zaden z partnerow nie jest do niczego zmuszany.

Kobiety podswiadomie, z powodu braku poczucia wlasnej wartosci, zaczynaja
traktowac seks jako "srodek platniczy" za opieke mezczyzny. I tp juz jest
zalazek "prostytucji malzenskiej". I nie jest to zjawisko wystepujace
wyjatkowo lecz powszechnie. Ujawnione wyjatki tylko potwierdzaja regule.

(...)

> A czy urzad skarbowy popelnia przestepstwo kazac placic Ci podatki?

W obowiazujacym systemie ktos musi finansowac darmozjadow politykow.:)

> A jezeli wyjdzie prawo ze dzieci do lat 3 musza siedziec zamkniete w
> komorce to tez bedziesz zamykal zeby byc w zgodzie z prawem? Wetdy jak nie
> zamkniesz to ty bedziesz przestepca.
> Daze do tego ze nie wszystkie prawa sa madrze wymyslone.

W pelni popieram Twoje stanowisko.:)

> Z uzaleznieniem nie mozna skonczyc, to tak jakys lwom na sawannie zakazal
> polowania bo to jest brutalne, po czasie jakby Cie posluchaly zginelyby z
> glodu, bo tak ich natura stworzyla. tak samo z czlowiekiem to jest
> naturalne ze czlowiek jest uzalezniony od innych, czowiek jest zwierzeciem
> statnym a w satadzie odowizuja pewne prawa, a prawo ogranicza!!!

Ty optujesz za niewolnictwem. I rzeczywiscie zyjemy w systemie niewolniczym
choc go dumnie zwa demokracja.

87. Data: 2006-04-24 08:21:37

Od: "Lag" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirek mi opadly i rece i szczeka.
>
> Nic dziwnego ze jego ex zona oskarzyla go o molestwoanie corki.

Nie rozumiem po co to wszystko - facet chce usprawiedliwienia dla
swoich chorych zachowan i pogladow ktore dla niego sa jedynie sluszne i
nie ma szans wedlug mnie na zmiane jego przekonan ... jedyne co moze go
zmienic to lobotomia ... wcale sie nie dziwie zonie - dziwne ze nie
dokonala kastracji ...
zastanawiam sie czy jest sens w ogole dyskutowac z typem gdyz on nic z
dyskusji nie bierze - nie slucha, ma swoje poglady...
chory gosc i tyle...
nie pisze tu czesto jednak przegladam sobie wiec mam jaka taka
orientacje w tematach..
pa
LAG

88. Data: 2006-04-24 09:42:46

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> Piszesz jednym slowem o uprawianiu seksu z wlasnym dzieckiem.
Chcialbym,
> zebys podwazyl nastepujace argumenty przeciwko Twoim tezom:

(...)

> Moglbym pisac dalej, ale to chyba wystarczy.

Nie widzisz, że facet po prostu chce kontaktów seksualnych z
dziećmi, a ponieważ jest raczej wygadany, dorobił do tego
głupiomądrą filozofię ? Na dodatek fantazjowanie na ww. tematy
sprawia mu wyraźną przyjemność. Sam w sobie już dawno zagadał zdrowy
rozsądek (przyznaję, napracował się), a Ty wdając się z nim w
dyskusję informujesz go, że jego popieprzona logika w ogóle dyskusji
podlega. Przekonując go, de facto legitymizujesz jego chorobę. Żul
na dworcu, żeby dostać złotówkę na denaturat, sprzeda Ci historię
nie gorszej jakości na temat jedzenia, które mu jest potrzebne.

pozdrawiam
entrop3r

89. Data: 2006-04-24 09:46:02

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Masz na mysli co z dziecmi adoptowanymi?

tak
--
careful with that axe Eugene!

90. Data: 2006-04-24 10:43:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message

Znowu argument na rzecz tego ze nic sie nie zmieniles.
Znowu czycha na Ciebie jakis spisek, masz wrogow w Twojej walce o lepszy
swiat.

Zeby tym wrogom troche ulatwic podajesz numer telefonu, zebys za pare dni
mogl pochwalic sie .... eeeee przepraszam.... chcialem powiedziec ....
poskarzyc sie pogróżkami na telefon.
Zabawa trwa :)

Pozdrawiam,
Duch