Niskie ciśnienie

11. Data: 2007-06-16 13:19:12

Temat: Re: Niskie ciśnienie
Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze sie zamienimy ?
Ja mam 160/100 norma a mialem juz 190/110 i zyje .

Zacznij klocic sie z mezem powinno pomoc.

Albo moze dla twojego organizmu to norma ?

12. Data: 2007-06-16 13:37:46

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> napisał w
wiadomości news:f50o9f$2gi$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To moze sie zamienimy ?
> Ja mam 160/100 norma a mialem juz 190/110 i zyje .
>
> Zacznij klocic sie z mezem powinno pomoc.
>
> Albo moze dla twojego organizmu to norma ?
Kto odżywia się świetnie, nic mu nie dolega, jest szczupły (-a), ma niskie
tętno, może mieć niskie ciśnienie, znacznie poniżej 100. Organizm zawsze
powinien pracować jak film na zwolnionych obrotach. Biegacze, szczególnie
kenijscy i etiopscy mają bardzo niskie ciśnienie krwi. Oni po przebiegnięciu
3,5 czy 10 km nigdy nie padają na bieżnię (w geście triumfu obiegają
stadiony), a po kilkunasto minutowym odpoczynku, mogliby powtórzyć swój
dystans na najwyższych obrotach.
W drugim przypadku jest bardzo niskie ciśnienie krwi, i obawiam się, że
takie jest u Ciebie. Organizm chce podnieść ciśnienie, ale "nie ma na to
siły i środków". I to jest właśnie związane z Twoją złą dietą.
Pozdrawiam Jurek m.

13. Data: 2007-06-17 10:19:36

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Jurek* napisał(a),a było to tak:

> Organizm chce podnieść ciśnienie, ale "nie ma na to
> siły i środków". I to jest właśnie związane z Twoją złą dietą.

Jurku i tu masz rację. Lekarka moja to samo potwierdziła. Po prostu muszę
zaczą jesc, bo akurat u mnie ciężko z tym jest. Nie...nie odchudzam się, ja
po prostu nie mam ochoty na jedzenie. Zadnej ochoty ( są dni kiedy jem
więcej bo ochota przychodzi). Jeden posiłek na dzień starcza mi. I tu leży
problem.
Dziękuję wszystkim za rady

--
Aga ( pakująca walizki w góry)

14. Data: 2007-06-17 11:21:33

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> po prostu nie mam ochoty na jedzenie. Zadnej ochoty ( są dni kiedy jem
> więcej bo ochota przychodzi). Jeden posiłek na dzień starcza mi. I tu leży

Muszę zaprzeczyć Twojemu mniemani. Najważniejsza jest JAKOŚĆ jedzenia, nie
ilość. Ja czasami też jem raz na dzień, ale jestem zdrowy, a energii mam za
kilka osób... Ciśnienie mam zawsze 110/70. Mogłoby być trochę niższe. Może
się kiedyś takiego dorobię...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-06-17 16:03:10

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama napisałaś, że masz coś z tarczycą.
Więc może tam szukaj pszyczyny, jeśli ten stan uważasz za szkodliwy.
Nie napisałaś tego w pierwszym poście, a to może mieć związek.

Tradycyjnym sposobem może być np:
mocne kakao, albo mocna herbata z mlekiem, rano.
W miarę możliwośći nie co dzień, ale na zmianę,
by organizm do żadnego się nie pszyzwyczaił.
Albo jeszcze lepiej co 3 dzień,
jeśli masz jeszcze inny sposub podwyższania ciśnienia.
I spacer po śniadaniu.
Jednak i mleko i kakao może być dla kogoś szkodliwe.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

16. Data: 2007-06-17 16:53:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:25ff.00000068.46755b3d@newsgate.onet.pl...
> [...]
> jeśli masz jeszcze inny sposub podwyższania ciśnienia.
> I spacer po śniadaniu.
> Jednak i mleko i kakao może być dla kogoś szkodliwe.

Nie pisz, że czasem mleko może być dla kogoś szkodliwe, bo to nieprawda.
Mleko może być dla jednych szkodliwe, dla innych, bardzo szkodliwe. Nigdy
nie polecam nikomu zmianę z deszczu, pod rynnę... Chyba, że będziemy
uprawiali "polskie piekiełko", tzn. wybierali mniejsze zło... a to ma się
już z logiką na bakier...
Pozdrawiam Jurek M.

Okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne, duże
potrzebuje lek znieczulajacy miejscowo
Re: Tyroksyna a otyłość
grupa krwi rodziców
Ostry ból podczas zeskakiwania...