Re: Nietypowy problem - [druty]

From: "Radocha" <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Nietypowy problem - [druty]
Date: Sat, 14 Jan 2006 12:01:22 +0100

Rozumiem ze na jednym drucie z zylka byloby pol okrazenia i na drugim. no
ale jak wtedy sie to przerabia?? Poniewaz latwo sobie wyobrazic ze jak sie
przerabia oczka z lewego drutu to przybywa ich na prawym a na lewym ubywa no
i w koncu i tak zostanie wszystko na prawym drucie czyli nie zmiesci sie.
moglabys wytlumaczyc to jak przerabialas dokladnie na tych dwoch drutach. Ja
wiem ze mozna przerabiac na trzech zylkowych drutach w ten sposob ze na
kazdym z dwoch jest ol okrazenia a tzreci jest wolny i wtedy to sie da ale
kupno jeszcze dwoch drutow zylkowych odpada bo to za drogi interes. Co do
zabezpieczenia zeby nie spadalo to jest sposb latwy czyli wytstarczy zapiac
spinacz do bielizny na koncu drutu i juz nie spadnie.

Czy moglabys wyjasnic jak przerabialas dwoma drutami tylko??