Niech tradycja w narodzie nie zginie:)

11. Data: 2004-12-04 05:56:53

Temat: Re: Niech tradycja w narodzie nie zginie:)
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cor081$f8c$1@atlantis.news.tpi.pl...

Wszystkiego najlepszego wszystkim Baśkom, Basiom i Basiuniom:))) no i
górnikom też:)))

pzdr po wodzie Kuleczka

12. Data: 2004-12-04 07:34:29

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim Barbarom, Basiom, Bachom, Basieńkom, Barbórkom - niech Wam
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:)
[...]

Życzę Solenizantkom umiejętności cieszenia się tym, co mają i czym się
dzielą z innymi.
Radości codziennych, myśli dobrych i cudownych chwil wśród swoich roślin. I
oby zdrowie i siły pozwoliły cieszyć się nimi jak najdłużej.

Z pozdrowieniami, Maria

13. Data: 2004-12-04 08:00:19

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkim Barbarom, Basiom, Bachom, Basieńkom, Barbórkom - niech Wam
rośnie
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)
> Wysępionego ile wlezie:)
> I nie tylko od święta -
>
> czego Wam życzę i jeszcze więcej
> Marta

Z serdecznościami przyłączam się do życzeń
skryba

14. Data: 2004-12-04 10:06:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> [...]
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)

Niech Wam rośnie zielonym do góry a ślimaki trzymają się z dala..

Pozdrawiamy, życząc wielu sukcesów
Iwona i Grzesiek
--
Laszlo Janosz, co żył w Budapeszcie,
Jedną panią zapoznał na mieście.

15. Data: 2004-12-04 10:17:48

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wszelkie szkodniki niech się trzymają z daleka :-)

A dżdżownice same do Was się schodziły na walne zgromadzenia !!!

Serdecznie Miłka

16. Data: 2004-12-04 10:36:55

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Niech Wam rośnie zielonym do góry a ślimaki trzymają się z dala..
>
> Pozdrawiamy, życząc wielu sukcesów
> Iwona i Grzesiek

Słoneczka przez okrągły rok, nad głową i w sercach, by ogrzewało Was i Wam
bliskich.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

17. Data: 2004-12-04 11:12:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
Wam

> Dołączam się także z najlepszymi życzeniami.

To jeszcze i ode mnie wszystkiego najlepszego.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

18. Data: 2004-12-04 13:52:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

> Wam

> satysfakcję:)

> To jeszcze i ode mnie wszystkiego najlepszego.

I ode mnie tez!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2004-12-04 13:55:56

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zielone, niech Wam się dwoi i troi:) Niech radość sprawia i satysfakcję:)

podpisuje sie tez pod zyczeniami, wszystkiego najlepszego :-))

Krystyna

20. Data: 2004-12-04 20:27:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji, kolegom górnikom,szczególnie tym z biedaszybów,
aby szybko przeszli na etat w kopalni i po osiągnięciu godnego
wieku mogli pogwarzyć sobie przy kuflu piwa.
Dwaj gornicy emeryci wspominają :
- Najpiękniejsza rzecz na świecie to Barbórka, mówi jeden...
- Coś ty, najpiękniejsza rzecz dla mężczyzny, to pokochać się
z kobietą.
- Może masz rację, nie będę się kłócił,ale Barbórka jest znacznie
częsciej.
Pozdrowienia. Mirzan

Coś na jesienny wieczór
Link, uważam, ciekawy