obuchowski

1. Data: 2002-03-05 18:18:28

Temat: obuchowski
Od: m...@p...onet.pl (Kuba_moral) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Przychodzę tu skruszony z malutką prośbą - zadano mi przeczytanie na
specyficzny egzamin z psychologii książkę Kazimierza Obuchowskiego
"Psychologia dążeń ludzkich", przy czym wypadałoby mi zrobić z niej
trochę notatek. Przyznaję - leń robi swoje, ale mam na swoją obronę
jeszcze fakt, iż goni mnie mnóstwo terminów z innych przedmiotów, w
związku z czym zwracam się z ogromną prośbą do ludzi dobrego serca i
ducha, aby udostępnili mi - jeśli mają - jakiekolwiek materiały
związane z treścią tej podobno wspaniałej książki (czy tak jest
naprawdę - przekonam się już za chwilę:))))

Dzięki straszne - kubi
--
I obciął mu ucho!
Pozdrowienia dla Pani Stanisławy z "Klanu"!!!