Niski głos pomaga kobietom zapamiętywać

1. Data: 2011-11-14 17:15:51

Temat: Niski głos pomaga kobietom zapamiętywać
Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

http://kopalniawiedzy.pl/tembr-glosu-mezczyzni-kobie
ty-partner-wybor-wysoki-niski-zapamietywanie-dokladn
osc-David-Smith-13886.html

...Niski tembr głosu nie tylko podoba się kobietom, ale i pomaga im
zapamiętywać przedstawiane przez niego informacje. Zespół Davida Smitha
z University of Aberdeen przeprowadził dwa eksperymenty, które po raz
pierwszy pokazały, że męski głos jest istotny zarówno podczas wyboru
partnera, jak i dla dokładności kobiecych wspomnień.

Wysokość głosu jest ważna, ponieważ wskazuje na genetyczną jakość
osobnika. Może także dostarczyć cennych wskazówek odnośnie do
niepożądanych u stałego partnera cech zachowania, np. braku ciepła
emocjonalnego...
--
tez lubie niski glos,ale taki niiiiiiski i cieply - czyli rzadko
wystepujacy.

j23, jaki masz glos, wysoki i skrzeczący? ;)

--
http://ulub.pl/nqHTJGOkV4/peja-kocham-cie0001

2. Data: 2011-11-14 18:41:31

Temat: Re: Niski głos pomaga kobietom zapamiętywać
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 18:15:51 +0100, SuzIQ napisał(a):

> [...]
> pierwszy pokazały, że męski głos jest istotny zarówno podczas wyboru
> partnera, jak i dla dokładności kobiecych wspomnień.(...)

Wysoki głos u mężczyzny jest cechą skorelowaną z niskim poziomem męskiego
hormonu płciowego - testosteronu. Niski głos świadczy o wysokim.
Własnie dlatego to właśnie niski głos budzi większe zainteresowanie pań, a
jakie potem trwałe i dokładne wspomnienia...!
333-)
http://www.youtube.com/watch?v=TnKGHJG2oHU&feature=r
esults_video&playnext=1&list=PL02F2D4F2647F9AA0

--
XL uwielbiam, jak MŚK śpiewa to rano przy goleniu

3. Data: 2011-11-14 19:20:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-14 18:15, niebożę SuzIQ wylazło do ludzi i marudzi:

Czytał Tomasz Knapik.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

4. Data: 2011-11-14 19:36:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuzIQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
> osobnika. Może także dostarczyć cennych wskazówek odnośnie do
> niepożądanych u stałego partnera cech zachowania, np. braku ciepła

Zalezy jak rozumiec cieplo emocjonalne, ale im wyzszy, i silniej zbudowany
czlowiek tym _zwykle_ nizszy glos. A wiec chodzi o zwykle, fizyczne poczucie
bezpieczenstwa w jego poblizu.

5. Data: 2011-11-14 20:16:10

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 20:36, Ghost pisze:

> [...]
> zbudowany czlowiek tym _zwykle_ nizszy glos. A wiec chodzi o zwykle,
> fizyczne poczucie bezpieczenstwa w jego poblizu.

hm, myslisz?
dla mnie cieply emocjonalnie facet przeciwienstwo zimnego emocjonalnie
faceta, czyli taki, ktory jest twardy charakterem, ale zarazem idacy na
kompromisy nie despotyczny, ale nie ciapowaty. czyli twardziel ale nie
wstydzacyc sie okazywania uczyc.
czekej... a moze to ideal faceta... zgubilam sie.

ten pan ma kawal ciekawego glosiska :)))) i jedyny sf jaki strawiam i
misie podoba. czyli chyba cos jest w tym glosie, bo ja sf niecierpie!
http://www.youtube.com/watch?v=iJhdUfXScwk&feature=r
elated

--
http://ulub.pl/nqHTJGOkV4/peja-kocham-cie0001

6. Data: 2011-11-14 20:33:42

Od: SuzIQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 21:16, SuzIQ pisze:

> [...]
>
> ten pan ma kawal ciekawego glosiska :)))) i jedyny sf jaki strawiam i
> misie podoba. czyli chyba cos jest w tym glosie, bo ja sf niecierpie!

RE wsrod niskich glosow

http://www.youtube.com/watch?v=br-Dy3puDoc

--
http://ulub.pl/nqHTJGOkV4/peja-kocham-cie0001

7. Data: 2011-11-14 20:54:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ty-partner-wybor-wysoki-niski-zapamietywanie-dokladn
osc-David-Smith-13886.html

> hm, myslisz?

Nie tylko ja.

8. Data: 2011-11-14 21:31:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy jak rozumiec cieplo emocjonalne, ale im wyzszy, i silniej
> zbudowany czlowiek tym _zwykle_ nizszy glos. A wiec chodzi o zwykle,
> fizyczne poczucie bezpieczenstwa w jego poblizu.

No ale mamy i tu niezwykłych, jak zwykle :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

9. Data: 2011-11-15 03:13:57

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SuzIQ" <u...@k...com> wrote in message news:j9rsub$9i7$1@news.onet.pl...

> [...]
> wstydzacyc sie okazywania uczyc.
> czekej... a moze to ideal faceta... zgubilam sie.

http://fishki.pl/fishka,Czekajac-na-idealnego-faceta
,7156.html

i.

10. Data: 2011-11-19 20:56:46

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j9ric8$ltp$1@news.onet.pl>, u...@k...com says...

> [...]
> osobnika. Może także dostarczyć cennych wskazówek odnośnie do
> niepożądanych u stałego partnera cech zachowania, np. braku ciepła

Ba... Wcześniejsze badanie wykazały, że kształt twarzy kobiet i
kolor ich włosów ma znaczenie dla facetów - w blondynkach,
krótkonosych, owalnych twarzach i z dużym czołem widzą obiekty
do opieki [dzieci].

PF

Dlaczego Kościół nie pozwala na chrzest dzieci w łonie matki
Co z tym piekłem?
sympatia.pl
92 Niemców.
Odmładzanie?