No ładnie.... :-(

11. Data: 2004-03-18 13:55:57

Temat: Re: No ładnie.... :-(
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz Rogala" <j...@w...pl> wrote in message
news:1079614334.10443.8.camel@jorgi.t1.gda.wp-sa.pl.
..
W liście z czw, 18-03-2004, godz. 13:47 +0100, Janusz Czapski napisał:

> Od kilku lat sowo gosz, nauczam e wino jest tylko z winogron i ju
> przypuszczaem, e ta wiedza jest dostpna wszystkim.

Jestes pewien, ze Janusz sowo gosz? :-)))
Najwyrazniej w swojej ewolucji Ximianie jeszcze nie doszli do
cytowania polskich liter. Przerzuc sie na lepszy program.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-03-18 13:56:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

> A np. z malin wina się nie da zrobić?

Da sie, tylko Janusz nie potrafi.

Pozdrowienia,
Michal

13. Data: 2004-03-18 14:06:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz Rogala" <j...@w...pl> wrote in message
..

> A jak nazwac takie cos z wieksza iloscia alkoholu zrobione np. z
> porzeczek ? :)

Creme de Cassis:
http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?p
rodid=1018

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2004-03-18 14:23:13

Od: Ireneusz Rogala <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 13:55 +0000, Michal Misiurewicz
napisał:

> Jestes pewien, ze Janusz sowo gosz? :-)))
> Najwyrazniej w swojej ewolucji Ximianie jeszcze nie doszli do
> cytowania polskich liter. Przerzuc sie na lepszy program.

A co to ma wspolnego z ogrodami ? :D

Mysle ze o oprogramowaniu moge powiedziec wiecej niz o winach. A jeszcze
wiecej o ich uzytkownikach, ktorzy cytuja to czego nie powinni i
narazaja innych na SPAM !

;)

A zeby nie bylo off-topic:

Byl juz watek o yukkach i ich ukorzenianiu ale mnie interesuje jak
zmusic yukke do tego aby wypuscila druga (trzecia, czwarta) lodyge z
pnia ?

--
jorgi

15. Data: 2004-03-18 14:24:02

Od: Ireneusz Rogala <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 14:06 +0000, Michal Misiurewicz
napisał:

> Creme de Cassis:
> http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?p
rodid=1018

Czyli liker ?

ok, a w wersji wytrawnej ?

--
jorgi

16. Data: 2004-03-18 14:33:29

Temat: Re: No 3adnie.... :-(
Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Krzych Baggins <k...@o...sh> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Nareszcie ktoś świadomy... :-)))
> Kupujemy to: porzeczkol, malinol, jeżynol, ..... :-)))

A z czego się pędzi Borygo?
Pozdrawiam
Wojtek

17. Data: 2004-03-18 14:35:34

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Rogala wrote:

?prodid=1018

>Czyli liker ?
>
>ok, a w wersji wytrawnej ?

Nalewka, czyli smorodinówka. Z porzeczek innych niż czarne nie robiłam, ale
pewnie też można.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2004-03-18 14:57:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz Rogala" <j...@j...pl> wrote in message

> A co to ma wspolnego z ogrodami ? :D

Z ogrodami nic, ale z grupa. Wielu uzytkownikow grupy pisze uzywajac
polskich liter. Program, ktorego uzywasz do odpowiadania na posty,
przedstawiajacy sie w naglowku jako Ximian Evolution 1.5.5,
wycial w cytowaniu wszystkie polskie litery. Z jednej strony jest
to smieszne, ale z drugiej utrudnia znacznie czytanie.

> Mysle ze o oprogramowaniu moge powiedziec wiecej niz o winach.

Mam wiec nadzieje, ze nie sprawi Ci trudnosci znalezienie poprawnych
ustawien. Jesli jednak nie da sie tego zrobic, radze Ci przerzucic sie
na lepszy program.

> A jeszcze
> wiecej o ich uzytkownikach, ktorzy cytuja to czego nie powinni i
> narazaja innych na SPAM !

Najwyrazniej nie wiesz, co to spam. Poza tym chyba za krotko czytasz
te grupe. Tutaj wiekszosc postow jest OT :-)

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2004-03-18 14:58:22

Od: "Krzych Baggins" <k...@o...sh> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> napisał w wiadomości

> A z czego się pędzi Borygo?
> Pozdrawiam

Ze stacji paliw, a konkretnie ze sklepu przy tejże stacji ;-))
Ewentualnie można z chłodnicy ;-))

Krzych Baggins
7 Bagshot Row, Hobbiton, Shire
---
przy odpisywaniu zamień w adresie sh na pl

20. Data: 2004-03-18 16:33:42

Od: Ireneusz Rogala <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 14:57 +0000, Michal Misiurewicz
napisał:

> [...]
> wycial w cytowaniu wszystkie polskie litery. Z jednej strony jest
> to smieszne, ale z drugiej utrudnia znacznie czytanie.

[blah, blah]

Napisałem więcej ale przeczytałem więcej Twoich postów i widzę że to nie
ma sensu. Skoro lubisz sprawiać wrażenie to niech Ci będzie... heh...

EOT

:>

--
jorgi