Nieświadome potwory?

11. Data: 2008-04-27 08:47:16

Temat: Re: Nieświadome potwory?
Od: "newscast" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:fv0c2p$atk$1@news.onet.pl...

> Jak się sam przywiązałeś za mocno do spódnicy nie zwalaj winy na matkę...

znasz kogoś na tej grupie, kto nie dał ci do zrozumienia, że jesteś
pojebany?

12. Data: 2008-04-27 08:53:01

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fv0c2p$atk$1@news.onet.pl...

> znasz kogoś na tej grupie, kto nie dał ci do zrozumienia, że jesteś
> pojebany?

E tam! On do dzisiaj boleje nad odpępowieniem.

13. Data: 2008-04-27 09:02:52

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hekate<m...@o...pl>
b.googlegroups.com

[...]
> A to tylko literki!

Doprawdy?

P.

14. Data: 2008-04-27 09:03:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newscast" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> znasz kogoś na tej grupie, kto nie dał ci do zrozumienia, że jesteś
> pojebany?

a jesteś pewien że ty nie jesteś?

15. Data: 2008-04-27 09:04:37

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

rzeczy pierwsze<r...@o...eu>

> Dobry wątek, bardzo pomocny w odfiltrowaniu takich jak ty.

Widzę, że mnie też pomoże, suoneczko :)

DG

16. Data: 2008-04-27 09:15:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2008 00:24:58 +0200, newscast napisał(a):

> [...]
> wszelkie
> dostępne znajomości i każdy grosz - łóżko znalazło się za 2 dni.
> Na początku trudno było powiedzieć, które bóle były większe,
> czy od toczącego ją raka, czy po chemii i naświetlaniach.
> Po roku konieczne było wykonanie otworu w podbrzuszu
> i wyprowadzenie przez niego jelita, które podłączono do worka.
> Wtedy we mnie coś pękło, tak jak pękła duma mojej matki na rzecz woli
> przeżycia.
> Pękło coś także w moim rodzeństwie, bo więcej nie odwiedzili jej w szpitalu.

Nic nie pękło, nie miało co. Po prostu okazało się, jacy wszyscy jesteście
naprawdę. Mój brat był taki sam. Moja matka też umarła na raka 12 lat temu.
Byłam u niej codziennie.
Nie utrzymuję stosunków z moim bratem od 12 lat.

> [...]
> Po takiej wizycie długo nie mogłem się otrząsnąć,
> ale przecież trzeba było jakoś funkcjonować no i zbierać się do wyjazdu w
> kolejne odwiedziny.
> Jej śmierć była chyba dla mnie najlepszym prezentem, jaki dostałem w życiu.
> Mimo, że minęło już sporo lat, dotyk tamtych wspomnień nadal pali mnie jak
> rozgrzane żelazo.
> Nie ma dzieci i nie chcę ich mieć, ale nie dla tego, że ich nie lubię.
> Poprostu trudno mi sobie wyobrazić, jakim musiałbym być potworem,
> żeby przysporzyć moim dzieciom takich cierpień, które ja otrzymałem

Nie rozumiem, dlaczego to zamieściłeś. Egoizm najwyższego rzędu. Potworne.

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

17. Data: 2008-04-27 09:21:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2008 02:43:06 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> chociaz trudno jest mi wyobrazic zycie bez mojej mamy wiem ze ktoregos dnia
> bede stala przed jej trumna i po raz ostatni powiem jej 'dobranoc'.

Twoja zarozumiałość i egoizm mnie przeraża. Jak można mieć jakąkolwiek
pewność, kto pierwszy? Ne widziałaś grobów 2,5,10,15,20-latków? Jest ich
tak wiele... Więc nie mów ex catedra, że to Ty będziesz stała nad trumną. O
tym decyduje Bóg lub (wg innych, może wg Ciebie) Nicość... I bądź
pokorniejsza wobec życia.
:-\\.

18. Data: 2008-04-27 09:45:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2008 11:21:19 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> tak wiele... Więc nie mów ex catedra, że to Ty będziesz stała nad trumną. O
> tym decyduje Bóg lub (wg innych, może wg Ciebie) Nicość... I bądź

..i sorry za atak, ale sama też tak kiedyś rozumowałam i ktoś mądry (to
wiem dziś, nie wtedy) mnie przywołał do porządku takimi własnie słowami. To
było jak uderzenie między oczy, ale o dziwo i na szczęście otrzeźwiałam i
bardzo mi to pomogło, zamiast zaszkodzić...

19. Data: 2008-04-27 13:29:14

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 27, 11:15 am, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Byłam u niej codziennie.
> Nie utrzymuję stosunków z moim bratem od 12 lat.

Idiotka, idiotka, idiotka...

20. Data: 2008-04-27 14:50:10

Od: "Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> było jak uderzenie między oczy, ale o dziwo i na szczęście otrzeźwiałam i
> bardzo mi to pomogło, zamiast zaszkodzić...

droga Ikselko tak jak michal w poscie przed moim skupilam sie na wiekszosci bo
przeciez jak to on napisal o raku 'statystycznie rzecz biorąc ma małe szanse
nastąpić'.
ale wracajac do spojrzenia na obie strony to jak niby ma mi pomoc fakt ze
dzieci umieraja przed rodzicami? i tu jest rozdzierajacy bol i tu. newcast
podzielil sie swomi przemysleniami i ja chyba jako jedyna zamiast pierdolic
jakie on glupoty napisal sympatyzuje z nim bo moge dokladnie zrozumiec o czym
pisze. sama mam problem z podjeciem decyzij o sprowadzeniu na ten swiat
czlowieka, ale czy swiadomosc smierci powstrzyma mnie przed tym? pewnie nie.
bo chcociaz smierc jest neunikniona czlowiek decydujac sie na dziecko nie
mysli o niej.

tak pozatym to mam dosc czytania pierdolena madralow zyciowych na tej grupie.
wszyscy wiedza najlepiej i tylko odnosza satysfajnie z tego ze uda im sie
kogos zjebac swoja 'madroscia'.

pozdrawiam Pania XL.

karanie prewencyjne
[OT] ankieta