Re: Nienawidzę TEGO jeść

1. Data: 2003-02-21 10:38:43

Temat: Re: Nienawidzę TEGO jeść
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry wszystkim!

Moje znienawidzone potrawy to:
1. krupnik (jako dziecko siedziałam nad zupą chyba z godzinę, jak mnie spuścili
z oczu, to wymyśliłam: zupę wlałam do worka i wyrzuciłam przez okno - z 4
piętra) - w końcu przestali mnie nękać tą zupą... brrrr
2. Czekolada gorzka
3. kopytka i inne podobne z ziemniaków - nienawidzę! (nawet ziemniaków w zupie
nie lubię)
4. nie cierpię zapachu i smaku wódki - od razu mam odruch wymiotny
5. czernina brrr

To chyba wszystko.
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-02-21 10:53:24

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zupie
> nie lubię)
> 4. nie cierpię zapachu i smaku wódki - od razu mam odruch wymiotny
Tak ,wódka to straszne świństwo, a tatuś musi...

Pozdr
Michał

1. Data: 2003-02-21 12:31:27

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Tak ,wódka to straszne świństwo, a tatuś musi...

...no tak szczerze mowiac, ne spotkalem jeszcze czlowieka, ktory by
wypil sete czystej wodki i powiedzil - "Ach, jakie to smaczne" :-(((

JurekA
e-mail: jurdag@...o2.pl | jurdag@...o2.nl
http://gone

1. Data: 2003-02-21 12:52:42

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> ...no tak szczerze mowiac, ne spotkalem jeszcze czlowieka, ktory by
> wypil sete czystej wodki i powiedzil - "Ach, jakie to smaczne" :-(((

Musimy sie spotkac. Ja lubie smak wodki.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl j...@w...net.pl \
/ http://walkie.cegla.art.pl http://lubie.to.pl \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-02-21 12:58:23

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" JurekA " wrote:

> ...no tak szczerze mowiac, ne spotkalem jeszcze czlowieka, ktory by
> wypil sete czystej wodki i powiedzil - "Ach, jakie to smaczne" :-(((

hehe, jak pierwszy raz wypiłam (fakt ze była dobrze zmrożona) to reakcja
była taka: "Przeciez to wcale nie jest niedobre!".

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-21 14:18:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Na prawdę? Ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale smakuje Ci czysta
> wódka ? ;-)

Zalezy jaka. Czarny Smirnoff moze smakowac.

Krycha
"Alkoholizmu - w przeciwieństwie do otyłości - na pierwszy
rzut oka nie widać" (H.S.)

1. Data: 2003-02-21 14:35:13

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-21 16:28:09

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Zalezy jaka. Czarny Smirnoff moze smakowac.

Mnie dziś mają wieczorem serwować Piołunówkę. Dobre toto acz mocne
trochę niebezpiecznie....

> Krycha
> "Alkoholizmu - w przeciwieństwie do otyłości - na pierwszy
> rzut oka nie widać" (H.S.)

Niestety - nie widac. Co gorsza - na drugi rowniez ;-(

J ;-)

1. Data: 2003-02-21 20:34:21

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Na prawdę? Ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale smakuje Ci czysta
> wódka ? ;-)
>
> JurekA

Smakuje, lubie smak Bolsa, Smirnoffa, Finlandii, Krakusa. Te pije
najczesciej i naprawde mi smakuja. W sensie potrafie sie nimi
delektowac. Lubie kazda z nich wlana do szklanki i wlac tam doslownie
3.4 krople soku malinowego. Dla mnie bomba

1. Data: 2003-02-22 12:35:19

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> [...]
> delektowac. Lubie kazda z nich wlana do szklanki i wlac tam doslownie
> 3.4 krople soku malinowego. Dla mnie bomba

Malinowego? Kiedys z moim kolega (by dodac smaczku - obecnym poslem PiS)
na Mazurach pilismy cos zwanego "banderką". "Banderka" - to pół
kieliszka spirytusu zalewana połową kieliszka soku. Znaczy się ....
_syropu_ wiśniowego czy jakiegoś podobnego. I o dziwo - takie "coś"
daje się wypić. Natomiast potem zaczyna robić się niebezpiecznie :D

J.

Re: Nienawidzę TEGO jeść
RE: śmietana
Re: Nienawidzę TEGO jeść