Nivea MED

1. Data: 2003-12-09 14:37:41

Temat: Nivea MED
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

co sądzicie o pomadce ochronnej nivea med, mam, jak co roku jak sie robi zimno,
problem z wysuszonymi ustami i nie chcę znowu wyrzucić pieniędzy w błoto.
Wiki

1. Data: 2003-12-09 14:41:41

Temat: Re: Nivea MED
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-09 15:37:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *w...@o...pl* skreślił te oto słowa:

> co sądzicie o pomadce ochronnej nivea med, mam, jak co roku jak sie robi zimno,
> problem z wysuszonymi ustami i nie chcę znowu wyrzucić pieniędzy w błoto.

Lepsze od Nivei są pomadki 'bebe young care' J&J.
Cena od 5 do 7 zł za sztuke, zaleznie od miejsca.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-09 14:56:20

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Lepsze od Nivei są pomadki 'bebe young care' J&J.
> Cena od 5 do 7 zł za sztuke, zaleznie od miejsca.

A dla mnie lepsza jest Nivea:P przynajmniej na wysuszone usta... po bb usta
ladniej wygladaja...

Sadia

1. Data: 2003-12-09 14:57:59

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Lepsze od Nivei są pomadki 'bebe young care' J&J.
> Cena od 5 do 7 zł za sztuke, zaleznie od miejsca.

Tych nie probowalam, tych Nivei tez nie, ale u mnie dobrze sie sprawdza
pomadka FlosLek :) Cena 5,50

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-09 15:18:08

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):
> *w...@o...pl* skreślił te oto słowa:

co
ustami i

> Lepsze od Nivei są pomadki 'bebe young care' J&J.
> Cena od 5 do 7 zł za sztuke, zaleznie od miejsca.

Mam te pomadke Nivea Med. Kosztowala tez ok.5 zl. Jest
ciut tepa w smarowaniu, calkowicie matowa na ustach i
wyczuwa sie lekko, ze usta sa nia oblepione. Troche
skleja wargi. Wlasciwosci ochronne zapewne posiada,
leczniczych (wbrew nazwie) nie zauwazylam. Moze
stosowana przez bardzo dlugi czas? Na biezaco, po
posmarowaniu, nadal czuje sie nierownosci naskorka.
Aha.. nie nadaje sie jako podklad pod blyszczyk czy
swiecaca pomadke. Nie chce przyjac koloru, zwlaszcza
jasnego i zmatowia polysk.
Nina

1. Data: 2003-12-09 15:28:50

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Iris wrote:

>skleja wargi. Wlasciwosci ochronne zapewne posiada,
>leczniczych (wbrew nazwie) nie zauwazylam.

Z 'leczniczych' to chyba najbardziej jak dotad podchodzi mi Vichy...
Tylko ze to nie jest pomadka, ale takie 'cus' w tubce (nie wiem, czy to mozna
nazwac kremem). Jest super.

Z pomadek to chyba jednak Bebe, ale nie probowalam wielu, wiec nie mam jakiegos
duzego porownania.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-09 16:02:34

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> wrote:
> Z 'leczniczych' to chyba najbardziej jak dotad podchodzi mi Vichy...
> Tylko ze to nie jest pomadka, ale takie 'cus' w tubce (nie wiem, czy
> to mozna nazwac kremem). Jest super.

Nutrilogie levres. Jest ono, istotnie.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-12-09 17:02:34

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> A dla mnie lepsza jest Nivea:P przynajmniej na wysuszone usta...

Dla mnie rowniez. Dobrze natluszcza i chroni usta przed pierzchnieciem.

po bb usta
> ladniej wygladaja...

Ale za to jest bardziej miekka i po pewnym czasie zaczyna sie niefajnie
packac.

1. Data: 2003-12-09 18:39:22

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) <m...@t...pl> wrote:

> Tych nie probowalam, tych Nivei tez nie, ale u mnie dobrze sie
> sprawdza pomadka FlosLek :) Cena 5,50

Chyba sie skusze, bo ostatnio moj TZ przyniosl ochronny krem zimowy do rak
FlosLeku, ktory poradzila mu znajoma farmaceutka - bomba po prostu! Tlusty i
gesty, ale wspaniale robi na zmarzniete dlonie i zapobiega przesuszaniu.
Polecam. Cena - 7,50.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-12-09 20:34:21

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zimno,
> problem z wysuszonymi ustami i nie chcę znowu wyrzucić pieniędzy w błoto.

Uwazam ze jest niezla ale absolutna, zimowa rewelacja chroniaca usta przed
spierzchnieciem jest MASC WITAMINOWA (tak sie dokladnie nazywa) do kupienia
w sklepach zielarskich typu eko styl .Cena ok 2 zl.

Pozdrawiam Beata

wlosy raz jeszcze (delikatna trwala)
Kraków-Plaza-Kleopatra
hannastyle