Re: Nieżywi lekarze nie kłamią

Data: 2001-07-16 22:21:58
Temat: Re: Nieżywi lekarze nie kłamią
Od: "Robinhod" <r...@p...onet.pl>

Wspaniały list i bardzo sensowny szkoda że i tak do nich to nie dotrze :-)))
Natomiast czytają to też pacjęci i bardzo dobrze.

"Dobry indianin to martwy indianin". " Nieżywi lekarze nie kłamią"

Tyle lat studiów za ciężkie rodziców i nasze pieniądze a teraz miałoby się
zmienić poglądy - Nigdy
To jest awykonalne. Zgnoić . Zgnoić !!!

A którego pierwiastka będzie się pytał , podaj numer z tablicy Mendelejewa i
liczbę atomową :-))))

Pozdr
Robinhud