Niszcząca moc depilatora :-(

1. Data: 2002-10-24 13:23:55

Temat: Niszcząca moc depilatora :-(
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!
Depilatora używam od ponad roku. zawsze byłam zadowolona z efektów. Niestety
od jakiś 2 misięcy mam przez niego spore problemy.Robią mi się poważne stany
zapalne. Włosy nie wyrastają po depilacji na powierzchnię. Rosną dokładnie w
przeciwnym kieruku. Chcę tu zaznaczyć że nie chodzi o wrastanie włosów bo to
dość częste zjawisko przy depilatorze machanicznym , ale włosy dosłownie
rosną w skórę, tak że nawet ich prawie nie widać. najgorsze jest to że robią
się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to
paskudnie. Co mam na to poradzić?
Dzięki za rady.

1. Data: 2002-10-24 13:52:09

Temat: Re: Niszcząca moc depilatora :-(
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Maj wrote:
> się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to
> paskudnie. Co mam na to poradzić?

oj...mam jedna taka krope - twarda i lekko czerwona... nie pomyslalam,
ze to moze byc od wlosa.... mam nadzieje, ze mi ich nie przybedzie...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-24 15:35:46

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Co mam na to poradzić?
> Dzięki za rady.

Co prawda samam nie probowalam, bo moje wlosy tylko "normalnie" nie wychodza
na powierzchnie, na co pomaga zwykle peeling, ale jest do kupienia w aptece
taki specyfik Xerial SVR... Zawiera on duze ilosci mocznika i kwasu
glikolowego, ktore dzialaja silnie zluszczajaco... Jest on przeznaczony
glownei do leczenia brodawek i luszczycy, ale sie kiedys doczytalam w
instrukcji ze dobrze dziala w przypadku zapalenia mieszkow wlosowych - a z
tym chyba masz do czynienia.... Nie jest tani - cos okolo 40 zl..... Sa tez
chyba inne polskie i tansze preparaty z mocznikiem, ale nie znam ich nazw...
O Xerialu i innych produktach SVR mozna poczytac na http://www.svr.pl/
Pozdraiwam
Nikoosia

1. Data: 2002-10-24 16:17:20

Od: "Edyta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ap8s5l$aos$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
robią
> się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to

Cześć.
Niestety od używania depilatora tak się robi. Ja też kiedyś miałam podobny
problem. Przestałam używać depilatora i problem sam znikł. Używam go
sporadycznie, ale nie za często.
Pozdrawiam.
Edyta.

1. Data: 2002-10-24 16:28:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikusia" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
tez
> chyba inne polskie i tansze preparaty z mocznikiem, ale nie znam ich

Rzeczywiscie jest tam taki specyfik Xerial 30 polecany na wrastajace wloski
po depilacji... moze warto go wyprobowac... Ten do brodawek (xerial 50)moze
byc za mocny...
DominikaNM

1. Data: 2002-10-25 07:16:08

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Maj <A...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap8s5l$aos$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
robią
> się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to

rzeczywiscie trzeba uzywac peeling, zawsze raz dwa razy w tygodniu po
depilacji
ale teraz z tym problemem radzilabym pojsc do dermatologa
moja kolezanka tak kiedys zrobila bo po depilatorze jej nogi wygladaly
fatalnie
i na to pomogl dopiero dermatolog
pozdrawiam
flowerka (z wrocka ;-)

1. Data: 2002-10-25 11:23:15

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to
> paskudnie. Co mam na to poradzić?

Ja mam to samo.
I wiem jedno na pewno - peeling nie pomaga.
Nawet najostrzejszy, nawet codzienny, dlugi i polaczony w masazem ostra
rekawica.
Peeling pogarsza stan zapalny co jest calkiem latwe do przewidzenia ale ja
musialam sie przekonac na wlasnej skorze zeby pomyslec
Od dwoch tygodni stosuje Xerial, ale na razie nie widze efektow

Kaska

1. Data: 2002-10-28 10:29:56

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3.po depilacji od razu wysmarowac sie mascia Alantan (moze byc tez
> krem Alantan - ale masc bardziej lagodzi)
> 4.potem stosowac jeszcze przez jakis jeden dzien krem Alantan

Co to jest Alantan?

Kaska

1. Data: 2002-10-28 10:30:51

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Thu, 24 Oct 2002 15:23:55 +0200, "Katarzyna Maj"
<A...@i...pl> wyskrobal sobie:

> [...]
>się stany zapalne. Mam duże czerwone i twarde kropki na nogach. Wygląda to

hmm mam to samo- na wrastanie wlosow jak na razie nic nie wymyslilam.
za to na czerwone kropki mam sposob-
1. przed depilacja przez jakies 2 dni na noc stosowac masc z wit A
-zeby zmiekczyc skore
2. przed depilacja ciepla kapiel - w tym samym celu
3.po depilacji od razu wysmarowac sie mascia Alantan (moze byc tez
krem Alantan - ale masc bardziej lagodzi)
4.potem stosowac jeszcze przez jakis jeden dzien krem Alantan

w moim przypadku poprawilo wyglad nog

a wloski co wrastaja to juz sama nie wiem- moze kiedys sie na laser
zdecyduje

m3duz4

1. Data: 2002-10-28 18:57:42

Temat: Re: Alantan
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka"
> Co to jest Alantan?

Alantan
------------

WSKAZANIA, DAWKOWANIE I STOSOWANIE:

Leczenie wszelkiego rodzaju ran, jak otarcia, niewielkie skaleczenia skóry,
pęknięcia, rany oparzelinowe, podrażnienia skóry (np. po nasłonecznieniu,
radioterapii, naświetlaniach lampą kwarcową) wyprzenia, zapalenia skóry,
owrzodzenia podudzi oraz zapalenia błony śluzowej nosa.
W zależności od stanu maść lub krem nakłada się jeden lub kilka razy
dziennie. Pielęgnacja sutków w okresie karmienia: zapobieganie i leczenie
otarć i zapaleń brodawek sutkowych: po każdym karmieniu należy nałożyć na
brodawki kompres z maści lub kremu.
W pielęgnacji niemowląt: celem zapobiegania i leczenia wyprzeń,
zaczerwienienia i zapalenia skóry: preparat stosuje się przy każdej zmianie
pieluchy.
W doborze maści lub kremu należy kierować się zawsze właściwościami skóry.

Maść:
jest wskazana w leczeniu uszkodzeń skóry suchej ze względu na dużą zawartość
tłuszczu (lanoliny).

Krem:
jest zalecany raczej na rany sączące, na odkryte (np. twarz) i owłosione
części ciała. Łatwość rozprowadzania kremu sprawia, że jest on szczególnie
wskazany w podrażnieniach skóry, po nasłonecznieniu i łagodnych oparzeniach.

--
Kasia

kręcone włosy
xenical