Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy

1. Data: 2005-08-17 10:58:15

Temat: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1149271,12,item.html

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2005-08-17 13:17:00

Temat: Re: Niezłe ziółko z tego naszego nowego papy
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Do PD
Zastanow sie jaka satysfakcje daje ci przekazywanie
nieudowodnionych insynuacji ?
Benedykt XVI zostal wytypowany na papieskiego nastepce przez Jana Pawla
II
- to mowi samo za siebie.
A ty probujesz podwazac opinie czlowieka,ktorego czcila ludzkosc calego
swiata.

Lilik

3. Data: 2005-08-17 14:07:02

Od: "prim" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> II
> - to mowi samo za siebie.
> A ty probujesz podwazac opinie czlowieka,ktorego czcila ludzkosc calego

khe ?

4. Data: 2005-08-17 14:15:36

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
.

> [...]
> II
> - to mowi samo za siebie.
> A ty probujesz podwazac opinie czlowieka,ktorego czcila ludzkosc calego

Alez skad. Mam obrazek papy nad lózkiem. A jesli gdzies niechcacy wyrazilem
sie w sposób, który móglby wygladac na podwazanie opinii papy, to bije sie
mocno w piersi i obiecuje ze zmówie dwie zdrowaski i trzy razy ojcze nasz
podczas dzisiejszego paciorka.
Przy okazji ... nie wie ktos gdzie mozna kupic zlote ramy do obrazu ? Tylko
zeby mocno zespawane byly, bo prócz obrazu musza utrzymac ciezar niezbednych
mi do zycia opinii.

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

5. Data: 2005-08-17 14:17:11

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
.

> A ty probujesz podwazac opinie czlowieka,ktorego czcila
> ludzkosc calego
> swiata.

Debowemu nie straszna ludzkosc calego swiata :).

A.

6. Data: 2005-08-17 14:27:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik <e...@w...net> napisal w wiadomosci
.

> Debowemu nie straszna ludzkosc calego swiata :).

Dajcie mi sto nałożnic a ostawię was w spokoju ... na jakiś czas :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2005-08-17 14:36:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... czlowieka,ktorego czcila ludzkosc calego swiata.

Chyba ludzia, nie czlowieka. ;)

--
Czarek

8. Data: 2005-08-17 15:51:33

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Dajcie mi sto nałożnic a ostawię was w spokoju ... na jakiś czas :)

tylko sto? slabiuutko ;-)
BTW - XXI wiek, grupa SCI a w wypadku zarzutu karalnego broni sie teza
= "miliony much nie moga sie mylic mowiac, ze g* jest smaczne" (dla mnie papa
PJII wielkim poeta byl, zeby mi tu nei bylo, ale na uobrazku mi nie wisi)

zdrowki
hania

9. Data: 2005-08-17 16:51:17

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> tylko sto? slabiuutko ;-)

Mam już doświadczenie. Jak robie zakupy zywnościowe i co gorsza jestem
głodny, to mam ochotę wykupić pół sklepu. Tutaj też mógłbym się pokusić o
jakieś miliony, ale myślę że setka realnie wystarczy ... zresztą głupio
byłoby po dwóch miesiącach podchodzić do każdej i pytać "przepraszam, czy ja
już pania miałem ?" - przy stu idzie to jeszcze jakoś ogarnąć ... :))

> [...]
> papa
> PJII wielkim poeta byl, zeby mi tu nei bylo, ale na uobrazku mi nie wisi)

No jak na razie, to raczej się nie broni ... ale poczekamy :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2005-08-17 17:22:04

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw filozofuje:
< narazie sie broni>

Cos ci sie pomylilo,ja pisalam o wielkosci
Jana Pawla II
a ty twierdzisz ze sie broni -
z zagrobu?

Lilik

Szukam kilku ksiązek, wazne!
dzieńdobry wszystkim
dzieńdobry wszystkim
Jak nauczyc poprawnie mowic DOROSLA osobe?
odradzam psychoterapię