Nieporozumienie

71. Data: 2008-09-25 23:28:03

Temat: Re: Nieporozumienie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" napisał:

> Oj, to ja nie chce Ci aż tak głowy zawracac. Chyba że sama
> jestes ciekawa.. To wtedy przelej na grupe kwintesencje.

Z przyjemnością sobie przypomnę - odeszłam daleko, a na codzień nie ma
czasu nawet do newslettera zajrzeć...

--
Pozdrawiam - Aicha

72. Data: 2008-10-05 11:05:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Z przyjemnością sobie przypomnę - odeszłam daleko, a na
> codzień nie ma czasu nawet do newslettera zajrzeć...

No cóż, pożarła mnie proza życia... A pl.sci.biol jest ostatnio areną
walk zwolenników teorii ewolucji i inteligentnego projektu, więc nie
wiem, co tam dla siebie wyciągniesz z tej szermierki słownej.

--
Pozdrawiam - Aicha

problem
Oj dana dana?
David Blaine
niespodziewanie wybuchła wojna
"Wierzacy w Boga" zwiekszaja moralnosc ale eliminuja postep, z kolei "ateisci" wnosza postep ale niszcza moralnosc - co wiec Bog uczyni z ludzmi (JP)