Nigeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozmy jej

1. Data: 2002-03-05 18:11:59

Temat: Nigeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozmy jej
Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

wyslijcie tym zlamanym ch.... blaganie o darowanie jej zycia.
zostala skazana na smierc za to ze urodzila dziecko.

adres prezydenta Nigerii: p...@n...org

adres ambasady Nigerii w Polsce: n...@a...pl

jak ktos jeszcze nie wie o co chodzi to odsylam
http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=724192
&dzial=010209

1. Data: 2002-03-05 18:20:17

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

<>__D Z I K I__<> (d...@s...com) napisal(a):

> wyslijcie tym zlamanym ch.... blaganie o darowanie jej zycia.
> zostala skazana na smierc za to ze urodzila dziecko.

Mowi sie trudno.
Nie ona pierwsza i nie ostatnia.
I zaden mail tego nie zmieni, rownie dobrze mozesz pisac do sw. Mikolaja.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-05 20:19:56

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Witam!
Młoda Nigeryjka Safyja Husseini Tugar-Tudu, została skazana na śmierć prze
ukamienowanie za zajście w pozamałżeńską ciążę. Do rozwiązania kobieta
będzie zamknięta w areszcie domowym. Później przez kilkanaście dni pozwoli
się jej karmić dziecko, na następnie zostanie stracona. Zakopaną w ziemi
po pas kobietę ukamienują mieszkańcy wioski. Wg fundamentalistycznej
interpretacji islamskiego prawa koranicznego macierzyństwo bez ślubu
traktuje się jak zbrodnię karaną śmiercią. Amnesty International apeluje o
pisanie do prezydenta Nigerii Oluseguna Obasanjo (za pośrednictwem
ambasadora Republiki Federalnej Nigerii w Polsce), próśb o ułaskawienie
młodej kobiety. Należy je nadsyłać na adres: n...@a...pl lub faks
848-53-79.

> Mowi sie trudno.
> Nie ona pierwsza i nie ostatnia.
> I zaden mail tego nie zmieni, rownie dobrze mozesz pisac do sw.
Mikolaja.

Co za fatalny tok rozumowania!!!! Jestem oburzona!!!
Elizabeth

1. Data: 2002-03-05 20:41:01

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth (w...@p...com) napisal(a):

> Co za fatalny tok rozumowania!!!! Jestem oburzona!!!

Wyjasnij mi to.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sigi under konstrukt

1. Data: 2002-03-05 21:58:55

Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kominek tobie nie ma co wyjasniac tylko ukamieniowac by ciebie trzeba - masz
szczescie ze wg naszego prawa debili nie traktuje sie tak jak wg koranu
kobiet w ciazy.

1. Data: 2002-03-05 22:11:21

Od: "Izabell" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest okropne!!! Ale niestety nie tylko w tym państwie takie rzeczy maja
miejsce :-(

1. Data: 2002-03-05 22:17:14

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izabell" news:a63ft0$hkm$1@news.tpi.pl
> To jest okropne!!!

Zwłaszcza to odpowiadanie nad kopią 1:1 poprzedniej wiadomości.

--
Odpowiadaj POD CYTATEM, TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2002-03-05 22:38:10

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

<>__D Z I K I__<> (d...@s...com) napisal(a):

> Kominek tobie nie ma co wyjasniac tylko ukamieniowac by ciebie trzeba

Dlaczego ?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-05 23:27:52

Od: "Mim Nogoth Niben" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

He, he, wy ukamienujcie Kominka, a ja zrobię z tego kolejną petycję :)).
Swoją drogą, ciekawi mnie, jak potraficie się ująć za Nigeryjką, a Kominka
byście żywcem zjedli - fascynujące...

--
Mim Nogoth Niben

He wasn't a paranoid, they really were after him

1. Data: 2002-03-06 00:39:21

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mim Nogoth Niben (n...@p...onet.pl) napisal(a):

> Swojn drogn, ciekawi mnie, jak potraficie sie ujnc za Nigeryjkn, a
> Kominka byôcie zywcem zjedli - fascynujnce...

A potem wysylaliby mi na skrzynke maile z blaganiem o wybaczenie, spamerzy jedni no
!;-))

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

test
NIgeryjka skazana na smierc przez ukamieniowanie - pomozcie jej
Re: O czym swiadczy sposob pisania ?
BIOXETIN
Niejedna psychologia