Re: Nienawidzę TEGO jeść

1. Data: 2003-02-21 10:16:34

Temat: Re: Nienawidzę TEGO jeść
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b33g0v$s2r$1@news.onet.pl...
> Witajcie
> Proponuję ciąg dalszy zabawy . Było - co lubię, a teraz proszę,
powiedzcie,
> czego nienawidzicie jeść.

W zasadzie to jestem wszystkozerna, ale do ust nie wezme:
- owocow morza brrrrr...... az mi sie gesia skorka robi na sama mysl
- chalwy - ktora moj mąż sie zajada. Probowalam kilka razy, ale zbiera mnie
do Rygi;)
- i chociaż to nie jedzenie a napoj.... to nienawidze rumu! Brrrr, koszmar.
Sam zapach powoduje, ze robi mi sie slabo. No i na moje nieszczescie moj TZ
uwielbia ten alkohol
- brukselki - jak wiele osob
- zup owocowych ( z wyjatkiem cytrynowej z ryzem;)

Marta

1. Data: 2003-02-25 10:42:07

Temat: Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

MJ Skorupscy <skorupski???@autocom.pl> wrote:

> - chalwy - ktora moj mąż sie zajada. Probowalam kilka razy, ale
> zbiera mnie do Rygi;)

To może się skuś na tę chałwę, bo Rygę warto zobaczyć- piękne miasto.

Elżbieta

Re: Nienawidzę TEGO jeść
przepis na gofry
Re: niedziela - i znow biszkopt
Re: Kuli-cuda czyli co lubicie najbardziej
Re: Nienawidzę TEGO jeść