Zolpidem winianu

1. Data: 2009-11-10 19:07:26

Temat: Zolpidem winianu
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Starczy 200mg? A jak nie, to ile dla pewności; może z czymś połączyć?

2. Data: 2009-11-10 21:41:18

Temat: Re: Zolpidem winianu
Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Starczy 200mg? A jak nie, to ile dla pewności; może z czymś połączyć?

fajny zart ;)

chyba 20mg ?
proponuje jeszcze Dekstrometorfan i troche Alprazolamu
to odejdziesz w pokoju - zawiesisz sie na kilka godzin.

3. Data: 2009-11-10 22:35:07

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fajny zart ;)
>
> chyba 20mg ?
> proponuje jeszcze Dekstrometorfan i troche Alprazolamu
> to odejdziesz w pokoju - zawiesisz sie na kilka godzin.

Czyli Gripex w ilości, której nawet nie zdąży się zjeść zanim
paracetamol pierwszy nie zadziała ;-) To już lepiej prosty i jedno
składnikowy Panadol.

Zawsze dobrze, jest być gotowym ;)

4. Data: 2009-11-11 14:24:02

Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli Gripex w ilości, której nawet nie zdąży się zjeść zanim paracetamol
> pierwszy nie zadziała ;-) To już lepiej prosty i jedno składnikowy
> Panadol.
>
> Zawsze dobrze, jest być gotowym ;)

chcesz miec watrobe do wymiany ?
juz nie jeden na Sobieskiego (Wawa) na toksykologii
po takiej zabawie lezal i nie bylo wesolo,
odradzam taka zabawe.

5. Data: 2009-11-11 15:14:54

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcesz miec watrobe do wymiany ?
> juz nie jeden na Sobieskiego (Wawa) na toksykologii
> po takiej zabawie lezal i nie bylo wesolo,
> odradzam taka zabawe.

Jakby pavulon był łatwiej dostępny, to nie bywałoby tak niewesoło.
Panadol 500mg paracetamolu, przyjmijmy że potrzebne (dla dorosłego) 200
mg/kg -> 17g, pomnóżmy x1.5 tak dla pewności -> 25g, czyli 50 tab.
Styknie w przeciągu działania Nasen, czy tu też się spodziewać objawów
dopiero po 24-48h? Bo tyle, to już zaczną szukać i jak widać, nie daj
znajdą i wtedy właśnie zrobi się problem i "niewesoło".

Pytam oczywiście ściśle teoretycznie w celach naukowych :-)

6. Data: 2009-11-11 16:49:46

Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie zrobi się problem i "niewesoło".
>
> Pytam oczywiście ściśle teoretycznie w celach naukowych :-)

ale co ci jest, ze potrzeba ci tyle paracetamolu ? na sen ??!!
ja mimo ze cierpie na chroniczne bole to jak cos boli co 2-3 dzien
to biore do 1500mg paracetamolu max w dawkach co 4h (80kg).
ale wole dihydroergotamine, kodeine i pyralgine (niezawodne i moje
najukochansze tabletki czesto mnie ratujace).

7. Data: 2009-11-11 17:04:53

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wole dihydroergotamine, kodeine i pyralgine (niezawodne i moje
> najukochansze tabletki czesto mnie ratujace).

Potrzeba mi, bo chce wiedzieć że mam jeszcze nad czymś kontrole.

8. Data: 2009-11-11 19:31:29

Od: Borostwór <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Starczy 200mg?

Do czego?

--
Śmierdzę więc jestem.

9. Data: 2009-11-11 21:26:55

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czego?

A jak Ci się wydaje? Gdy odpowiesz po prostu tak lub nie, nikt nie
będzie mógł mieć do Ciebie pretensji.

10. Data: 2009-11-14 18:39:28

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wole dihydroergotamine, kodeine i pyralgine (niezawodne i moje
> najukochansze tabletki czesto mnie ratujace).

Już mi przeszło :-) Ale dzięki za zainteresowanie i uświadomienie, że
jest to i wykonalne i proste.

Mateusz Bogusz

Czym i jak leczyc ostrogi pietowe?
Nie jedcie pseudo ciasteczek czekoladek