Niemoralna propozycja baby

1. Data: 2003-11-03 10:46:30

Temat: Niemoralna propozycja baby
Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam odbyć ostatnią z ostatnich praktyk, załatwiłem co trzeba - papiery
umowy (kiedyś tam był post... MÓJ RYJ...)
w momencie oddawania diokumentów baba mnie kompletnie zaskakuje, ale
to kompletnie: dokładnie

załatwisz SAMOCHÓD CIUCHÓW, wtedy proszę przyjść....

Czy ja mam to rozumieć tak jak to zabrzmiało?.....

Natychmiast w emocjach zadzwoniłem do Katowic i przekazałem na gorą co
ta informację, tak jak było!
Spotkałem się około 1 godz później z babą przed marketę, zaczęła mi
wyjaśniać, robić żarty z tego, i przyjść "jutro". - Jutro zachorowała.

Dla mnie to był chwyt poniżej pasa, bo wiedziała, że celowo wziąłem
sobie urlop na ten cel.

Praktykę odbywam od czwartku !

Ciekawe , co użytkownicy na to - a szczególnię to propozycję z
ciuchami...

Mnie, nasuwa się tyklko jedno -

Obym utrzymał język za zębami.

1. Data: 2003-11-03 11:24:01

Temat: Re: Niemoralna propozycja baby
Od: "Iva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
powiem tak, moze wpadles jej w oko, a moze jest chora. ale lepei jtzrymaj
sie od nie jzdaleka.

1. Data: 2003-11-03 11:42:12

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> czesc.
> powiem tak, moze wpadles jej w oko, a moze jest chora. ale lepei
jtzrymaj
> sie od nie jzdaleka.
> pozdrawiam

chora, to może ty jesteś - bo póki co, to baba bardzo zdrowa pomimo
dwudniowej choroby, a po za tym na ucz się pisac poprawnie
otrtograficznie, a póżniej udzielaj rad, bierz udział w dyskusjach

1. Data: 2003-11-03 11:57:32

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j_b:
> Ciekawe , co użytkownicy na to - a szczególnię to propozycję z
> ciuchami...

Problemy w relacjach z kobietami - to u Ciebie cos normalnego? ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-03 12:07:36

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j_b:
> Nie odpowiadaj na moje posty gdybyś mógł.

Z reguly nie odpowiadam. :)
Nie dziekuj. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-03 12:07:39

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> j_b:
>
> Problemy w relacjach z kobietami - to u Ciebie cos normalnego? ;)
>
> Czarek

pieprz sie ! tyle cio powiem ii to twoim sfrustriowanymjęzykiem
czytaj dokładniej posty idioto!
Nie odpowiadaj na moje posty gdybyś mógł. - Ja, dołączam się do
większości uż. tej grupy - nie chcę dyskutować z tobą, bo nie ma z kim
i nie ma oczym.
Ps. Daruj sobie odpowiedź, ale pewnie sie nie powstrzymasz!

1. Data: 2003-11-03 15:26:44

Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spotkałem się około 1 godz później z babą przed marketę, zaczęła mi

Ty też popełniasz błędy. Nie będę pokazywać palcem ;-)

> Ciekawe , co użytkownicy na to - a szczególnię to propozycję z
> ciuchami...

No i następny!

Wskazujesz innym a sam je popełniasz, każdy tu ma prawo się wypowiadać. To
tak k'woli przypomnienia. Wiecej wyrozumiałości dla drugiego człowieka. Żeby
nie było, że Ci wytykam też popełniam błedy :P

> Mnie, nasuwa się tyklko jedno -

uważaj, zeby się za bardzo na Ciebie nie nasunęło bo Cię przygniecie ;-)
szczególnie "tona ciuchów" ;-)

> Obym utrzymał język za zębami.

TWÓJ RYJ (sam go tak określiłeś) lepiej niech sobie poryje, może znajdzie
jakieś trufle..;-)

Katarzis

trochę lżej
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: (mutacje)
Panika
Re: Czego tak na prawdę potrzeba nam do szcęścia...?