Nikt nie jest ekspertem w komisji Macierewicz

21. Data: 2016-03-20 18:48:25

Temat: Re: Nikt nie jest ekspertem w komisji Macierewicz
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Czy otrzymałeś już zaszczytny tytuł Antypolskiego Śmiecia? Pytam bo
> świrona filtruje i nie widzę.
> Mam nadzieję, że zanim Ci wręczy Antypolskiego Skurwysyna, zdążysz
> użyć KF.

Uzylem nei raz. Ale najczesciej daje kilka tygodni odpoczynku :)

> Dyskutujesz z zakłamanym świrem.

Jk mawia Dr House - Everybody lies

> BTW Byłeś tu jak dał ciała w "teście na homoseksualizm"?

Nie wiem, nic mnie nie interesuje kto z kim sypia i w jakich pozycjach.

22. Data: 2016-03-20 18:48:26

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Chamstwo? Jeśli zwrócenie uwagi na to, że jedna (chyba jedyna) bliska
> osoba ofiar smoleńskich wykazuje od początku bardzo dużą aktywność w
> popieraniu tych, którzy robią wiele, aby niczego w tej sprawie nie
> wyjaśnić, a przeciwnie- że może to być wynikiem uwikłania tej osoby w
> coś, czym jest szantażowana i być może ma swoją teczkę- którą (jak mam
> nadzieję)- uda się upublicznić- nazywasz chamstwem, to
> najdelikatniejsze określenie Ciebie w takiej sytuacji to (używając
> eufemizmu) to osoba zindoktrynowana

Tak, nazywam to chamstwo.
Jeżeli chcesz być obiektywny - mozesz tego samego argumentu uzyc w stosunku
do pani Błasik, tez od poczatku stoi na jasnym stanowisku i go broni.

dopóki nie masz dowodów na jakies szantaze i informacji o przedmiocie tego
szantazu - takie insynuacje to poziom rynsztoka.

23. Data: 2016-03-20 19:04:06

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Według Pawła Deresza podkomisja złożona będzie z 21 osób oraz kilku
> zagranicznych doradców. Każdy z nich dostawać ma od 20 do 25 tysięcy
> złotych miesięcznie. Mąż jednej z ofiar katastrofy smoleńskiej Jolanty
> Szymanek Deresz dodał, że członkowie zespołu rekrutować się mają z
> parlamentarnego zespołu do spraw wyjaśniania katastrofy smoleńskiej, którą
> niegdyś kierował Macierewicz.

Nareszcie dyletanci doczekali się swoich czasów.

24. Data: 2016-03-20 19:29:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-20 18:48, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Uzylem nei raz. Ale najczesciej daje kilka tygodni odpoczynku :)

> Jk mawia Dr House - Everybody lies

Everybody dies.

> Nie wiem, nic mnie nie interesuje kto z kim sypia i w jakich pozycjach.

Są tacy, co ich bardzo ale to bardzo, ale się wstydzą zapytać wprost.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

25. Data: 2016-03-20 20:54:05

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości
..
> [...]
> stosunku
> do pani Błasik, tez od poczatku stoi na jasnym stanowisku i go broni.
Co ma z tym wspólnego stanowisko pani Błasik?

> dopóki nie masz dowodów na jakies szantaze i informacji o przedmiocie tego
> szantazu - takie insynuacje to poziom rynsztoka.
Szymanek- Deresz: małżeństwo bardzo mocno zaangażowane w PRL. W PRLu mieli
naprawdę dobre
życie i robili tam karierę. W czasach postperlowskich- pani zostaje bardzo
ważną osobą na
dworze prezydenta Kwaśniewskiego, pan- też robi karierę. Wciąż jako
dziennikarz.
W Smoleńsku ginie pani Szymanek- Deresz. Rządzący- zamiast próbować wyjaśnić
okoliczności
tragedii- robią naprawdę wiele, aby prawda nie ujrzała światła dziennego. A
przuklaskuje im
na każdym kroku mąż pani Jolanty.

To są fakty. Dlaczego tak jest? Możemy się domyślać- przecież nie mamy
dowodów. Można założyć, że pan Szymanek to zindoktrynowany idiota. Jest to
IMO bardzo niegrzeczne wobec niego założenie. I- z tego, co słyszałem jego
wypowiedzi- nie mogę się z tym założeniem zgodzić. To IMO człowiek
inteligentny.
Sądząc po tym, jaką karierę robił w PRLu i PRLu- bis (3 RP)- rozsądnie jest
założyć, że to człowiek służb. No raczej nikt, kto nie współpracował ze
służbami w PRLu- nie zachodził tak wysoko. Jego przedłużenie kariery IMO
świadczy o tym, że był prowadzony nadal. Dlatego uzasadnio0ne się wydaje
twierdzenie, że- albo jest cynicznym sukinsynem, który nie dba o prawdę, w
jaki sposób zginęła jego żona (odrzucam to)- albo po prostu jest
szantażowany. Ma sporo do stracenia (jego zięciowi też nieźle się powodzi)-
a dodatkowo można na niego wpływać jego teczką.
To moje przypuszczenia. Po prostu- próbuję sobie racjonalnie wytłumaczyć
jego zachowanie.
Za kompletny idotyzm natomiast uważam to, co napisałeś- że jak nie mam
dowodów, to insynuacje są na poziomie rynsztoka. Tak może napisać tylko
ktoś...żeby znów użyć eufemizmu- cholernie naiwny

--

Chiron

26. Data: 2016-03-20 20:55:42

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nareszcie dyletanci doczekali się swoich czasów.

A KTO konkretnie w tej ekipie jest dyletantem? Czy ty w ogóle wiesz, jakich
dyletantów miala komisja Laska (Zwanego smolenskim)?

--

Chiron

27. Data: 2016-03-20 21:00:18

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5D1BDC0E6876budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> Uzylem nei raz. Ale najczesciej daje kilka tygodni odpoczynku :)

Przypomnij mi- bo nic o tym nie pisales. No wiesz- to wrzucanie mnie do KF i
wyciaganie.Jak chcesz sie tak glupio popisywac- to spadaj. Ulatwie ci to-
masz wiecznego plonka

PLONK

--

Chiron

28. Data: 2016-03-20 21:48:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

A KTO konkretnie w tej ekipie jest dyletantem? Czy ty w ogóle wiesz, jakich
dyletantów miala komisja Laska (Zwanego smolenskim)?

Wszyscy nie są specjalistami, no jeden od katastrof helikopterów rolniczych, reszta
podaje prace jak NASA, a po sprawdzeniu nikt o nich nie słyszał itd....lista jest w
internecie.
Nikt nie bierze poważnie tych propogandystów kłamstw by odsuwać uwagę od niszczenia
kraju. Swoje komuszostwo nie muszisz już udowodniać, co jest przeciw propagandzie tym
gorzej dla faktów, kto nie jest z partią to spisek, wróg, kret. Już dawno pokazałeś
kim jesteś bezczelny komuchu.

29. Data: 2016-03-20 22:09:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 20:54, Chiron pisze:

> [...]

> wyjaśnić okoliczności
> tragedii- robią naprawdę wiele, aby prawda nie ujrzała światła

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> Dlaczego tak jest? Możemy się domyślać- przecież nie mamy
> dowodów.

LOL :)
Takie są fakty, ale nie mamy dowodów...

Fakty są takie, że jesteś byłym UBekiem, ale nie mam dowodów, mogę się
jedynie domyślać.

> Można założyć, że pan Szymanek to zindoktrynowany idiota.

Można założyć, że chiron to szantażowany teczką idiota.

> Sądząc po tym, jaką karierę robił w PRLu i PRLu- bis (3 RP)- rozsądnie
> jest założyć, że to człowiek służb.

Sądząc po tym jak bardzo nienawidzisz Polaków i Polski, rozsądnie jest
założyć, że jesteś człowiekiem Putina.

> No raczej nikt, kto nie
> współpracował ze służbami w PRLu- nie zachodził tak wysoko.

No raczej nikt, kto nie przechodził szkolenia w SB, takich bredni nie
wypisuje.

> Jego
> przedłużenie kariery IMO świadczy o tym, że był prowadzony nadal.

Twoje ciągłe wypisywanie chamskich insynuacji świadczy o tym, że jesteś
prowadzony nadal.

> Dlatego uzasadnio0ne się wydaje twierdzenie, że- albo jest cynicznym
> sukinsynem, który nie dba o prawdę,

Dlatego uzasadnione jest twierdzenie, że- albo jesteś cynicznym
sukinsynem, który nie dba o prawdę,

> albo po prostu jest szantażowany.

albo po prostu jesteś szantażowany.

> a dodatkowo można na niego
> wpływać jego teczką.

I dodatkowo można wpływać na ciebie twoją teczką.

> To moje przypuszczenia.

To moje przypuszczenia.

> Po prostu- próbuję sobie racjonalnie wytłumaczyć
> jego zachowanie.

Po prostu- próbuję sobie racjonalnie wytłumaczyć twoje zachowanie.

> Za kompletny idotyzm natomiast uważam to, co napisałeś- że jak nie mam
> dowodów, to insynuacje są na poziomie rynsztoka.

Ja też uważam, że to idiotyzm. Przecież brak dowodów jest dowodem na
prawdziwość insynuacji, a taki sposób myślenia jest brakującym ogniwem w
teorii ewolucji! To dowód na istnienie zaginionej cywilizacji, która
zaginęła! My już wiemy jakie siły ją zaginęły żeby ukryć taki
(niewygodny dla niektórych, wiadomo których...) sposób myśłenia!
To szczyt szczytów inteligencji. To nadinteligencja, parainteligencja i
metainteligencja. Razem wzięte.

> Tak może napisać tylko
> ktoś...żeby znów użyć eufemizmu- cholernie naiwny

Chiron, nie oszukuj sam siebie: głupi po prostu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2016-03-21 08:40:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

>Jk mawia Dr House - Everybody lies

Jak mawia baba z warzywniaka, każdy jest świrem.

>Nie wiem, nic mnie nie interesuje kto z kim sypia i w jakich pozycjach.

Akurat to nie ma związku z "testem".

Myślałem, że Pieczyński to kolejny gadający aktor...
Nowa przysięga żołnierska - Wierzę w zamach Smoleński
Dlaczego ludzie nie słuchają naukowców prezentujących rzetelne badania naukowe, a ufają oszustom?
A mówiłem?
Precz ze szpilkami!