[CROSS] Niskie libido

21. Data: 2009-11-13 00:10:25

Temat: Re: [CROSS] Niskie libido
Od: Kwiryniusz <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-11-2009 o 00:24:15 Krzysztof Magosa <k...@m...pl>
napisał(a):

> Sugerujesz, że nie da się być długo z jedną partnerką?

Nic takiego.
Po prostu seks i 'atrakcyjność fizyczna' to nie wszystko.

22. Data: 2009-11-13 07:59:36

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Magosa" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
1,11,11,459,509,512,0,0.html

> Raczej wszystko na opak jem w/g tej listy.

Do tej pory zalecano diety całkiem sprzeczne. Ktoś wymyślił że ludzie nie są
tacy sami i nie powinni jeść tak samo.
Zalecenia są pewnie ustalone na podstawie obserwacji. Twój przypadek
dostarcza danych co grupa A nie powinna jeść.
Jest możliwe przestawienie na zgodne?
S*

23. Data: 2009-11-13 09:47:31

Temat: Re: Niskie libido
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 23:53, Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> "jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Iż po prostu macie relacje bardziej "syn / matka lub przyjaciel /
> przyjaciółka" niż partnerstwo prokreacyjne.
>
> --
> Jarosław K. Grzybhttp://user-maat-re.blogspot.com/

Gołosłowny jesteś ;) jakiegoś linka mi tu zapodaj ;)
Wiesz na gębę w takich sprawach, to najwyżej liścia można
zaakceptować ;))
___
jilett

24. Data: 2009-11-14 12:48:58

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiryniusz pisze:

> Nic takiego.
> Po prostu seks i 'atrakcyjność fizyczna' to nie wszystko.

Moja partnerka ma świetną osobowość.

25. Data: 2009-11-14 12:50:11

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek pisze:
> [...]
> Zalecenia są pewnie ustalone na podstawie obserwacji. Twój przypadek
> dostarcza danych co grupa A nie powinna jeść.

Spróbuje z czystej ciekawości - może pomoże.

26. Data: 2009-11-14 18:24:52

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuje z czystej ciekawości - może pomoże.

Z czystej ciekawości zapytam co zamienisz na co?
S*

27. Data: 2009-11-14 18:36:41

Od: Kwiryniusz <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-11-2009 o 13:48:58 Krzysztof Magosa <k...@m...pl>
napisał(a):

> Moja partnerka ma świetną osobowość.

Pomidorówka też jest równie świetna (i pożywna) jak cztery lata temu.

--
Nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś, kogo się kiedyś kochało.

28. Data: 2009-11-15 01:08:54

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek pisze:
> Użytkownik "Krzysztof Magosa" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Z czystej ciekawości zapytam co zamienisz na co?

Nie wiem, spróbuje jak najwięcej na próbę.
Po prostu to co mi przez gardło przejdzie...
Bo w/g tego spisu to jem praktycznie tylko to co jest z grupy "unikać".

29. Data: 2009-11-16 15:17:27

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomidorówka też jest równie świetna (i pożywna) jak cztery lata temu.

Nie męcz już tego nieszczęśnika ;-)

--
Mateusz Bogusz

Zolpidem winianu