Re: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy

Data: 2005-08-19 06:27:30
Temat: Re: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
>
> Zaraz zaraz, tekst o papiezu jako sposobem na ...
> przyciagniecie do rozmowy paru niewiast??
> To az tak zle....?

Panowie, po cichutku powiem Wam, ze baba tez czlowiek (tylko nie przerazcie
sie tym odkryciem)
Poza tym - co jest zlego w przyciaganiu bab do rozmowy jakiejkolwiek? Kumam,
ze wygladamy nie z tej bajki gdy mowa o zawilosciach silnika samochodowego,
ale...

> Przemyslawie!
> Prosze oderwac sie od komputera, opuscic dom (uwaga na slonce! ;))
> i udac sie do najblizszego pabu czy dyskoteki!

To rozmowa w dyskotece fajniejsza jest, a-ha! Wreszcie mnie kto oswiecil ;-)

zdrowki
hania