Niejedzenie

41. Data: 2002-03-03 13:23:27

Temat: Re: Niejedzenie (dlugie)
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> skribis:

>Budda próbował się odzwyczaić. Jemu się nie udało.

Nie udalo sie czy doszedl do wniosku ze woli droge srodka ?

> Nie udało się także
>Jezusowi, który po czterdziestu dniach głodowania na pustyni "poczuł głód".

A wczesniej nie czul ? Nie udalo sie czy doszedl do wniosku ze ma cos
lepszego do roboty ?

>Czy uważasz się za osobę o wyższym poziomie rozwoju od nich? Czy uważasz, że
>"nauczyciele" niejedzenia nawiedzający Polskę są wyżej rozwinięci duchowo
>od Buddy, czy Jezusa?

Pewnie mniej i dlatego 'niejedza'. Jakby byli bardziej (tak jak ja ;) ),
to moze doszliby do wniosku ze nie ma po co niejesc. Tak jak buda ktoremu
znudzilo sie jedzenie ptasich odchodow i najadl sie ryzu czy czegostam -
tak przynajmniej bylo na filmie :))

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

42. Data: 2002-03-04 12:12:31

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> skribis:

> Nie udalo sie czy doszedl do wniosku ze woli droge srodka ?

Doszedł do wniosku po tym jak mu się nie udało :-)

> A wczesniej nie czul ?

W orginale Ewangelia św. Łukasza 4.1:
"Nic przez owe dni nie jadł, a po ich upływie poczuł głód".

Nie udalo sie czy doszedl do wniosku ze ma cos
> lepszego do roboty ?

Uważasz "niejedzenie" za robotę? :-)
Można przecież "niejeść" i robić "coś lepszego" ?
Czy jedno wyklucza drugie?

> Pewnie mniej i dlatego 'niejedza'. Jakby byli bardziej (tak jak ja ;) ),
> to moze doszliby do wniosku ze nie ma po co niejesc.

Oni uważają "niejedzenie" za drogę rozwoju duchowego.

Tak jak buda ktoremu
> znudzilo sie jedzenie ptasich odchodow i najadl sie ryzu czy czegostam -
> tak przynajmniej bylo na filmie :))

To nie był film dokumentalny? :)))))

Pozdrawiam
Leszek

OTKura to też człowiek
Kwaśniewski = Atkins, wreszcie mamy potwierdzenie
witaminki....
soja
Pestki z jablek