Nivea rozśitlający

1. Data: 2003-04-28 13:25:48

Temat: Nivea rozśitlający
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ten specyfik stosował?
Czy warto go kupić?

1. Data: 2003-04-28 14:12:01

Temat: Re: Nivea rozśitlający
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b8ja2h$pb9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś ten specyfik stosował?
> Czy warto go kupić?
>
> witam

ja jako wierna fanka Nivea musialam go kupic i kupilam ,efekt jest
widoczny,skóra jest z delikatnym polyskiem ale mysle ze najlepszy efekt
bedzie widoczny na opalonej skorze.ogólnie jest to dobry kosmetyk
nawilzajacy.
polecam
paula

1. Data: 2003-04-28 16:15:42

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goska:
> Czy ktoś ten specyfik stosował?
> Czy warto go kupić?
ostatnio znalazlam jego probke w jakiejs gazecie.
efektu rozswietlania nie zauwazylam, za to mialam wrazenie ze
wysmarowalam buzie porzadnym tlustym kremem - tak jakos ciezko sie
wchlanial i ogolnie wydawalo mi sie ze skora nie byla wcale a wcale
nawilzona...

dri

1. Data: 2003-04-28 16:33:32

Temat: Odp: Nivea rozśitlający
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Goska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8ja2h$pb9$...@a...news.tpi.pl...
> Czy ktoś ten specyfik stosował?
> Czy warto go kupić?
>
> Jakiś czas temu na grupie było sporo o tym kremie, niestety negatywnych
opini.
Mimo to kupiłam i jestem bardzo zadowolona.Subtelnie rozświetla twarz,
fajnie to
łaczy się z podkładem. Jedynie na co trzeba uważać to aby dobrze rozsmarować
krem w okolicach brwi bo inaczej bądą za bardzo pozłocone.
Powodzenia
Ewelina

1. Data: 2003-04-29 06:17:59

Temat: Re: Nivea rozsitlajacy
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Goska" <g...@p...onet.pl> wrote:

> Czy ktoś ten specyfik stosował?

Tak, ja:) Na szczęście tylko próbkę.

> Czy warto go kupić?

Nie. Zupełnie nie nawilża, pozostawia jakieś marchewkowe drobinki na
twarzy. Jedyny plus to to, że ładnie pachnie.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-04-29 16:58:56

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ten specyfik stosował?
> Czy warto go kupić?

No coz. Pachnie ladnie i dorze sie na nim podklad rozprowadza, ale nie
nawilza zbyt dobrze i zupelnie nie zauwazylam efektu rozswietlenia. Ale
kazda kobieta ma inna cere i dla jednej krem ten moze byc wspanialy, a dla
drugiej beznadziejny. Ostatnio duzo probek tego kremu bylo w pismach
kobiecych.

pozdrwiam

1. Data: 2003-04-29 17:28:38

Temat: avon energetyzujacy
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

to chyba tak się nazywa.Ponoc nadaje efekt pozlocenia twarzy.Prawda?warto
kupic? Tlusty jest ,dobrze sie wchlania?

Gdzie w Katowicach kolorówka Vichy?
AA NaturaMed + Uroda (prezenty)
"Jean Louis David" w Krakowie
zel zmiekczajacy skorki przed ich usuwaniem
Krem samoopalający Nivea Sun