Niedobrze mi

1. Data: 2006-06-19 16:46:33

Temat: Niedobrze mi
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis sa moje 25 urodziny.
Glowa mi napierdala tak bardzo ze az mi sie wymiotowac chce, nie nie mam
kaca.
Mam zmule, bo ... sie starzeje i coraz bardziej uzmyslawiam sobie ze...

Boli mnie glowa, ide napije sie kawy.

2. Data: 2006-06-19 16:55:06

Temat: Re: Niedobrze mi
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kaca.
> Mam zmule, bo ... sie starzeje i coraz bardziej uzmyslawiam sobie ze...

A to wszystkiego najlepszego.
I nie martw się po 30 będzie gorzej. ;p

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

3. Data: 2006-06-19 17:48:18

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N <c...@p...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> A to wszystkiego najlepszego.
> I nie martw się po 30 będzie gorzej. ;p

O Jezu:((

ps. kawa nie pomogla.

4. Data: 2006-06-19 17:49:44

Od: "rioterini" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Babciu ...WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO na ćwierć wieku :)
Ps. Mnie to czeka za 2 miesiące... a na torcie napiszę 18 lat - bo na
tylę się czuję.
Chociaż ciało i zdrowie już nie takie :P
Głowa do góry, bo życie się zaczyna po 40-stce.
Też idę na kawę...

5. Data: 2006-06-19 18:52:34

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> O Jezu:((
>
> ps. kawa nie pomogla.

Żartowałam. Będzie lepiej. Tylko uszy do góry.
Idź na spacer, posłuchaj muzyki albo dojdź do zgonu pod stołem. ;p (To na
ból głowy)

6. Data: 2006-06-19 19:33:00

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> Dzis sa moje 25 urodziny.
> Glowa mi napierdala tak bardzo ze az mi sie wymiotowac chce, nie nie mam
> kaca.
> Mam zmule, bo ... sie starzeje i coraz bardziej uzmyslawiam sobie ze...

25 lat to jeszcze spoko, gorzej jest przy 26. urodzinach.. to już
druga ćwiartka a przez rok nie wydarzy(ło) się nic optymistycznego
:)

> Boli mnie glowa, ide napije sie kawy.

Szkoda. Wypadałoby dobre wińsko wypić :(

7. Data: 2006-06-19 21:59:26

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N <c...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> >
> Żartowałam. Będzie lepiej. Tylko uszy do góry.
> Idź na spacer, posłuchaj muzyki albo dojdź do zgonu pod stołem. ;p (To na

Juz mi lepiej, dzieki!
Poszlam na spacer w ten upal:) kupilam sobie mrozona kawe z mnostwem bitej
smietany i karmelem.
Szef okazal sie wspanialomyslny i pozwolil mi wyjsc z pracy poltora godziny
wczesniej :)
Duzo osob zlozylo mi w pracy zyczenia, nie jest zle, glowa juz mnie nawet
nie boli.
Jakos to bedzie.

Pozatym w tym roku szykuja sie duze zmiany.

8. Data: 2006-06-20 15:44:39

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morderca uczuć" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

9. Data: 2006-06-20 15:46:09

Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>druga ćwiartka a przez rok nie wydarzy(ło) się nic optymistycznego
:)

>Szkoda. Wypadałoby dobre wińsko wypić :(

a ja Wam radzę popracować nad sobą, bo jak już teraz marudzicie, to co
będzie potem?

Pozdrawiam
Teli.

10. Data: 2006-06-20 21:10:34

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena <n...@m...pl> napisał(a):

> [...]
ps.com...

> :)

> a ja Wam radzę popracować nad sobą, bo jak już teraz marudzicie, to co

Te ksiezniczka najpierw mi napisz skadzes taki nick wytrzasnela, a wlasciwie
co cie sklonilo do jego uzycia:)

ps. nie staram sie byc jedza.

przyczyna powracajacego motywu snu
Lorenz - imprinting