No i co ja mam zrobić do diaska?...

261. Data: 2007-09-27 21:38:27

Temat: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał

> Twierdziła, że 72 to jej rocznik :))))

Ona o swoim TŻcie mówiła. A Ty słuchałaś brzuchem a nie uchem i Ci wyszły
kfatki.

Pozdrawiam
MOLNARka ... a to akurat dobry rocznik ;-)

262. Data: 2007-09-27 21:38:44

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> No ale jak to - w górach na Zachodzie (pewnie o Alpy chodzi?) nie ma
> odpowiednika naszego GOPR-u? Przecież za akcje tego typu się nie płaci,
> o ile mi wiadomo.

Standardowe ubezpieczenie nie obejmuje sportów ryzyka.
Za helikopter w Alpach płacisz. Słono.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

263. Data: 2007-09-28 06:01:46

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" :

> No ale jak to - w górach na Zachodzie (pewnie o Alpy chodzi?) nie ma
> odpowiednika naszego GOPR-u?

Oczywiście że jest

> Przecież za akcje tego typu się nie płaci, o ile mi wiadomo.

Ależ oczywiscie, że się płaci.
U nas płacimy Ty, ja, my wszyscy - podatnicy (tak jak i za szpital, ale
finansowanie jest na trochę innych zasadach).
Na zachodzie (i na wschodzie zresztą też) - towarzystwo ubezpieczeniowe,
jeśli dana osoba jest odpowiednio ubezpieczona. A jak nie jest - ściąga się
pieniądze z niej.

Pozdrowienia

Basia

264. Data: 2007-09-28 06:15:09

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 27 Sep 2007 20:53:17 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@n...o2.pl> i powiedziała:

> Ty nie musisz, ważne, że ja wiem ;)

To może na przyszłość rozważ blog? Z opcją "wyłącz komentowanie"?

> A bzdura straszna. Jedyne co (najpierw przeczytaj cały a potem gadaj)
> jest mi nie w smak to tłumaczenie, że "za wysokie progi". Tylko siwej
> się czepiam w końcu, nie?

A to siwej nie wolno tak uważać? Przyznam, że mnie też byłoby co
najmniej dziwnie uczestniczyć w imprezie, na której ktoś mi mówi, co mam
na siebie założyć, jak się zachowywać i wszystko w opcji "wóz albo
przewóz", zwłaszcza jeśli bym miała jakieś wątpliwości natury dowolnej.
Ale - jak to mawiają Amerykanie - whatever. Nie mam takich "problemów".

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

265. Data: 2007-09-28 06:42:46

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> To widac przez to, ze takie szczesliwe jestesmy lat po nas nie widac ;)
> Za to jak sie posypiemy to pewnie z impetem ;P

Ja mam zamiar być młoda i szczęśliwa aż do starości ;-)

Sylwia

266. Data: 2007-09-28 06:44:27

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Nosh kurtka, mówiłam, że jestem łatwowierna i wogle?
> Szpilka, który Ty właściwie jesteś rocznik - może być na priv oczywiście,
> jeśli to problem -

Nie problem - 76 :-)

> bo na spotkaniu, to zupełnie inny podawałaś ;>

Na spotkaniu, owszem, gadałyśmy o rocznikach, ale ja swojego wtedy nie
mówiłam. :-)

> oshin, bo ja też tą szczękę na podłodze miałam, a tu się okazuje, że
> niepotrzebnie

I tyle bólu na darmo, no ;-P

Sylwia

267. Data: 2007-09-28 06:44:53

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Dołożyła czy ujęła??

Ukryłam całkiem ;-)

Sylwia

268. Data: 2007-09-28 06:47:59

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wychodzi mi na to, że dołożyła i to sporo.
> Twierdziła, że 72 to jej rocznik :))))

A nie, to mojego męża-niemęża ;-)

> I ta szczęka mi wtedy spadła.

O, nie zauważyłam. Widocznie na kolana Ci spadła i dużego huku nie narobiła
;-P

> Ale głośno było (siwa mówiła ;>), to może siakoś inaczej to szło.

O no właśnie. A że Ty przy siwej siedziałaś, to obawiam się że niewiele
słyszałaś wogle ;-P

> oshin, kurcze małe żem naiwna, łatwowierna, głupawa, to jeszcze pewnie i
> głucha :O no i stara też.

Nie jest tak źle. :-)

Sylwia

269. Data: 2007-09-28 06:49:09

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał

> Ona o swoim TŻcie mówiła. A Ty słuchałaś brzuchem a nie uchem i Ci wyszły
> kfatki.

:-) racja, racja

> MOLNARka ... a to akurat dobry rocznik ;-)

prawda? :-)

Sylwia

270. Data: 2007-09-28 07:29:29

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak pisze:
> Pewnego dnia, a było to Thu, 27 Sep 2007 20:53:17 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <s...@n...o2.pl> i powiedziała:

> To może na przyszłość rozważ blog? Z opcją "wyłącz komentowanie"?

Przeszkadza Ci to nie czytaj. Czep sie kogos innego.

> A to siwej nie wolno tak uważać?

Niech se tak uwaza, ale ode mnie w tym temacie sie odczepi, co kilka
razy zasugerowałam i to powinno wystarczyć.

No własnie.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

Wyżalić się chcę...
ciasto z sliwkami..pliz
rzut z balkonu
MISTRZOWSKA AKADEMIA MIŁOŚCI