Nieporozumienie

11. Data: 2008-09-24 11:40:24

Temat: Re: Nieporozumienie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 04:11:58 -0700 (PDT), Basia napisał(a):

> glob-kiedy jestescie zakochani,to wydajecie sie nawet mili,ale kiedy
> indziej to sa z was Wielcy Dranie.Nie macie dla nas wspólczucia ani
> litosci,jestescie absolutnymi egoistami i szukacie tylko wlasnej
> korzysci.

Masz straszne doświadczenia. Ale to są TYLKO TWOJE doświadczenia.
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

12. Data: 2008-09-24 11:42:00

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia <5...@m...pl> wrote in news:fc24bc37-1d03-48e9-b11e-
c...@c...googlegroups.com:

> Z jednej strony pieniadz zdaje sie byc smiertelnym
> wrogiem erotyzmu,z drugiej zas widzimy,jak w naszych czasach staje sie
> on kupidynkiem ulatwiajacym i legalizujacym milosc.

a co, milosc jest nielegalna?

--
Y?

13. Data: 2008-09-24 11:59:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia-mezczyzna nie jest z natury zly,cyniczny ani
egoistyczny:niekiedy bywa zly,bo wscieka go samicza pycha kobiety,jej
sztuczki i przesada w zachowaniu i nazbyt serio bierze wlasne postepki
tudziez slowa,ze plyna one z jego prawdziwej natury.Tymczasem dyktuja
mu je czesto okolicznosci zewnetrzne,totez bardzo czesto maja one
charakter reakcji mechanicznej.Innymi slowy,jesli mezczyzna bywa
zly,to dlatego przede wszystkim,ze sam w swoja niegodziwosc
wierzy,oraz ze-drań-jest dla niego synonimem mezczyzny.

14. Data: 2008-09-24 12:11:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Yyy-a co milosc jest nielegalna?Prawdziwa milosc takze polega na
handlu-mezczyzna sprzedaje swoja osobe kobiecie,w zamian kupuje jej
osobowosc.

15. Data: 2008-09-24 12:13:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 05:11:30 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Yyy-a co milosc jest nielegalna?Prawdziwa milosc takze polega na
> handlu-mezczyzna sprzedaje swoja osobe kobiecie,w zamian kupuje jej
> osobowosc.

To jest akurat TYLKO dawanie. Jedyny przypadek dawania obustronnego. Nie
wierzysz w coś takiego?

16. Data: 2008-09-24 12:29:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-bardzo czesto slyszy sie podobne stwierdzenia od kobiet na
temat mezczyzn,jakie wypowiada Basie,ale mysle ze jednak Basia to musi
byc niezla laska.Czy kobiety odbieraja upominki erotycznie ,jak
twierdzi Karolina?

17. Data: 2008-09-24 12:30:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 05:29:34 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> temat mezczyzn,jakie wypowiada Basie,ale mysle ze jednak Basia to musi
> byc niezla laska.Czy kobiety odbieraja upominki erotycznie ,jak

Ja tam odbieram :-)

18. Data: 2008-09-24 12:31:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 14:30:15 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ja tam odbieram :-)

Tzn bieliznę - najchętniej ;-PPP

19. Data: 2008-09-24 12:54:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-kiedy dwoje ludzi leka sie spontanicznego zblizenia,wola oni
nadac temu zblizeniu inny sens oparty na relacjach
materialnych.Zauwazylas ze najpierw dajemy sobie podarunki a pózniej
idziemy do Lózka.Nieporozumienie polega na niesmialosci mylonej z
materializmem,stad klótnia miedzy mna a Basia.

20. Data: 2008-09-24 13:16:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 05:54:29 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> idziemy do Lózka.Nieporozumienie polega na niesmialosci mylonej z
> materializmem,stad klótnia miedzy mna a Basia.

A jaka tam kłótnia :-)
--
[...]

problem
Oj dana dana?
David Blaine
niespodziewanie wybuchła wojna
"Wierzacy w Boga" zwiekszaja moralnosc ale eliminuja postep, z kolei "ateisci" wnosza postep ale niszcza moralnosc - co wiec Bog uczyni z ludzmi (JP)