No i co ja mam zrobić do diaska?...

31. Data: 2007-09-26 12:23:23

Temat: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...
Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" zakrzyknął
"jedź!" mam spory
> dyskomfort spowodowany zostawieniem go samego na tydzień z tym całym
> pieprznikiem (poradzi sobie oczywiście, ale na pewno będzie wykończony
> psychicznie). No i łyso mi, że ja zobaczę a on nie. Jego rodzice jak się
> szarpią to na nas oboje (fakt, nie ten przedział cenowy, ale jednak)...
>
> Co robić, kruca, co robić????
>
> LL
> cała w rozterce

A wzięłaś pod uwagę, że mężulek wysyła cię na to, coby sobie od baby
odpocząć? I wcale nie piszę tego złośliwie, po prostu znam takie przypadki
:)

b.

32. Data: 2007-09-26 12:30:53

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Lolalny Lemur* takie
rzeczy opowiada:

> Co robić, kruca, co robić????

Jechać. Jak Arab nie oponuje to jechać i cieszyć się tym o co się
wzbogacisz. IMO związek polega też na tym, że cieszymy się jak partner może
zrobić/przeżyć coś czego my nie możemy.

*gdaMa*
"Meravigliosa creatura, sei sola al mondo..."
Gianna Nannini mi gra :)

33. Data: 2007-09-26 12:41:57

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:

> Zdarzyło nam się, że urlop spędzaliśmy osobno i nie powiem żeby nam to
> jakieś specjane kuku zrobiło ... Ba! nawet korzystnie wyszło

No ja tak tez troszkę kombinuję, że gdybym mu zniknęła na jakiś czas to
by docenił co stracił ;P

> (na dowód mamy
> Majkę ;P zmajstrowaną w tzw. międzyczasie).

Tej, ale ja już więcej nie chcę!

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

34. Data: 2007-09-26 12:45:37

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" :

> IMO związek polega też na tym, że cieszymy się jak partner może
> zrobić/przeżyć coś czego my nie możemy.

Otóż to - to samo chciałam napisać.

Ja z mężem zazwyczaj spędzam wszystkie wakacje i urlopy osobno.
Potem nawzajem pokazujemy sobie zdjęcia, opowiadamy o wyjeździe, dzięki temu
mamy dwa razy przeżyć więcej.
A jak dzieci wyjeżdżają osobno to juz cztery razy :-)

Pozdrowienia

Basia

35. Data: 2007-09-26 13:26:57

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Lolalny Lemur* takie rzeczy opowiada:
> No ja tak tez troszkę kombinuję, że gdybym mu zniknęła na jakiś czas
> to by docenił co stracił ;P

Napewno! Szczególnie, że dotychczas nie miał okazji sprawdzić jak to jest
być słomianym wdowcem ;)

> Tej, ale ja już więcej nie chcę!
A kto ci każe majstrować?
Nam się przez 3 lata nie udawało a tu tak się witaliśmy i żegnalismy że
wyszło ;)

36. Data: 2007-09-26 13:36:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> być słomianym wdowcem ;)

> A kto ci każe majstrować?
> Nam się przez 3 lata nie udawało a tu tak się witaliśmy i żegnalismy że

LL zasuwaj na statek! ;-)

Qra

37. Data: 2007-09-26 13:37:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMO związek polega też na tym, że cieszymy się jak partner może
> zrobić/przeżyć coś czego my nie możemy.

Np. poród.

Qra

38. Data: 2007-09-26 14:20:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> No ja tak tez troszkę kombinuję, że gdybym mu zniknęła na jakiś czas to
> by docenił co stracił ;P

Przecież to tylko o tydzień chodzi, nie wiem, czy zdąży zauważyć, że Cię
nie ma ;-).

Pozdrawiam
Ewa

39. Data: 2007-09-26 14:20:25

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Mama Loji z jej synem (podejrzewam, że starszym),

W glownym poscie jest, ze zaproszeni sa Loja i _starsze_ dzieci.

> Loja z córką, a
> Staś to też będzie miał udział w wycieczce?

Ja zrozumialam ze Stas bedzie w pierwszym tygodniu z objgiem rodzicow,
a w drugim z tata.

> Qra, pytanie do Loji Lolalnej

No, sztuka uwaznego czytania wyginela czy jak? ;)

--
pozdrawiam K.
"Scientists develop a removable tattoo. Sorry, cure for cancer, first

40. Data: 2007-09-26 14:24:06

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 10:02:34 +0200, Lolalny Lemur napisał(a):
> Co robić, kruca, co robić????

Posłuchaj Araba i jedź.
A potem zorganizuj coś tylko dla Was, chocby po namiotem nad Zegrzem :))

--
oshin
dorota bugla

Wyżalić się chcę...