Nieogrodniczo o dereniu

1. Data: 2004-03-18 13:19:05

Temat: Nieogrodniczo o dereniu
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do znawcow: w dwu slojach mam dereniowke. Obie sa zalane mieszanina
spirytusu i wodki. O dziwo w jednym ciecz jest barwy czerwonej i
przezroczysta w drugim metna i lekko bordowa. Owoce sa ciemne a te inne
jasnoczerwone. Ten ostatni spirytus przywiozl mi kolega. Czy mozliwe jest,
ze byl podrobiony? Takie kupna sie zdarzaja. Moze masz na to jakies
wytlumaczenie? Co sprawia, ze jedne owoce ladnie sie wybarwiaja a drugie
traca barwe. Dodam, ze oba nalewy pachna podobnie, tylko barwa sie roznia.

Irek, zmartwiony, bo w tym ostatnim sloju jest pewnie na czysto 3 litry

2. Data: 2004-03-18 14:07:54

Temat: Re: Nieogrodniczo o dereniu
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> wrote in message
> [...]
> traca barwe. Dodam, ze oba nalewy pachna podobnie, tylko barwa sie roznia.

Moim zdaniem kraznoludki zlosliwie nasiusialy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-03-18 22:17:58

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Moim zdaniem kraznoludki zlosliwie nasiusialy.

Ja myślę, że Irek powinien przywieźć ten drugi słój do ojczystego
kraju prrzy okazji najbliższej wizyty, coby sprawdzić organoleptycznie
co dolega tej nalewce...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Inny nekrofil z Kalatówek
Cieszył się, kiedy zmarł półgłówek.

4. Data: 2004-03-19 14:41:21

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> Ja myślę, że Irek powinien przywieźć ten drugi słój do ojczystego
> kraju prrzy okazji najbliższej wizyty, coby sprawdzić organoleptycznie
> [...]
Toz to jeszcze esencja. Ani to rozcienczone ano doslodzone a w dodatku
brakuje jeszcze miesiaca do pierwszego zlewu. Lepiej bys znajomego chemika
spytal a nie tylko o jednym. Strach jechac, bo jak czlowiek pomysli o tym
pijanstwie ktore czeka...

Irek

5. Data: 2004-03-19 14:42:08

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> schrieb im Newsbeitrag
> "Irek" <i...@t...de> wrote in message
>
> Moim zdaniem kraznoludki zlosliwie nasiusialy.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Taki duzy chlopak, po szkolach a jeszcze w krasnoludki wierzy.

Irek

6. Data: 2004-03-19 15:20:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Irek" <i...@t...de> wrote in message

> Taki duzy chlopak, po szkolach a jeszcze w krasnoludki wierzy.

Jak to, nie widziales nigdy?
http://www.armis.com.pl/katalog1.html
Podobno w Dojczlandzie jest ich zatrzesienie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz