Nigella, bożyszcze ty milijonów...

21. Data: 2013-12-06 13:19:51

Temat: Re: Nigella, bożyszcze ty milijonów...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Dec 2013 11:44:46 +0100, FEniks napisał(a):

> No... tymczasem są i tacy, którzy nie dość, że siebie mają za ideał, to
> jeszcze od innych ideału oczekują.

Ale nie za pieniądze 333333->

--
XL

22. Data: 2013-12-06 14:32:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Dec 2013 11:44:46 +0100, FEniks napisał(a):

> No... tymczasem są i tacy, którzy nie dość, że siebie mają za ideał, to
> jeszcze od innych ideału oczekują.

Od Ciebie absolutnie nie - chyba nie czujesz się pokrzywdzona, że tak mi to
wypominasz? Mam zacząć oczekiwać?
--
XL

23. Data: 2013-12-06 20:00:35

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail i...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Podrzuć jakiś pomysł, bo nie jestem w temacie :-D

Takie zielone coś, jak skonsumujeszz w taki czy inny sposób, to aptetyt
gwaltownie wzrasta.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

24. Data: 2013-12-06 20:00:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail i...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Dawałaś??? O Ty... ;-P

Chyba chodzi o jego tryb zycia a konkretnie uzywki a nie o pomówienia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

25. Data: 2013-12-06 20:28:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Dec 2013 19:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Osobnik posiadający mail i...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Takie zielone coś, jak skonsumujeszz w taki czy inny sposób, to aptetyt
> gwaltownie wzrasta.

No tak, dolary :-D
--
XL

26. Data: 2013-12-06 20:29:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Dec 2013 19:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Osobnik posiadający mail i...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> Chyba chodzi o jego tryb zycia a konkretnie uzywki a nie o pomówienia.

Ach, to - no to skoro Qrze klarował o szkodliwości...
--
XL

27. Data: 2013-12-06 20:44:52

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-06 20:28, Ikselka pisze:

> No tak, dolary :-D

Chinczycy sie od nich uzaleznili - kupuja na potege...
moze pomylili z algami ???

28. Data: 2013-12-06 22:00:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Dec 2013 20:44:52 +0100, Marsjasz napisał(a):

> Chinczycy sie od nich uzaleznili - kupuja na potege...
> moze pomylili z algami ???

Czy oni się uzależnili, czy raczej USA od pożyczek od nich...
--
XL

Soki dietetyczne - proszę o radę
smacznego mięska, Ludzie.