Niepokój

1. Data: 2002-12-03 20:43:26

Temat: Niepokój
Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?

myszka

2. Data: 2002-12-03 21:05:40

Temat: Re: Niepokój
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:asj52u$av$1@foka.acn.pl...

> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?
>
> myszka

oto jest pytanie;-)

3. Data: 2002-12-03 21:13:44

Od: "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> oto jest pytanie;-)

Wiem że pytanie jest dziwne, i nietypowe jak na ta grupę.
Ale mozemy to podchaczyc pod zdrowie psychiczne ; )

myszka

4. Data: 2002-12-03 21:22:39

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?

Rozumiem, ze masz już potwierdzenie, że Twoje niepokoje były bezpodstawne.

U mnie ? No coż. Momentalnie zasycha mi w buzi i inne atrakcje. Mam pod ręka
drażetki homeopatyczne, biorę 5 po język i po kłopocie.

5. Data: 2002-12-03 21:47:45

Temat: Odp: Niepokój
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?

Czasem po kawie, ale to chyba raczej uzasadniony ;-)

Kasia

6. Data: 2002-12-03 21:48:06

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psotna myszka" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:asj52u$av$1@foka.acn.pl...

> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?

Jasne, czasami odczuwam. Niekiedy czesto, a niekiedy sporadycznie. Cholernie
nieprzyjemny stan, nie wiadomo gdzie sie podziać.

> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?

Jeżeli czas pozwala to wychodze pobiegac, zeby stres wyrzucić z organizmu.
Jezeli nie to pije melisę, albo piwo i włączam jakąś pozytywna muzykę, albo
zaczynam sprzątac mieszkanie, byle cos robic i ukoic speeda niepokoju :)

Obcy

7. Data: 2002-12-03 22:14:43

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

psotna myszka wrote:
> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?
Zamykam oczy i myślę o czymś/kimś miłym.
Robię sobie przerwę w tym, co akurat robię i chwilę sobie spokojnie,
głęboko oddycham.
Czasem ratuję się czekoladką (ale nie polecam, działa na krótko).
Właściwie to podejrzewam u siebie depresję zimową, ale kiedy znajduję
czas, żeby się do psychiatry wybrać, to już jest wiosna, słoneczko
świeci i już nie mam z czym ;-)))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2002-12-04 09:07:16

Temat: Re: Niepok j
Od: d...@y...de (Kasia M.) szukaj wiadomości tego autora

"psotna myszka" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?

Aromoterapia, muzykoterapia, cwiczenia oddechowe.
W ten sposob ekspresowo rozprawiam sie z niepokojem i bezsennoscia.
I uwolnilam od "chemii".

K.M.

9. Data: 2002-12-04 11:25:14

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was odczuwa często nieuzasdniony niepokój?
> Jesli tak, to jak sobie z nim radzicie?

Niestety za pomocą tabletek przepisanych przez psychiatrę i za pomocą grupy
wsparcia dla osób z nerwicą i agorafobią.
Pozdrawiam
BM

10. Data: 2002-12-05 10:38:29

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczęście nie odczuwam. Tego by mi jeszcze brakowało ;-). Co robić w
takich sytuacjach? Może poczytać coś z dziedziny psychologii, albo podzielić
się problemem na grupie ;-)?

Pozdrawiam, andrzej

FIZJOTERAPIA - praca w europie
Gdzie znajde wykres EKG?