Szukam przepisów Pascala, jego strony

1. Data: 2004-09-14 07:00:09

Temat: Nigdy nie zostałam tak zj... jak tutaj
Od: "Anna Sadowska" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i jestem w szoku, nikt mnie tak nie zrąbał na forum, może i złamałam
full zasad, ale gdzie kultura, tej chyba nie złamałam. Mam nadzieję, że
następnym razem jak zrobię coś zle to okarzecie trochę łaski.
Ale bardzo dzikuję za pouczenie, nie wiem czy będzie mi sie chciało tu
zaklądać, na innych forach ludzie są dla siebie przyjaźni. Czesto pytamy się
o to samo kilka razy i nikt nikogo ni rąbie za to.

Ale dziewczynom dziękuję jeszcze raz (tylko małymi literami)

Te duże litery to po to żeby podkreslić słowo DZIĘKUJĘ. Zapomniałam o
wszelkich zasadach, gdyż na tym forum zapytałam o co kolwiek 1-szy raz.

1. Data: 2004-09-14 07:08:14

Temat: Re: Nigdy nie zostałam tak zj... jak tutaj
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ci64sc$108$1@inews.gazeta.pl>,
"Anna Sadowska" <h...@g...pl> wrote:

> Witam i jestem w szoku, nikt mnie tak nie zrąbał na forum,

Gdzie?

> może i złamałam
> full zasad,

A to po jakiemu?

> ale gdzie kultura, tej chyba nie złamałam. Mam nadzieję, że
> następnym razem jak zrobię coś zle to okarzecie

Nie okarzemy.

> trochę łaski.
> Ale bardzo dzikuję za pouczenie, nie wiem czy będzie mi sie chciało tu
> zaklądać, na innych forach ludzie są dla siebie przyjaźni.

Jakich znowu forach?

Władysław

1. Data: 2004-09-14 07:17:23

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Sadowska napisał:
> Witam i jestem w szoku,

Ania, szok zostaw sobie na poważniejsze okazje.

> [...]
> zaklądać, na innych forach ludzie są dla siebie przyjaźni. Czesto pytamy się
> o to samo kilka razy i nikt nikogo ni rąbie za to.

Wszędzie są Strażnicy Mroku, którzy lubią okazać swoją "wyższość" tak,
czy inaczej, a jak nie mogą inaczej, to okazują ją tak :) Nie czuj się
rąbanką, tylko przejrzyj netetykietę, zastosuj się do niej, nie przejmuj
zanadto opinią na grupie, ale zasad przestrzegaj - i pisuj na grupy,
fora, listy dyskusyjne. A za oknem świat świat jest i tak ciekawszy i
piękniejszy, niż te wszystkie wirtualne twory i stwory :)
--
pa, BasiaBjk, co zaraz na rower i do lasu... by nie było całkiem OT, na
jeżyny jadę :)

1. Data: 2004-09-14 07:44:05

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sadowska" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> o to samo kilka razy i nikt nikogo ni rąbie za to.

Chyba malo komu udalo sie wystartowac w usenecie bez gaf.
Wbrew pozorom drobne przewinienia jakie popelnilas piszac swoj post, jesli
sa popelniane przez wiekszosc urzytkownikow sa bardzo meczace w odbiorze, a
w archiwach zostaja na dlugo........
Druga strona medalu jest taka, ze jednym z zalozen usenetu jest wolnosc
wypowiedzi polaczona z przestrzeganiem wszytskich zasad netykiety i tematyki
grupy na ktora piszesz. Reprymendy, ktore zebralas choc stanowcze i malo
przyjemne dla Ciebie te warunki spelniaja, w przeciwnienstwie do Twojego
posta i Twojej odpowiedzi na te reprymendy.
Pewno jak wiekszosci grupowiczow mi rownierz zdarzylo sie podobne komentarze
w odpowiedzi na moje posty zbierac. Generalnie poruszasz sie w temacie i
spoleczenstwie o ktorym malo wiesz i dobrze byloby wrzucic w jakas
wyszukiwarke haslo netykieta i odrobine przystosowac sie do panujacych tu
zwyczajow. Tak samo jakbys poszla na przyjecie odbywajace sie jakims
hermetycznym srodowisku, albo wyjechala do kraju o odmiennej kulturze (w
zasadzie kazdy kraj ma takowa pomimo postepujacej globalizacji). Pozostaja
Cie wiec dwa wyjscia albo przystosowac sie uczac sie panujacych zwyczajow i
regol i przyznajac sie do bledu w przypadku nieswiadomego ich zlamania, albo
bunt wbrew tym zasadom popelniony z pelna premedytacja i swiadomoscia
konsekwencji- odrzucenia i krytyki ze strony przestrzegajacych regul
bywalow. Usnet ma Ci wiele do zaoferowania, wiec polecam metode
przystosowania

pozdrawiam
Ktoska

1. Data: 2004-09-14 08:10:07

Od: "Anna Sadowska" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk <b...@q...pl> napisał(a):
pa, BasiaBjk, co zaraz na rower i do lasu... by nie było całkiem OT, na
jeżyny jadę :)

Udanych zbiorów. Papa
Ps.
A tak lubię gotować.......

1. Data: 2004-09-14 08:53:45

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Mamy wspólną pasje: gotowanie
> PPS. co do "strażników mroku" hm... ciekaw jestem czemu dlaczego kobiety
tak
> dbają o
> pożądek w domu (no niech mi któraś z was powie jak długo będzie leżała
> skarpetka na środku dywanu na podłodze w pokoju), a w innych miejscach
> dopuszczają
> niechlujstwo?? Zupełnie nie mieści mi się to w głowie.

Pachnie mi to seksizmem

Ktoska, ktora ciagle obiecuje sobie uprzatniecie swojej stajni augiasza, w
ktorej mezczyzna uklada swoje ubranka na krzeselku w kosteczke , a Ktoskowe
lataja po calym mieszkanku

1. Data: 2004-09-14 09:01:04

Od: "Kosmo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BasiaBjk <b...@q...pl> napisał(a):
> pa, BasiaBjk, co zaraz na rower i do lasu... by nie było całkiem OT, na
> jeżyny jadę :)
>
> Udanych zbiorów. Papa
> Ps.
> A tak lubię gotować.......

http://www.gazeta.pl/usenet/

Ostro, bo tylko tak skutkuje, wiem bo znam to z autospji, swoją przygodę z
internetem zaczynałem kiedy jedynymi formi był usnet, a chatami czy
komunikatorami: irc i mud. Nie chce Cię zniechęcić ale powiem Ci jak ja sie
musze przystosować: każdy post klepie w wordzie bo jestem dyslektykiem a
netetykieta nie pozwala na ortografy, bądź wymaga ich zminimalizowania.
Piszę z ogonakmi polskimi, choć jest to też złamanie zasad netetykiety, ale
musiałem wybrać ortografy vs. ogonki. Wymagam od innych tylko tego czego
wymagam od siebie. Nie mniej i nie więcej.

1. Data: 2004-09-14 09:22:43

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i tak, ale także wymogiem konsekwencji w zachowaniach.

hmmm ........
Chyba dzis zostante pogromca "Straznikow Mroku". Kto jest bez winy niechaj
pierwszy rzuci kamieniem................
Slownik ortograficzny w Wordzie nie sprawdza gramatyki, tak wiec procesu
poprawnego pisania nie da sie w pelni zautomatyzoac. I bardzo dobrze bo
niedlugo nikt nie umialby dlugopisem sie poslugiowac.......... W napisanej
przez Ciebie powyzej linijce jest wielka litera na poczatku, jest kropka na
koncu, tak wiec biedny czytelnik moglby zasugerowac siie panujacymi w
jezyku polski zasdami i pomyslec ze jest to zdanie.

Ktoska

Ps. Wiekszosc klientow poczty ma swoje wlasne slowniki, ale slowa bez
ogonkow z gory odpadaja

ps. do znawcow netykiety- czy taka dlugosc sygnaturki jest zgodna z
obowiazujacymi normami?

*Staram sie nie popelniac bledow ortograficznych, ani literowek. Jestem
niedoskonala, roztragniona dyslektyczka i pomio tych staran zdarzaja mi sie
gafy*

1. Data: 2004-09-14 09:23:51

Od: "Kosmo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-14 10:06:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosmo wrote:
(...)
> [...]
> dopuszczają
> niechlujstwo?? Zupełnie nie mieści mi się to w głowie.

Nie dopuszczają - łatwiej zniosę skarpetę (czystą) na dywanie, niż
ten Twój "pożądek" zamiast porządku ;-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Szukam przepisów Pascala, jego strony