Nieśmiałość

1. Data: 2001-03-13 22:06:44

Temat: Nieśmiałość
Od: "rafik" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak przezwycieżyć nieśmiałość?

Mam problem.
Jestem bardzo nieśmiały.Przeszkadza mi to w życiu strasznie.Pogorszyło
strasznie od około 3 miesięcy.Przedtem było do wytrzymania.Teraz to już
trudne.
Gdy mam się znaleźć w grupie czuje że sobie nie poradze.
Gdy mam się odezwać publicznie czuje że tego nie zrobie.Jest to jakby
blokada.Nieśmiałość przeszkadza strasznie.Nie mogę poznać dziewczyny przez
to a wiem że podobam się jej.Jak walczyć z tym?
Są jakieś leki? Albo u jakiego lekarza można się leczyć?
Słyszałem gdzieś że nieśmiałość można wyleczyć przez hipnozę.Jeżeli znacie
jakieś adresy lekarzy to podajcie,szczególnie z pomorsko-kujawskiego.
Nie pozwala mi się skupić gdy jestem na zajęciach.
POMÓŻCIE !!!!!!!!!!

1. Data: 2001-03-13 22:35:23

Temat: Re: Nieśmiałość
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafik <r...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98m5gc$1rj$...@n...tpi.pl...
> Jak przezwycieżyć nieśmiałość?
>
> Mam problem.
> Jestem bardzo nieśmiały.Przeszkadza mi to w życiu strasznie.Pogorszyło
> strasznie od około 3 miesięcy.Przedtem było do wytrzymania.Teraz to już

Ja wykryłem, że nieśmiałość jest powiązana z toksycznością... a toksyczność
z każdym uzależnieniem... skończ z onanizmem ;)
oraz nie zadręczaj się nieśmiałością....
To dwa źródła toksyczności, jak tak zrobisz powinno przejść...

j...

1. Data: 2001-03-15 15:13:27

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bary" <b...@k...net.pl> napisał:
> [...]
> oraz nie zadręczaj się nieśmiałością....
> To dwa źródła toksyczności, jak tak zrobisz powinno przejść...

Ty tak na serio mowisz o tym onanizmie...? Sadzisz, ze przyczyna
niesmialosci jest onanizm? :)

Melisa

1. Data: 2001-03-15 19:26:42

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Melisa <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98r05r$kgs$...@n...tpi.pl...
> toksyczność
>
> Ty tak na serio mowisz o tym onanizmie...? Sadzisz, ze przyczyna
> niesmialosci jest onanizm? :)

Wg mnie facet, ktory publicznie mowi o onanizmie nie jest niesmialy. Jest
bardziej smialy niz mu sie wydaje.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-15 20:15:37

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:98r05r$kgs$...@n...tpi.pl...
> toksyczność
>
> Ty tak na serio mowisz o tym onanizmie...? Sadzisz, ze przyczyna

No wiesz ;)

1. Data: 2001-03-15 20:22:44

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:98r05r$kgs$...@n...tpi.pl...
> toksyczność
>
> Ty tak na serio mowisz o tym onanizmie...? Sadzisz, ze przyczyna

Nie mówiłem, że jest przyczyną.... tylko, że podtrzymuje toksyczność.
Więc Tobie nieśmiałość nie grozi ;)

1. Data: 2001-03-16 14:12:11

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie facet, ktory publicznie mowi o onanizmie
> nie jest niesmialy.

Mialem to napisac, ale dalem spokoj, bo bez sensu.

> Jest bardziej smialy niz mu sie wydaje.

Albo: niz nam sie wydaje.

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-03-16 22:11:04

Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie facet, ktory publicznie mowi o onanizmie nie jest niesmialy. Jest
> bardziej smialy niz mu sie wydaje.

Pajączku

IMHO nie ma czegoś takiego jak nieśmiałość w sieci!!!
Tym bardziej jeśli jest się anonimowym.
Ja w życiu jestem bardzo nieśmiała, a tutaj nie ma takiej możliwości żebym
to odczuła - wtrącam się gdzie mi się podoba, a w normalnej rozmowie z
ludźmi na dokładnie te same tematy prawdopodobnie nie odezwałabym się słowem
:|

Gosia

1. Data: 2001-03-17 06:34:00

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to odczuła - wtrącam się gdzie mi się podoba, a w normalnej rozmowie z
> ludźmi na dokładnie te same tematy prawdopodobnie nie odezwałabym się

Hmm... ale skoro tu potrafisz to w rzeczywistosci rowniez. Kwestia tylko
spojrzenia na to wszystko.
Wedlug mnie na sieci tez mozna byc niesmialym. Przeciez sa ludzie, ktorzy
tylko czytaja grupe i nie maja odwagi sie odezwac (z powodu niesmialosci).
Sa, prawda?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-17 09:48:22

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
>Przeciez sa ludzie, ktorzy
> tylko czytaja grupe i nie maja odwagi sie odezwac (z powodu niesmialosci).
> Sa, prawda?

ale to juz jest skrajny przypadek niesmialosci
tacy ludzie powinni napewno isc do psychologa

--
RaBBiT
r...@p...com

chcę się zabić