Nivea

1. Data: 2005-08-23 06:47:37

Temat: Nivea
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dosc nietypowe pytanie. Czy ktorys z balsamow tej firmy pachnie tak jak
zwykle dezodoranty Nivea? Bardzo mi sie podoba ten zapach i chcialabym
balsam do ciala o takiej nucie, ale wszystkie mleczka Nivea, ktore wachalam
pachna jakos inaczej. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Aga

1. Data: 2005-08-23 06:55:43

Temat: Re: Nivea
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyp" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> balsam do ciala o takiej nucie, ale wszystkie mleczka Nivea, ktore
> wachalam pachna jakos inaczej. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam. Aga

Widac to kwestia nosa.
Moj TZ twierdzi, ze wszystkie produkty z logo Nivea maja ochydny zapach
kremu tej firmy (w puszce) i nawet jesli ciut inaczej calosciowo pachnie to
ta nuta kremu nivea zawsze jest dominujaca, patrz: obrzydzliwa :)

m.

1. Data: 2005-08-23 09:58:53

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kremu tej firmy (w puszce) i nawet jesli ciut inaczej calosciowo pachnie
> ta nuta kremu nivea zawsze jest dominujaca, patrz: obrzydzliwa :)

oj nie wszystkie! :) krem nawilzajacy - matujacy do cery mieszanej i
tlustej, taki z zielonym paskiem, ma zupelnie inny zapach!!! baaardzo
przyjemny, az normalnie w szoku bylam :) bo np do cery suchej i normalnej to
zapach byl wlasnie nive'jowski :) mialam probki wszystkich 3, i tak mi sie
spodobal i zapach i krem ze kupilam go :)

1. Data: 2005-08-23 10:35:41

Temat: Re: Nivea OT
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Moj TZ twierdzi, ze wszystkie produkty z logo Nivea maja ochydny zapach
> kremu tej firmy (w puszce) i nawet jesli ciut inaczej calosciowo pachnie
> to ta nuta kremu nivea zawsze jest dominujaca, patrz: obrzydzliwa :)

Oczywiscie powinno byc: OHYDNY

m.

Otwarcie H&M w katowicach.
stopy i dłonie - chwalę
czerwone krostki po depilacji
[Katowice] Jakis Fitness club? CO polacacie
nieoryginalne perfumy w sklepie !?