Nietypowe siniaki

1. Data: 2003-10-31 14:55:00

Temat: Nietypowe siniaki
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka miesięcy temu kiedy wstałam rano zauważyłam na palcu u ręki rozlany
nie bolący siniec, troche się przejełam ale nie zawracałam sobie szczególnie
tym głowy aż do tej środy kiedy takie same sińce zrobiły się na łydkach po
wew. stronach . Wiem że na pewno się nie udeżyłam a poza tym siniaki wcale
nie bolą tak jak po udeżeniu.
Co może być przyczyną ich powstawania ?
Czy coś z kruchością naczyń lub krążeniem?
Do jakiego lek z tym iść (ewentualnie)?

z góry dzięki składam
pozdr Magda

2. Data: 2003-10-31 20:36:37

Temat: Re: Nietypowe siniaki
Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie bolą tak jak po udeżeniu.
> Co może być przyczyną ich powstawania ?
> Czy coś z kruchością naczyń lub krążeniem?

teraz nalezy zglosic sie do lekarza pierwszego kontaktu. Sprawa wymaga
zdiagnozowania i ewentualnego leczenia, nie lekcewaz tego, lecz zakres
mozliwosci przyczyn jest tak szeroki, ze nie nadaje se do omawiania na
liscie

3. Data: 2003-10-31 20:48:04

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medicon" <c...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> zdiagnozowania i ewentualnego leczenia, nie lekcewaz tego, lecz zakres
> mozliwosci przyczyn jest tak szeroki, ze nie nadaje se do omawiania na

A to dlaczego nie? W koncu po to jest ta lista.
Wymień kilka przyczyn i możliwości!
Bowiem to tematyka bardzo ciekawa i dotyczy praktycznie wszystkich ludzi.
Każdemu człowiekowi się zdarzyło w życiu przynajmniej kilka razy znaleźć u
siebie na ciele rano dziwne sińce które nie wiadomo skąd sie biorą...

STranger
http://www.folding.prv.pl

4. Data: 2003-11-01 18:13:38

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz powinien zlecić ci bdanie krwi na ilość płytek. Ja kiedyś miałam coś
podobnego - ale były widoczne siniaki na wszystkich częściach ciała, gdzie
skóra była cieńsza.

Edyta

5. Data: 2003-11-02 00:26:04

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> podobnego - ale były widoczne siniaki na wszystkich częściach ciała,

Ależ ja mam bardzo dobre wyniki badania krwi. Nie mam i nie miałem
skłonności do siniaków bez przyczyny. Sporadycznie tylko zdarza sie ze
pojawi sie jakis siniak ktorego nic kojarze z zadnym urazem. Ale to chyba
normalne.
Czy nie pomyliłaś sie przy odpisywaniu?

STranger
http://www.folding.prv.pl

6. Data: 2003-11-02 06:04:02

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <s...@m...icpnet.pl> napisał w
wiadomości news:bo1is9$19f$1@topaz.icpnet.pl...

> [...]
> skłonności do siniaków bez przyczyny. Sporadycznie tylko zdarza sie ze
> pojawi sie jakis siniak ktorego nic kojarze z zadnym urazem. Ale to chyba

widze że ktoś odpisuje za mnie ... no cóż

pozdr magda

7. Data: 2003-11-02 09:54:12

Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze że ktoś odpisuje za mnie ... no cóż

Nie za Ciebie a za siebie. To pod_moim_postem Edyta napisała i moja zwrotka
figuruje w źródle jej posta.
Dlatego pytam ją czy się nie pomyliła. Odpowiadając Tobie powinna pisać pod
twoim postem!

STranger
http://www.folding.prv.pl

uklad odpornosciowy u rocznego dzieciaczka
Badanie DNA pod kątem stwierdzenia niesymetryczności ciała?
operacja chirurgiczna a zoltaczka
:D uwaga rodzice!
Poronienie?