Niewchłonięta tabletka

1. Data: 2002-08-19 15:28:28

Temat: Niewchłonięta tabletka
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli wiem że jedna tabletka nie została wchłonięta(w wyniku brania
tabletek węgla) to czy w takim wypadku ochrona antykoncepcyjna równa jest
zero? Jeżeli do stosunku doszło na około 15 godzin po przyjęciu tabletki
która mogła zostać niewchłonięta. Był to stosunek przerywany. Nie doszło do
wytrysku. Tabletka ta była 6 lub 7 w opakowaniu. Pozostałe przyjmuję bardzo
regularne. Jakie jest przwdopodobieństwo zajścia w ciążę w tym przypadku? Z
góry dziękuję.

2. Data: 2002-08-19 22:21:53

Temat: Odp: Niewchłonięta tabletka
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Maj <A...@i...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ajr2e0$i8u$...@a...dialog.net.pl...
. Był to stosunek przerywany.

Gratuluje metody.:((((

BTW - węgiel nie powoduje biegunki.

cherokee

3. Data: 2002-08-19 23:04:06

Temat: Re: Niewchłonięta tabletka
Od: Kudłaty <m...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:ajrqoj$3co$1@absinth.dialog.net.pl...

> Gratuluje metody.:((((

Nie do końca to było w wyniku metody, bo za to akurat powinny odpowiadać
tabletki. Tak akurat się złożyło i można powiedzieć, że to szczęśliwy zbieg
okoliczności...

> BTW - węgiel nie powoduje biegunki.

A wręc ją zatrzymuje, co było powodem wzięcia węgla, ale człowiek głupi nie
wpadł na to, że węgiel może też zablokować wchłanianie tabletki. :((

--
Pozdrawiam wakacyjnie d r r
Mateusz (Kudłaty) Mirski y o t g a

4. Data: 2002-08-20 17:28:37

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ajr2e0$i8u$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
bardzo
> regularne. Jakie jest przwdopodobieństwo zajścia w ciążę w tym przypadku?

1. nie musi dojsc do wytrysku zeby doszlo do zaplodnienia...
2. stosunek przerywany to dobra metoda na... zajscie w ciaze...
3. wegiel ma to do siebie ze dziala pochlaniajac rozne substancje... w tym
tez i hormony
4. najgorsze sa pominiecia tabletek z pierwszego i trzeciego tygodnia...
5. jesli masz zaciecie do rachunku prawdoodobienstwa to policz sobie bo nie
sadze zeby komus sie chcialo... jedno jest pewne, ze prawdopodobienstwo
istnieje

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-08-20 18:21:17

Od: "WLK. INKWIZYTOR" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Był to stosunek przerywany.
>
> Gratuluje metody.:((((

kurna przeciez bierze tablety wiec stosunek przerywany to chyba zaden
problem przy tabletkach antykoncepcyjnych (pomijajac oczywiscie zaistniala
tu sytuacje) no chyba ze jestem glupi i nieodpowiedzialny czy ktos moze mi
to wyjasnic???

wiec jesli stosunek przerywany tzn bez gumy jest niebezpieczny przy
pigulkach to po kiego grzyba je brac????

--
"MEZCZYZNE POZNAJE SIE NIE PO TYM JAK ZACZYNA ALE JAK KONCZY"

torbielowatosc nerek
guz
IVAX Pharma Poland
MORBUS DARIER