Szukam przepisów Pascala, jego strony

1. Data: 2004-09-13 08:35:10

Temat: Szukam przepisów Pascala, jego strony
Od: "Anna S." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy znacie stronę Pascala, tego, który ujawnia tajniki kuchni francuskiej.

1. Data: 2004-09-13 08:42:37

Temat: Re: Szukam przepisów Pascala, jego strony
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://poprostugotuj.onet.pl

Pozdrawiam! Jini - aniołek.

1. Data: 2004-09-13 08:44:47

Od: "Ania" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna S. napisał(a):

> Cześć
> Czy znacie stronę Pascala, tego, który ujawnia tajniki kuchni
> francuskiej.

Witam serdecznie!
Oficjalna strona Pascala to www.poprostugotuj.onet.pl chociaż nie wiem
czy dokładnie o tą Ci chodziło...

--
Pozdrowienia
Ania (Łódź)

1. Data: 2004-09-13 08:51:53

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna S. <h...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ci3m3u$431$...@i...gazeta.pl...
> Cześć
> Czy znacie stronę Pascala, tego, który ujawnia tajniki kuchni francuskiej.

http://poprostugotuj.onet.pl/pamietnik/biografia/

agataw

1. Data: 2004-09-13 09:08:28

Temat: DZIEKUJE BARDZO
Od: "Anna Sadowska" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna S. <h...@g...pl> napisał(a):
DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ BARDZO ZA POMOC, JAK BĘDZIECIE MIAŁY JAKIEŚ PYTANIA TEŻ
CHĘTNIE POMOGĘ, UWIELBIAM GOTOAĆ I MAM DOSYĆ DUŻE ARCHIWUM.

POLECAM SIĘ.

1. Data: 2004-09-13 15:00:41

Temat: Re: DZIEKUJE BARDZO
Od: "Kosmo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sadowska" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
TEŻ
> CHĘTNIE POMOGĘ, UWIELBIAM GOTOAĆ I MAM DOSYĆ DUŻE ARCHIWUM.

Po pierwsze: www.google.pl i wpisz tam: pascal gotowanie
Po drugie: poczytaj netetykiete i co znaczy pisanie dużymi literami... (wiem
że nie znajdziesz więc odpowiem: krzyk!!! a jak włączył ci sie caps lock i
nie chciało ci się wyłączyć to objaw niechlujstwa),
Po trzecie: wystarczyło zajżeć do archiwum grupy na temat pascala ja
pamiętam kilka dyskusji, a przewijał się tam jego adres kilkakrotnie
Po czwarte: skoro zwracasz się do uczestników tego forum to dziękujesz im
albo konkretnym osobom (netetykieta) a nie z pl.rec.kuchnia robisz
"rzeczpospolitą babską"

Złamałaś dwoma postami kilka podstawowych zasad zachownia na grupach NNTP...
porównam to do puszczania gazów przodem i tyłem przy stole. Chciała byś żeby
ktoś to robił w Twojej obecności??

1. Data: 2004-09-13 19:34:36

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2004 17:00:41 +0200, Kosmo napisał(a):

> Po czwarte: skoro zwracasz się do uczestników tego forum to dziękujesz im
> albo konkretnym osobom (netetykieta) a nie z pl.rec.kuchnia robisz
> "rzeczpospolitą babską"

Na ten post odpowiedzialy akurat same panie, wiec podziekowanie wlasnie
paniom jest chyba ok? (no, chyba, ze lini jest panem :))

1. Data: 2004-09-14 04:57:57

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ten post odpowiedzialy akurat same panie, wiec podziekowanie wlasnie
> paniom jest chyba ok? (no, chyba, ze lini jest panem :))

Jini.....

1. Data: 2004-09-14 05:18:19

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jini zdecydowanie jest panią :-))
no chyba, że co rano lusterko ją myli hehehe

Jini - anioł kobieta :-)

1. Data: 2004-09-14 06:59:25

Temat: Nigdy nie zostałam tak zj... jak tutaj
Od: "Anna Sadowska" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i jestem w szoku, nikt mnie tak nie zrąbał na forum, może i złamałam
full zasad, ale gdzie kultura, tej chyba nie złamałam. Mam nadzieję, że
następnym razem jak zrobię coś zle to okarzecie trochę łaski.
Ale bardzo dzikuję za pouczenie, nie wiem czy będzie mi sie chciało tu
zaklądać, na innych forach ludzie są dla siebie przyjaźni. Czesto pytamy się
o to samo kilka razy i nikt nikogo ni rąbie za to.

Ale dziewczynom dziękuję jeszcze raz (tylko małymi literami)

Te duże litery to po to żeby podkreslić słowo DZIĘKUJĘ. Zapomniałam o
wszelkich zasadach, gdyż na tym forum zapytałam o co kolwiek 1-szy raz.

Szukam przepisów Pascala, jego strony
Wafle
Jaka gofrownica ?
romain letuce