No i Kraków :-)

1. Data: 2002-05-14 13:48:08

Temat: No i Kraków :-)
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakowianki - przeciez nie mozemy byc gorsze :-)

Co powiecie na przyszla srode (czas do uzgodnienia, ale mysle, ze nie
bedzie to wczesniej niz o 17:00). Wymyslilysmy z Ilonka, zeby sie
spotkac w jakims ogrodku na Kazimierzu (w razie pogody, oczywiscie :-).
Problem w tym, ze w zasadzie nie znam tamtych okolic - znam tylko
Ptaszyl i Ariel.

My tam bedziemy (ja i Ilona) i czekamy na reszte haftujacych Krakowianek
... i nie tylko :-) Bedziemy czekaly na wszystkie chetne do odwiedzenia
pieknego Krakowa :-) Arleta

1. Data: 2002-05-14 14:41:07

Temat: Re: No i Kraków :-)
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...
> [...]
>
> My tam bedziemy (ja i Ilona) i czekamy na reszte haftujacych Krakowianek
> ... i nie tylko :-) Bedziemy czekaly na wszystkie chetne do odwiedzenia

Dla scislosci dorzuce, ze to 22.maja, a co do miejsca to czekamy na
propozycje.
Przeciez nie zaproponuje knajpy, gdzie mnie znaja jako ekstremalnego pijaka
i awanturnika :-)))) A po innych jakos sie nie szlajam i nie mam pomyslu.
Kazimierz byl alternatywa dla drogich ogrodkow w Rynku Glownym, gdzie za
maly soczek jakies 4 lata temu musialam zaplacic 7 zlotych i przez to unikam
tych ogrodkow. Ale moze sie myle?
Ilona

1. Data: 2002-05-14 14:47:31

Od: <b...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> My tam bedziemy (ja i Ilona) i czekamy na reszte haftujacych Krakowianek
> ... i nie tylko :-) Bedziemy czekaly na wszystkie chetne do odwiedzenia

Jejku, Dziewczyny, jak ja Wam zazdroszczę, że mieszkacie sobie w tym
najpiękniejszym z miast... Kraków uwielbiam i kocham miłością wielką i
namiętną :-))) Już nie mogę się doczekać sierpnia - wpadniemy tam z naszego
rodzimego Poznania (pyrka do centusi :-))) ) w drodze do Zakopca :-DDD
Obiadek oczywiście w Chłopskim Jadle :-))) Musowo!

A może macie namiary na jakieś Nie-Za-Drogie noclegi??? Poszukuję takowych od
lat, niestety krakowskiej rodzinki na lekarstwo :-(

Sorki za OT, ale nie mogłam się powstrzymać.
Szczęściary :-))))))))
Pozdrówka
Bebetka.

1. Data: 2002-05-14 14:54:56

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wystukała w wiadomości <3...@n...vogel.pl>:

> [...]
> maly soczek jakies 4 lata temu musialam zaplacic 7 zlotych i przez to unikam

Ogródek knajpy "Pod Ogródkiem". Niedaleko Rynku, ceny znośne, świetne
galetty. Ogródek zadaszony, więc deszczyk nie szkodzi.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-05-14 17:14:26

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <a...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3CE11598.BF61CB8D@firma.interia.pl...
> [...]
>
> My tam bedziemy (ja i Ilona) i czekamy na reszte haftujacych Krakowianek
> ... i nie tylko :-) Bedziemy czekaly na wszystkie chetne do odwiedzenia

Ja nie Krakowianka, ale Tarnowianka, a Tarnow od Krakowa blisko. Ale co z
tego - w srode nie moge! :(((

Anka + Bigos :(((

1. Data: 2002-05-14 20:07:06

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arleta Potocka" <a...@f...interia.pl> wrote in message
> [...]
> bedzie to wczesniej niz o 17:00). Wymyslilysmy z Ilonka, zeby sie
> spotkac w jakims ogrodku na Kazimierzu (w razie pogody, oczywiscie :-).

[ciach]

Witam

a nie moze byc bardziej w centrum, jesli nie bylby to problem, bo wiem ze
niektore grupowiczki musza z huty do krakowa jechac

pozdrawiam grzesiek

1. Data: 2002-05-14 20:12:51

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie moze byc bardziej w centrum, jesli nie bylby to problem, bo wiem ze
> niektore grupowiczki musza z huty do krakowa jechac

Wlasnie, i niektorzy grupowicze ;))

Tusia

1. Data: 2002-05-14 20:45:32

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

<b...@r...man.poznan.pl> :

> [...]
> najpiękniejszym z miast... Kraków uwielbiam i kocham miłością wielką i
> namiętną :-))) Już nie mogę się doczekać sierpnia - wpadniemy tam z

Tutaj wycielam, ale pod tym wszystkim moge sie podpisac rekami i nogami :)
Lacznie z tym sierpniem - jezeli tylko praca mgr mnie nie przycisnie jakos
bardzo to chcialabym na jeden weekendzik wybrac sie do Krakowa :)

> A może macie namiary na jakieś Nie-Za-Drogie noclegi??? Poszukuję
> takowych od lat, niestety krakowskiej rodzinki na lekarstwo :-(

Ja niby mam krakowska rodzinke, ale taka troche nie za bliska i niby
zapraszali zawsze, zeby przyjechac ale rodzice nigdy nie pozwalali, totez
nigdy owej rodzince sie na glowe nie zwalilam.

Jezeli chodzi o Nie-Za-Drogie noclegi to coz - spedzilam dwa weekendy w
Krakowie w ubiegle wakacje i spalam po prostu w akademikach AGH. Warunki
takie jak to w akademiku, ale przeciez nie bylam tam zeby siedziec w pokoju
- tam tylko spalam :) No i nocleg kosztowal 20 zl/ osoba/ doba.

> Sorki za OT, ale nie mogłam się powstrzymać.

Ja tez ;))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-14 20:47:08

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga wystukała w wiadomości <X...@2...180.128.20>:

> [...]
> takie jak to w akademiku, ale przeciez nie bylam tam zeby siedziec w pokoju
> - tam tylko spalam :) No i nocleg kosztowal 20 zl/ osoba/ doba.

Nie wiem, czy w maju akademiki będą dostępne dla przyjezdnych... Ale na
Oleandrów jest chyba całoroczne schronisko młodzieżowe.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Nel złożyła mu piersi na głowę i usnęła.

1. Data: 2002-05-14 21:17:31

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> :

> Nie wiem, czy w maju akademiki będą dostępne dla przyjezdnych... Ale
> na Oleandrów jest chyba całoroczne schronisko młodzieżowe.

No w maju to na pewno nie, ale wydawalo mi sie, ze pytanie bylo o sierpien
? Takie mam wrazenie, zaraz sciagne jeszcze raz przeczytane artykuly i
sprawdze :)

Pozdrawiam,
Monika

--