Nieporozumienie

51. Data: 2008-09-25 14:52:30

Temat: Re: Nieporozumienie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 07:45:59 -0700 (PDT), Madame Pompadour napisał(a):

> Ikselka-Sakujami jest Schizofrenikiem,sa to najszczersze osoby pod
> slo?cem.Mozesz go traktowac jak nawigacje.Niestety ale depczemy sobie
> po twarzach.

Mów za siebie - ty dogadujesz, a ja mu chcę pomóc :-)
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

52. Data: 2008-09-25 14:53:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 16:52:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> Mów za siebie - ty dogadujesz, a ja mu chcę pomóc :-)

...globku :-)

53. Data: 2008-09-25 15:05:16

Od: Madame Pompadour <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-lot nad kukulczym gniazdem?

54. Data: 2008-09-25 15:15:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 08:05:16 -0700 (PDT), Madame Pompadour napisał(a):

> Ikselka-lot nad kukulczym gniazdem?

Ale co?

55. Data: 2008-09-25 16:20:33

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie będziemy sobie po twarzach chodzić. Jakoś do tej pory nie
> chodzimy, to i dalej nie będziemy.

Kiedyś swoją nieśmiałość i introwersję uważałem za swoje największe wady;
chciałem się zmienić ale to okazało się sztuczne i jeszcze gorsze.
Akurat w tym czasie w pracy był rozsyłany mail pod tytułem "zawsze możesz
być (stać się) gorszy" ze zdjęciami Jacksona ze wczesnej młodości czy
dzieciństwa porównując jego wygląd jaki osiągnął po operacjach plastycznych.
Gdy sami chcemy siebie tworzyć mając jako cel jakiś swój ideał daje to taki
efekt jak naprawianie zagarka za pomocą młotka.

56. Data: 2008-09-25 16:26:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 18:20:33 +0200, Sakujami napisał(a):

> [...]
> Gdy sami chcemy siebie tworzyć mając jako cel jakiś swój ideał daje to taki
> efekt jak naprawianie zagarka za pomocą młotka.

Swoje ideały tworzymy na podstawie wzorców dwiema drogami - starając się
być kardynalnie rózni od tych negatywnych lub identyczni z pozytywnymi.
Przykłąd: Dżekson uciekał od negatywnego dla siebie - swojej rasy i wzorca
swojego ojca. Ten sposób jest najbardziej niebezpieczny - można uciec za
daleko, aby utrzymać łączność z samym sobą....

57. Data: 2008-09-25 16:43:18

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swojego ojca. Ten sposób jest najbardziej niebezpieczny - można uciec za
> daleko, aby utrzymać łączność z samym sobą....

Może chodzi o to aby:
a) poznac siebie
b) pogodzić się że jest się takim właśnie typem

58. Data: 2008-09-25 16:54:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 18:43:18 +0200, Sakujami napisał(a):

> Może chodzi o to aby:
> a) poznac siebie

Tu jasne. Poznać czyli dążyć do uzyskania właściwego obrazu siebie, nie w
oderwaniu od rzeczywistości i otoczenia.

> b) pogodzić się że jest się takim właśnie typem

Nienienie, zawsze jest coś do zmiany w sobie, inaczej sensu by nie miało
pojęcie wzorca :-)
Tylko, że nie wolno próbować zmieniać spraw podstawowych: jeśli się jest
czarnym, to trzeba z tego być dumnym, a nie próbować kąpać się w
perhydrolu...

59. Data: 2008-09-25 17:43:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madame Pompadour" napisał:

> Aicha-ach,cale zycie bylam niesmiala i uwazam ze trzeba uczyc
> ludzi niesmialosci,gdyz w niesmialosci wyraza sie szacunej do
> drugiego czlowieka.

W mojej, jak się okazało, wyrażała się niechęć i dystans do ludzi.
Więc nie życzę sobie, żebyś mnie Globku, czymkolwiek zarażał :>

--
Pozdrawiam - Aicha

60. Data: 2008-09-25 17:44:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" napisał:

> Ten glob tak zawsze? :/

Nie, od jakiegoś czasu. Może recepty zapomniał wykupić? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

problem
Oj dana dana?
David Blaine
niespodziewanie wybuchła wojna
"Wierzacy w Boga" zwiekszaja moralnosc ale eliminuja postep, z kolei "ateisci" wnosza postep ale niszcza moralnosc - co wiec Bog uczyni z ludzmi (JP)