Nivea - plyn do kapieli cynamonowy

1. Data: 2002-11-25 14:18:55

Temat: Nivea - plyn do kapieli cynamonowy
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakiejs gazecie wyczytalam ze Nivea cos takiego wypuscila - Kremowy
krem do kapieli Winter Dream

czy ktos juz uzywal?? jak zapach??
i gdzie we Wroclawiu dostane to cudo??
bo ja kocham zapach cynamonu :)

m3duz4

1. Data: 2002-11-25 14:23:01

Temat: Re: Nivea - plyn do kapieli cynamonowy
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> W jakiejs gazecie wyczytalam ze Nivea cos takiego wypuscila - Kremowy
> krem do kapieli Winter Dream
>
> czy ktos juz uzywal?? jak zapach??
> i gdzie we Wroclawiu dostane to cudo??
> bo ja kocham zapach cynamonu :)

oooo.. ja tez ja tez ja tez
Kropelka

1. Data: 2002-11-25 14:31:23

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:artboo$cid$1@news.tpi.pl...
> oooo.. ja tez ja tez ja tez
> Kropelka

Ja uzywam od tygodnia namietnie.
ma jedna wade - nie jest wydajny.
Ale wcale nie wysusza skory, ma taki mieciutki zapach, taki pyszny...
Jest dwufazowy, trzeba nim potelepac przed uzyciem:)

Kaska

1. Data: 2002-11-25 14:49:02

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale wcale nie wysusza skory, ma taki mieciutki zapach, taki pyszny...
> Jest dwufazowy, trzeba nim potelepac przed uzyciem:)

Tak sobie skojarzylam ze to do wanny przeciez jest:-( A moja wanna ma 130 cm
i trcooche trudno nazwac ja wogole wanna.. taki wyzszy brodzik jak dla mnie.
Wiec nici z wylegiwania sie w pianie:-( Do tego w lazience zimno
przeokropnie. Ale moze pod prysznic tez cos takiego zrobia:-)
hehehe.. albo sama dosypie sobie cynamonu do zelu:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-25 17:15:27

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 25 Nov 2002 15:31:23 +0100, "Skakanka" <k...@N...pl>
wyskrobal sobie:

>Ja uzywam od tygodnia namietnie.

czyli juz sie pokazalo to cudo w sklepach??
czy w takim rossmanie np dostane?? czy trzeba sie nachodzic??

m3duz4

1. Data: 2002-11-26 08:27:45

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz sie pokazalo to cudo w sklepach??
> czy w takim rossmanie np dostane?? czy trzeba sie nachodzic??
>
> m3duz4

Pokazalo sie jakies dwa tygodnie temu.
Ja kupilam w Firlicie, ale mysle ze bez problemu mozna to dostac.

Kaska

1. Data: 2002-11-27 17:41:53

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 25 Nov 2002 15:23:01 +0100, "Kropelka*"
<k...@u...niewinne.serwery.pl> wyskrobal sobie:

>oooo.. ja tez ja tez ja tez

juz znalazlam bez problemu we Wroclawiu :) i to prawie pod domem :)
jesli ineresuje to na Olszewskiego w drogerii(kolo wypozyczalni) -
cena cos kolo 15 zl (byl jeszcze mleczno-miodowy dwufazowy)

m3duz4

1. Data: 2002-11-28 07:36:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli ineresuje to na Olszewskiego w drogerii(kolo wypozyczalni) -
> cena cos kolo 15 zl (byl jeszcze mleczno-miodowy dwufazowy)

O, to prawie koło mnie..idę powąchać te cuda :)
Ola

!
cienie givenchy- ile kosztuja?
Do Kasiek:)