Nietpowy problem z nauką jazdy

1. Data: 2006-11-28 12:08:31

Temat: Nietpowy problem z nauką jazdy
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Moje osiedle opanowały stada samochodów nauki jazdy. Mają tu bardzo
dobre warunki do ćwiczeń, dlatego ch liczebność stale rośnie i robi się
to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

2. Data: 2006-11-28 12:36:08

Temat: Re: Nietpowy problem z nauką jazdy
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek podpisany jako "P...@o...pl" napisał:
> Czołem.
> Moje osiedle opanowały stada samochodów nauki jazdy. Mają tu bardzo
> dobre warunki do ćwiczeń, dlatego ch liczebność stale rośnie i robi się
> to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

masz szczęście, ze nie mieszkasz np. w skierniewicach - tam L-ki z całej
centralnej polski opanowały całe miasto.

3. Data: 2006-11-28 16:48:54

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:456C26BF.8323A06A@o2.pl>
Użytkownik <P...@o...pl> pisze:

> Moje osiedle opanowały stada samochodów nauki jazdy. Mają tu bardzo
> dobre warunki do ćwiczeń, dlatego ch liczebność stale rośnie i robi
> się to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

Jeśli to drogi publiczne, to mają pełne prawo jeździć w tym miejscu i nic na
to nie poradzisz.
Wiem, że to upierdliwe, bo sama mieszkam rzut beretem od WORD'u i nie dość,
że non-stop jeżdżą tu kursanci, to jeszcze w tych rejonach na okrągło zdaje
się egzaminy. Koszmar to mało powiedziane. Czasem stoję 10 minut w korku na
skrzyżowaniu (bez świateł) przy własnym domu, bo ktoś ma akurat pierwszą
lekcję jazdy i w praktyce uczy się zasad pierwszeństwa blokując przejazd.

--
Nixe

4. Data: 2006-11-29 06:25:02

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Jeśli to drogi publiczne, to mają pełne prawo jeździć w tym miejscu i nic na
> to nie poradzisz.

Tak też myślałem. Niechże zatem to będzie owo błoto na drodze, żeby mi
za dobrze nie było :)

5. Data: 2006-11-29 09:22:15

Od: "Bielcov" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisal(a):
> Czołem.
> Moje osiedle opanowały stada samochodów nauki jazdy. Mają tu bardzo
> dobre warunki do ćwiczeń, dlatego ch liczebność stale rośnie i robi się
> to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

idzie zima - liczebnosc eLek spadnie :)

--
Pozdrawiam Bielcov
http://rzeszowiak.pl

6. Data: 2006-11-29 09:35:17

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Bielcov napisał(a):

> idzie zima - liczebnosc eLek spadnie :)

Nie liczę na naturalną selekcję.

7. Data: 2006-11-29 09:56:37

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości news:456C26BF.8323A06A@o2.pl...
> to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

zakaz wjazdu z tabliczką "nie dotyczy mieszkańców"

8. Data: 2006-11-29 20:36:38

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):
> Czołem.
>
> Moje osiedle opanowały stada samochodów nauki jazdy. Mają tu bardzo
> dobre warunki do ćwiczeń, dlatego ch liczebność stale rośnie i robi się
> to upierdliwe. Da się coś z tym zrobić ?

Jak to co - powystrzelać ;-)
Co będą Ci po Twojej ulicy jeździli :-)
A do pozostałych:
Rozumiem, że wszyscy narzekający z kierownicą w ręku i prawem jazdy w
kieszeni się urodzili...
Nikt z Was się nie uczył?
Więcej wyrozumiałości

SALAMON

9. Data: 2006-11-29 20:50:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekkqt9$om5$2@inews.gazeta.pl>
salamon <s...@b...poczta.fm> pisze:

> Rozumiem, że wszyscy narzekający z kierownicą w ręku i prawem jazdy w
> kieszeni się urodzili...
> Nikt z Was się nie uczył?
> Więcej wyrozumiałości

Myślę, że też miałbyś jej śladowe ilości, gdybyś codziennie zmuszony był
poruszać się w tłumie L-ek.
Nie ma co narzekać, gdy spotyka się takie w ilości 5 na dzień. Ale nie 15 w
ciągu 10 minut, bo tak to przynajmniej wygląda w moich najbliższych
okolicach. Zanim wydostanę się poza teren najbardziej oblegany przez L-ki
muszę pokonać kilka zatorów spowodowanych ich manewrami, przeczekać ze dwie
zmiany świateł na skrzyżowaniu czy też wlec się 10 km/h przez wąski odcinek
drogi bez możliwości wyprzedzenia. Gdybyś miał tak codziennie od 10 lat, to
też byś się wkurzał ;-)

--
Nixe

10. Data: 2006-11-30 06:34:13

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

salamon napisał(a):

> Jak to co - powystrzelać ;-)
> Co będą Ci po Twojej ulicy jeździli :-)
> A do pozostałych:
> Rozumiem, że wszyscy narzekający z kierownicą w ręku i prawem jazdy w
> kieszeni się urodzili...
> Nikt z Was się nie uczył?
> Więcej wyrozumiałości

Wiedziałem że wcześniej czy później takie teksty polecą. Daruj, ale nie
mam wyrozumiałości dla L-ek kręcących się *stadami* po osiedlu. W
mieście im ciasno, przyjeżdżają do mnie na osiedle.

--

witam - ogrzewanie elektryczne a gaz
skąd wziąć taki blat kuchenny?
Spada ciśnienie w CO