No i... Bosch w kosch :-/

51. Data: 2012-02-29 22:57:17

Temat: Re: No i... Bosch w kosch :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:21:57 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dlatego oddała mi odkurzacz. Boszesz XL jak to się magicznie dzieje, ze
> gubisz watek bez żadnego powodu?

Gdzie? gdzie?
333-PPP
--

XL

52. Data: 2012-02-29 22:59:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:29:04 +0100, medea napisał(a):

> Diagnozuję kłopoty z koncentracją.
> Pewnie koty się przymilają. ;)

Bingo! - własnie Guzika co chwila lewą ręką myziam z włosem i pod włos...
już trzydziesty raz przyłazi.
:-D

--

XL

53. Data: 2012-02-29 23:03:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:35:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Myślę, że to koncentracja na JA i O MNIE.

Ja tam do wątków nie przywiązana 3-)
--

XL

54. Data: 2012-02-29 23:06:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:44:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-02-29 22:21, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Dieta mięsna. Cholesterole. Skleroza.

RozKOTjarzenie 3333-)

--

XL

55. Data: 2012-02-29 23:18:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:49:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> W mieście to skutkuje naklejką na drzwiach : Pamiętaj zamknij drzwi. Nie
> wiem jak na wsi. Może wypuść psy, zamiast spuść rolety?

Dlatego ni mom roletów, coby mi się nie myliło 333-)
--

XL

56. Data: 2012-02-29 23:20:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 08:49, krys pisze:

> Właśnie czekam, kiedy szlag trafi do końca tego mojego cholernego chińczyka.
> Zasadzam się na Zelmera. Ciekawe, czy wytrzyma próbę czasu i gwarancję...

:))) Wiem z pewnego źródła, że Zelmer jedzie teraz na chińskich wyrobach.

Z drugiej strony... niektóre jego miasoróbki są nie do zdarcia ;)
http://www.youtube.com/watch?v=dMbwi2nUbxU&feature=r
elated

57. Data: 2012-03-01 08:04:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> :))) Wiem z pewnego źródła, że Zelmer jedzie teraz na chińskich wyrobach.

Kurczczki, A Ty myślisz, że ja mam złudzenia, że nie jedzie? Ale podobno
część produktów ma Made in Poland. No i ma jedną zaletę - tanie i łatwe do
zdobycie częsci zamienne, co w połączeniu z posiadaniem na stanie
Pomysłowego Dobromira daje niezłe perspektywy. (Ostatni odkurzacz dokończył
żywota na silniku ze szczotkami od lokomotywy;-))

Mikser od Z. mam złożony jeden z dwóch, ma już ze 20 lat i wyrzucę go z
powodu niemożności dokupienia łapek.

J.

www.kontestacja.com

58. Data: 2012-03-01 08:15:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-29 23:59, Ikselka pisze:

> Bingo! - własnie Guzika co chwila lewą ręką myziam z włosem i pod włos...
> już trzydziesty raz przyłazi.
> :-D

Sądząc po Twojej aktywności, 40. raz przyszedł grubo po północy.

Ewa

59. Data: 2012-03-01 09:28:37

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 00:14:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie wolno używac odkurzacza do usuwania pyłu

Ale odkurzacz jest wlasnie jakby do usuwania pylu...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

60. Data: 2012-03-01 09:35:35

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 08:49:06 +0100, krys napisał(a):

> Właśnie czekam, kiedy szlag trafi do końca tego mojego cholernego chińczyka.
> Zasadzam się na Zelmera. Ciekawe, czy wytrzyma próbę czasu i gwarancję...

Odpusc sobie. To juz inny Zelmer.
Jak sie nie przejmujesz mocno estetyka to polecam takiego:
http://numatic.pl/catalog/40/31/profesjonalny-odkurz
acz-na-sucho-9l-.html

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

A jednak smalczyk!
Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.